Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bagage/slot meenemen ZONDER drager
#5
De standaard eraf is een optie maar eigenlijk vind ik die toch wel erg handig...

Dat frametasje van Radical had ik ook gezien maar vind ik nogal prijzig. Maar hou ik nog steeds in mijn achterhoofd want het lijkt me wel groot genoeg voor mijn kettingslot.

Van de week heb ik ook een bidonhouder voor water gemonteerd (met ruimte voor een tweede indien nodig). Een plekje voor mijn gereedschap moet ik ook nog vinden maar dat lukt wel denk ik (ik kan het tasje dat ik op mijn racefietsen gebruik wel ergens kwijt of anders kan ik mijn gereedschapsbidon gebruiken in de tweede bidonhouder). Maar gereedschap en reserveband/pompje ergens uit het zicht onder het stoeltje wegstoppen is wel een idee, dan wordt het ook niet gejat en heb je het wel altijd bij je. Thx!

Ik gebruik deze fiets vooralsnog als woon werk fiets en voor kortere tochtjes in het weekend/avond (max een uurtje of 2). Voor langere tochten ga ik een andere fiets opbouwen (en ook voor de lol van het bouwen) en die fiets krijgt waarschijnlijk wel een rek zodat ik meer bagage kwijt kan.
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Bagage/slot meenemen ZONDER drager - door ErikvanD - 19-May-2017, 11:07 AM
RE: Bagage/slot meenemen ZONDER drager - door Roepers - 19-May-2017, 12:13 PM
RE: Bagage/slot meenemen ZONDER drager - door Lopopodium - 19-May-2017, 12:16 PM
RE: Bagage/slot meenemen ZONDER drager - door ErikvanD - 19-May-2017, 12:28 PM
RE: Bagage/slot meenemen ZONDER drager - door Hans58 - 19-May-2017, 01:51 PM
RE: Bagage/slot meenemen ZONDER drager - door Johan. - 19-May-2017, 09:20 PM
RE: Bagage/slot meenemen ZONDER drager - door PietV* - 20-May-2017, 07:58 AM
RE: Bagage/slot meenemen ZONDER drager - door ErikvanD - 20-May-2017, 10:18 AM
RE: Bagage/slot meenemen ZONDER drager - door Marloes - 20-May-2017, 10:56 AM
RE: Bagage/slot meenemen ZONDER drager - door gideon - 20-May-2017, 06:03 PM
RE: Bagage/slot meenemen ZONDER drager - door gideon - 20-May-2017, 07:26 PM
RE: Bagage/slot meenemen ZONDER drager - door Frank - 21-May-2017, 06:31 AM
RE: Bagage/slot meenemen ZONDER drager - door Hans58 - 22-May-2017, 09:21 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
$ Temu {{"Promo"}} Code Uruguay [{ald79...
Verified user can ge...huded732773 — 07:53 PM
₴ Temu {{"Promo"}} Code Ukraine [{ald79...
Verified user can ge...huded732773 — 07:52 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Wat ik het meest z...melle z — 07:50 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Wat ik het meest zou...ZoefZoef — 07:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik snak juist naar e...ZoefZoef — 07:37 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Regen  :huh: :huh: :...Wim -de roetsende — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Terug naar blij.... ...Willeke_IGKT — 06:21 PM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Mooi verhaal, leer...TrapGast — 05:17 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Die Hollowtech cups ...Jeroen S — 04:49 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Veruit de meeste Hol...melle z — 03:54 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Als ik de vraag goed...Martin van Mourik — 03:07 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Toen was het weer ...Niels van der Wal — 03:03 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Toen was het weer oo...LigfietsWilsum — 02:18 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik kan me niet heuge...Lopopodium — 01:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik snap niet dat e...Wim -de roetsende — 01:29 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Hollowtech is geen...ZoefZoef — 01:29 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Haakse bochten, ...GHOOGEN — 12:23 PM