1 uur geleden
(2 uren geleden)Willeke_IGKT schreef: Sterkte Niels.
Weet je al hoe je fiets eraan toe is?
Mijn fiets heb ik maar even van een afstandje kunnen bekijken. Vooral schaafplekken en de spiegels lagen in stukjes op het asfalt. Ik heb verder de politie te woord gestaan en ben snel in de ambulance gelegd.
Hij is door een politieagent bij de kersenverkoper gestald. Hij staat uit het zicht en is nog gevuld met een deel van de net gedane boodschappen. Ik denk dat de bevroren garnalen inmiddels ontdooit zijn.
Ik laat de fiets naar velomobiel brengen als ik uitgezocht heb hoe. Zij zullen een schaderapport maken. Ik heb nergens tegenaan gezeten, maar ik weet niet hoeveel schade de auto toegebracht heeft.
En voor duizeligheid: Heb ik geen last van. Ik ben vooral over het asfalt geschuurd, maar ben er niet tegenaan geknald.
Niels, bedtijd, van der Wal
De verrijking zit in de beperking
Zelfbouw, M5blueglide, M5 lowrace (crmo), M5 lowracer (carbon), Quest 20", Quest 26", M5 Medium racer (prototype) Quest 26" (carbon), M5 Medium racer, DF, Snoek
Zelfbouw, M5blueglide, M5 lowrace (crmo), M5 lowracer (carbon), Quest 20", Quest 26", M5 Medium racer (prototype) Quest 26" (carbon), M5 Medium racer, DF, Snoek