1 uur geleden
Hier heeft een buurmeisje waar we goed contact mee hebben er 1. Maar dan wel zo'n diesel pruttel versie. Daar zit dan een klein dieselmotortje in. Ze kosten gebruikt schandalig veel, duidelijk meer dan een gebruikte auto. Het hele ding rammelt en de bouwkwaliteit is erg slecht. Die diesel versies rijden harder als de toegestane 45 km/h, zijn ook makkelijk op te voeren. Het rammelt, schudt, maakt herrie, maar ze rijdt er ook wel stukken van zo'n 50 km mee. Maar dat is voor haar ook de enige vervoers optie.
De elektrische versies zijn me onbekend. Volgens mij heb je ook een autorijbewijs, dan is een Renault Twizzy misschien een optie? Die is echter niet helemaal dicht. Ik heb geen idee wat de actieradius daarvan is. Met de Zoe op het werk merken we wel dat de actieradius in de winter erg terugvalt, da's zo 80 km minder in de winter.
Het is met die karretjes ook wel opletten omdat ze lang niet overal op het fietspad mogen en dan moet je dus op de 80 km/h weg.
De elektrische versies zijn me onbekend. Volgens mij heb je ook een autorijbewijs, dan is een Renault Twizzy misschien een optie? Die is echter niet helemaal dicht. Ik heb geen idee wat de actieradius daarvan is. Met de Zoe op het werk merken we wel dat de actieradius in de winter erg terugvalt, da's zo 80 km minder in de winter.
Het is met die karretjes ook wel opletten omdat ze lang niet overal op het fietspad mogen en dan moet je dus op de 80 km/h weg.