Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
“Stuur-hang-kabeltje”
#8
Dag Roef,


Omdat het standaardstuur in een Quest/df mijn polsen onaangenaam belastte (Ik hield het stuur vaak vanaf de zijkanten beet) heb ik voor de DF een ossekopstuur door intercitybike laten maken. (Hij is in Roemenië gemaakt) Hij is nu nog te breed gemaakt, dus moet 6cm smaller, maar dit gaat Hans binnenkort doen. De maten heeft intercitybike wel; die zijn opgenomen door Pjotr. Ze moeten zo een nieuwe voor je kunnen maken als je polsen met een standaardstuur onaangenaam belast worden.
(Voor mij is dit idee niet nieuw; al met de voor mij gemaakte wedstrijdfiets had ik een ossekopstuur en voor de een paar jaar geleden aangeschafte m5 m-racer heb ik een ossekopstuur laten maken. Het is fietsen in een zo natuurlijk mogelijke houding; een draai in je polsen is niet natuurlijk.

Bekijk hem anders binnenkort op de verjaardagsviering van de nvhpv bij Elan, als je er bent.

Niels, boe, van der Wal
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
“Stuur-hang-kabeltje” - door GertBr - 07-Oct-2019, 07:46 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door Roef Veerman - 07-Oct-2019, 07:57 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door GertBr - 07-Oct-2019, 10:08 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door Roef Veerman - 08-Oct-2019, 04:11 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door Niels van der Wal - 08-Oct-2019, 09:25 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door ErikvanD - 07-Oct-2019, 08:20 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door Wim -de roetsende - 07-Oct-2019, 09:45 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door ErikvanD - 07-Oct-2019, 10:28 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door Arjen Meurs - 04-Feb-2021, 07:53 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door 365cycle - 04-Feb-2021, 08:58 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door Victorrinia - 09-Oct-2019, 10:59 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door GertBr - 10-Oct-2019, 10:39 AM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door TvWijk - 10-Oct-2019, 10:04 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door GertBr - 10-Oct-2019, 10:52 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door Bart Verbeek - 10-Oct-2019, 11:01 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door Wim -de roetsende - 11-Oct-2019, 01:01 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door GertBr - 11-Oct-2019, 01:14 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door ErikvanD - 11-Oct-2019, 01:37 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door Wim -de roetsende - 11-Oct-2019, 05:37 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door GertBr - 11-Oct-2019, 09:24 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door TvWijk - 11-Oct-2019, 09:49 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door 365cycle - 14-Jan-2021, 12:10 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door ErikvanD - 11-Oct-2019, 10:30 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door GertBr - 11-Oct-2019, 10:46 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door CCGimmick - 13-Jan-2021, 12:18 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door ErikvanD - 05-Feb-2021, 09:00 AM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door 365cycle - 05-Feb-2021, 01:28 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen:
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
Even advocaat van de...365cycle — 06:36 PM
Medeliggers onderweg
Ik rijd al jaren ron...Bobslee — 06:03 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ...Wim -de roetsende — 05:19 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog...Wim -de roetsende — 05:11 PM
Milan 4.2
Jaaaaa, dit is cool,...Arend-Jan — 02:55 PM
wat ze zeggen
Vanochtend kwam een ...De tovenaar — 12:59 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ho...SnoekL#35 — 12:51 PM
Banden, banden en nog eens banden
Regelmatig van kant ...LigfietsWilsum — 12:48 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
... omdat ik er acht...datakneder — 12:09 PM
Banden, banden en nog eens banden
Toch even dit plaatj...TimSch — 11:57 AM
wat ze zeggen
Ik moest nog wel e...Hardloper — 10:50 AM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog e...liggende daan — 10:43 AM
wat ze zeggen
Ik hoorde laatst ee...Arend-Jan — 07:39 AM
wat ze zeggen
"bent u atleet?...365cycle — 01:43 AM
Milan 4.2
Het is een enorme kl...Jeroen S — 11:26 PM
Milan 4.2
Update bij de buren ...Arend-Jan — 10:35 PM
Medeliggers onderweg
M'n vrouw wilde ook ...Jeroen S — 10:33 PM