2 uren geleden
Ben had voorheen vergelijkbare spiegels met verlichting op de site staan en heeft verteld dat hij het niet veilig vond als mensen zonder kennis ze plaatsten, hij deed het destijds wel zelf, helaas is Zeeuws Vlaanderen twee dagen fietsen enkele reis voor mij en had ik dit jaar geen tijd om erheen te gaan. De spiegels zijn nu van de site. De spiegels van AJ zijn anders maar vergelijkbaar.
Ik hoop dat er nog iemand zulke spiegels ontwerpt en in de handel brengt of beschikbaar stelt.
Terug op topic, de spiegels op de Milan 4.2 zien er erg mooi uit, net als het meeste van de fiets. De rest zal volgen als het afgewerkt en/of gespoten is.
Ik hoop dat er nog iemand zulke spiegels ontwerpt en in de handel brengt of beschikbaar stelt.
Terug op topic, de spiegels op de Milan 4.2 zien er erg mooi uit, net als het meeste van de fiets. De rest zal volgen als het afgewerkt en/of gespoten is.
Voornaamste fietsen: B4M 041 - M5 Cmpct - Whike - Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing,