(2 uren geleden)datakneder schreef:(3 uren geleden)Gideonaut schreef: Ik heb een motor dashcam gekocht die Harry/Twilwiel aanraadde, tot nu toe erg blij mee, beelden zijn 1080 en duidelijk, niets spectaculairs als bijv een Go-Pro maar wel lekker makkelijk, usb kabel in een powerbank + lekker groot sd kaartje en je kan er uren mee door.
Zou je misschien ook even merk/model kunnen opzoeken? Ik zoek iets echt simpels/makkelijks.
Het exacte model is niet meer terug te vinden, het blijkt dat ook persoonlijke berichten gecensureerd worden door de nieuwe spamfilter. En de pagina waar ik hem besteld heb geeft ook een 404. Al is het iets als dit plaatje. Kan geen linkjes delen (ook prive kan niet) ivm spamfilter
![[Afbeelding: dashcam.jpg]](https://i.ibb.co/ksmhFQMf/dashcam.jpg)
Excuus voor dubbelpost.
Hier een foto van de hotspot die ik heb gemaakt voor de DFxl. 1 Powerbank voor de verlichting en 1 voor de dashcam, en zoals je kan zien is alles modulair, kabels zijn allemaal plug&play en de powerbanks komen van de Hema. Het moment dat je de usb kabel erin stopt gaat hij aan. Ik heb het model met gps maar die heb ik niet aangesloten (geen idee hoe dat werkt)
Komt ook met een beugeltje om het schermpje aan de stuur te monteren maar ik heb hem met klittenband boven aan de wielkast (m'n DF heeft geen beugeltje voor accessoires)
Velayo #04? | Flevobike Versatile #58? | Raptobike | Optima Baron (custom) | Quattrovelo 175