(7 uren geleden)Arend-Jan schreef: Dank je wel Dharm2004!
Ik moet het nog wel afmaken natuurlijk....!
De stoel voor Lisa moet hoger. Misschien dat een soort booster of gewoon een dik kussen wel genoeg is.
De electra moet erin, voor de verlichting, incl remlicht en richtingaanwijzers. Er moet uiteraard ook een toeter in. En misschien toch ook maar weer dashcams.. voor de gemoedsrust (1x veel gezeik over aansprakelijkheid is genoeg).
Bagagevakken voor de voorwielen.
veel cosmetische details... plus natuurlijk het spuiten!
En misschien ga ik toch nog een extra/betere/andere kap maken.
Vanmorgen viel me op dat er best veel wind/lucht naar binnen valt tussen voorklep en het motorvizier.
De lampen die ik gebruik heb ik voor het spotprijsje van 25 euro per stuk gekocht. Maar daarvoor kan ik ze nu niet meer vinden...
Hebben ook typegoedkeur voor op e-bike (dacht speed-pedelec zelfs).
Ze hebben een heel strakke horizontale afscherming, geven een mooi lichtbeeld zonder te verblinden.
Nee ik ga niet nóg meer lampen monteren.
Die fatbike-lamp ken ik niet (en vind ik zelf te lelijk om zelfs maar te overwegen).
Voor de geinteresseerden in deze lampjes: Amazon heeft deze voor 23,92 euro in het assortiment. Nu niet op voorraad, maar over paar dagen weer leverbaar.
https://www.amazon.nl/Smart-Unisex-volwa...B0992J52D4
En voor de Belgen zag ik dezelfde lamp net ook voor 16.32 euro op amazon.com.be maar die is nu weer weg.
Bij Amazon kan het lonend zijn om de landextensie soms te wisselen omdat een en hetzelfde artikel op de diverse amazon-sites soms heel anders geprijsd zijn. Amazon Belgie zend echter niet naar Nederland..