Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bandendikte?
#33
Jij zegt:
"Ik bedoel dus dat je nu nog maar twee dingen hebt, dingen die een moderne band niet meer kunnen penetreren (stukjes glas, scherpe steentjes roosdoorntjes etc) of dingen waar je echt altijd op lekrijdt,........."

Toch rijdt iedereen die ik ken zijn moderne banden gewoon lek op stukjes glas en scherpe steentjes.

Ik begrijp niet zo goed hoe jij erbij komt, dat dit niet meer kan......?

Bij de LOL-toertochten rijdt er niet vaak iemand lek, maar het gebeurt wel eens.
Als ik blogs lees van mensen, dan rijdt toch iedereen links en rechts wel een keer lek.
En al die mensen rijden met moderne banden.
Zelfs met Marathon+ rijden mensen lek.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Bandendikte? - door Escafon - 14-Apr-2017, 01:25 PM
RE: Bandendikte? - door emgaron - 14-Apr-2017, 03:52 PM
RE: Bandendikte? - door Frank - 14-Apr-2017, 04:09 PM
RE: Bandendikte? - door Wim -de roetsende - 14-Apr-2017, 05:28 PM
RE: Bandendikte? - door Escafon - 14-Apr-2017, 05:29 PM
RE: Bandendikte? - door emgaron - 14-Apr-2017, 08:30 PM
RE: Bandendikte? - door Cor de Groot - 22-Apr-2017, 07:18 PM
RE: Bandendikte? - door Wim -de roetsende - 14-Apr-2017, 05:33 PM
RE: Bandendikte? - door tegenligger - 14-Apr-2017, 07:55 PM
RE: Bandendikte? - door Wim -de roetsende - 14-Apr-2017, 09:06 PM
RE: Bandendikte? - door Roepers - 14-Apr-2017, 09:33 PM
RE: Bandendikte? - door Escafon - 15-Apr-2017, 01:47 AM
RE: Bandendikte? - door PietV* - 15-Apr-2017, 07:41 AM
RE: Bandendikte? - door BeruRoniki - 19-Apr-2017, 09:24 AM
RE: Bandendikte? - door edberg02 - 19-Apr-2017, 10:20 AM
RE: Bandendikte? - door PietV* - 20-Apr-2017, 06:46 PM
RE: Bandendikte? - door Wim -de roetsende - 19-Apr-2017, 06:23 PM
RE: Bandendikte? - door Escafon - 19-Apr-2017, 06:26 PM
RE: Bandendikte? - door Frank - 19-Apr-2017, 06:34 PM
RE: Bandendikte? - door Escafon - 19-Apr-2017, 06:40 PM
RE: Bandendikte? - door Frank - 19-Apr-2017, 06:48 PM
RE: Bandendikte? - door Escafon - 19-Apr-2017, 10:08 PM
RE: Bandendikte? - door emgaron - 19-Apr-2017, 10:29 PM
RE: Bandendikte? - door Roepers - 20-Apr-2017, 12:35 AM
RE: Bandendikte? - door Wim -de roetsende - 20-Apr-2017, 06:49 AM
RE: Bandendikte? - door Roepers - 20-Apr-2017, 07:56 AM
RE: Bandendikte? - door Escafon - 20-Apr-2017, 10:29 AM
RE: Bandendikte? - door Wim -de roetsende - 20-Apr-2017, 07:02 PM
RE: Bandendikte? - door Wim -de roetsende - 05-May-2017, 12:58 PM
RE: Bandendikte? - door Roepers - 20-Apr-2017, 11:00 AM
RE: Bandendikte? - door Lopopodium - 20-Apr-2017, 01:00 PM
RE: Bandendikte? - door Escafon - 05-May-2017, 08:50 PM
RE: Bandendikte? - door Wim -de roetsende - 06-May-2017, 07:14 AM
RE: Bandendikte? - door Roepers - 06-May-2017, 07:27 AM
RE: Bandendikte? - door Wim -de roetsende - 06-May-2017, 11:43 AM
RE: Bandendikte? - door michiel - 06-May-2017, 08:46 PM
RE: Bandendikte? - door Roepers - 15-May-2017, 10:06 AM
RE: Bandendikte? - door Escafon - 06-May-2017, 10:28 PM
RE: Bandendikte? - door Escafon - 15-May-2017, 09:41 AM
RE: Bandendikte? - door Wim -de roetsende - 15-May-2017, 07:01 PM
RE: Bandendikte? - door Hans58 - 15-May-2017, 11:34 PM
RE: Bandendikte? - door PietV* - 15-May-2017, 09:08 PM
RE: Bandendikte? - door Escafon - 01-Jun-2017, 11:28 PM
RE: Bandendikte? - door PietV* - 02-Jun-2017, 11:26 AM
RE: Bandendikte? - door pietermels1979 - 22-May-2017, 03:34 PM
RE: Bandendikte? - door PietV* - 22-May-2017, 07:15 PM
RE: Bandendikte? - door pietermels1979 - 22-May-2017, 07:55 PM
RE: Bandendikte? - door Wim -de roetsende - 22-May-2017, 08:13 PM
RE: Bandendikte? - door PietV* - 24-May-2017, 10:32 AM
RE: Bandendikte? - door pietermels1979 - 24-May-2017, 09:19 PM
RE: Bandendikte? - door PietV* - 25-May-2017, 11:40 AM
RE: Bandendikte? - door Wim -de roetsende - 24-May-2017, 08:18 PM
RE: Bandendikte? - door gideon - 24-May-2017, 08:46 PM
RE: Bandendikte? - door Wim -de roetsende - 24-May-2017, 08:56 PM
RE: Bandendikte? - door Wim -de roetsende - 25-May-2017, 11:50 AM
RE: Bandendikte? - door emgaron - 25-May-2017, 01:51 PM
RE: Bandendikte? - door PietV* - 25-May-2017, 09:15 PM
RE: Bandendikte? - door Wim -de roetsende - 25-May-2017, 02:19 PM
RE: Bandendikte? - door Wim -de roetsende - 02-Jun-2017, 07:09 AM
RE: Bandendikte? - door Roepers - 02-Jun-2017, 07:38 AM
RE: Bandendikte? - door Marloes - 03-Jun-2017, 08:20 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Dank voor de tips! N...Jeffrey Leeflang — 08:08 AM
Optimalisatie van een WAW.
Ben is heel tevreden...Willeke_IGKT — 07:41 AM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volgen...Gideonaut — 01:49 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Op mijn fiets zit ee...melle z — 01:46 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier aan de kust was...Lopopodium — 12:38 AM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volgen...datakneder — 12:10 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Regen! Onweer! V...LigfietsWilsum — 11:34 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Regen! Onweer! VER...Wim -de roetsende — 11:17 PM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volgens ...Wim -de roetsende — 11:15 PM
Optimalisatie van een WAW.
Wat is er mis met W...datakneder — 10:58 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Regen! Onweer! VERKO...Gideonaut — 10:41 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Een ligfiets met e...Martin van Mourik — 09:43 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Dat is makkelijk zat...Arend-Jan — 08:30 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
De regen op zich w...Status Quooh — 08:07 PM
Optimalisatie van een WAW.
Ik kijk nu naar mijn...Status Quooh — 08:05 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
De regen op zich was...Willeke_IGKT — 08:04 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Wat ik het meest z...melle z — 07:50 PM