Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
“Stuur-hang-kabeltje”
#10
Ik heb gisteravond provisorisch een “klemcleat” die ik nog uit mijn surftijd had liggen, gemonteerd op de neerwaardse stang van het stuur.

[Afbeelding: EF355-E86-BA43-4088-AF28-810-FA6-EDCD77.jpg]

Met een lijntje (zeilers spreken niet over “touw”) aangrijpend op de plek waar normaal het staalkabeltje beneden vast zit, zou ik nu de elke hoogte van het stuur tijdens het rijden moeten kunnen regelen. Mijn exemplaar heeft nog een verbinding tussen beide zijden zodat de lijn niet kan vallen in de draaiende onderdelen. Ik ga het morgen uitproberen. Bevalt het, dan monteer ik de klem met popnagels op de stuurstang.
Flevobike en trike - Nazca Pioneer - Strada 58 - Quest 846 - Challenge Alize - Bülk 182 - Nazca Fiero - Brompton - Koga LightSpeed - bakfiets (voor de kleinkinderen) 
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
“Stuur-hang-kabeltje” - door GertBr - 07-Oct-2019, 07:46 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door Roef Veerman - 07-Oct-2019, 07:57 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door GertBr - 07-Oct-2019, 10:08 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door Roef Veerman - 08-Oct-2019, 04:11 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door Niels van der Wal - 08-Oct-2019, 09:25 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door ErikvanD - 07-Oct-2019, 08:20 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door Wim -de roetsende - 07-Oct-2019, 09:45 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door ErikvanD - 07-Oct-2019, 10:28 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door Arjen Meurs - 04-Feb-2021, 07:53 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door 365cycle - 04-Feb-2021, 08:58 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door Victorrinia - 09-Oct-2019, 10:59 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door GertBr - 10-Oct-2019, 10:39 AM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door TvWijk - 10-Oct-2019, 10:04 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door GertBr - 10-Oct-2019, 10:52 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door Bart Verbeek - 10-Oct-2019, 11:01 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door Wim -de roetsende - 11-Oct-2019, 01:01 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door GertBr - 11-Oct-2019, 01:14 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door ErikvanD - 11-Oct-2019, 01:37 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door Wim -de roetsende - 11-Oct-2019, 05:37 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door GertBr - 11-Oct-2019, 09:24 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door TvWijk - 11-Oct-2019, 09:49 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door 365cycle - 14-Jan-2021, 12:10 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door ErikvanD - 11-Oct-2019, 10:30 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door GertBr - 11-Oct-2019, 10:46 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door CCGimmick - 13-Jan-2021, 12:18 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door ErikvanD - 05-Feb-2021, 09:00 AM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door 365cycle - 05-Feb-2021, 01:28 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Banden, banden en nog eens banden
Lek vandaag op weg...Arend-Jan — 08:14 PM
Medeliggers onderweg
Ik werd aangesprok...Hoekie — 07:40 PM
Medeliggers onderweg
Even advocaat van de...365cycle — 06:36 PM
Medeliggers onderweg
Ik rijd al jaren ron...Bobslee — 06:03 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ...Wim -de roetsende — 05:19 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog...Wim -de roetsende — 05:11 PM
Milan 4.2
Jaaaaa, dit is cool,...Arend-Jan — 02:55 PM
wat ze zeggen
Vanochtend kwam een ...De tovenaar — 12:59 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ho...SnoekL#35 — 12:51 PM
Banden, banden en nog eens banden
Regelmatig van kant ...LigfietsWilsum — 12:48 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
... omdat ik er acht...datakneder — 12:09 PM
Banden, banden en nog eens banden
Toch even dit plaatj...TimSch — 11:57 AM
wat ze zeggen
Ik moest nog wel e...Hardloper — 10:50 AM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog e...liggende daan — 10:43 AM
wat ze zeggen
Ik hoorde laatst ee...Arend-Jan — 07:39 AM
wat ze zeggen
"bent u atleet?...365cycle — 01:43 AM
Milan 4.2
Het is een enorme kl...Jeroen S — 11:26 PM