Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Welles Nietes
#9
(20-Jul-2022, 02:22 PM)PietV* schreef: Het is een serieus en helder onderwerp tussen 365cycle en mij. Dat verzandt nooit.
Er is niks tussen ons Piet, er is alleen iets tussen m'n vriendin en ik. Verder neem ik deel aan een topic op dit forum, dat voor iedereen is.
Je maakt er inderdaad een welles/nietes spelletje van, dat heeft Frutsel helemaal goed. 

De feiten:
  • Er draagt iemand een nieuw document aan waar mogelijk een uitzondering in staat. 
  • Dat er ergens een maasje in de wet zit is is niet eens heel verrassend, want behalve de Sunriders lukte het ook een superkleine fabrikant als Leiba om een relatief lage velomobiel met 45 km/h goedkeuring op kenteken te krijgen (nl. de X-Stream). Bij mij doet hoop dan leven. Hoe het werkt? dat vraag ik me al een tijdje af.
  • Je leest niet terug wat er verder geschreven is, maar gaat direct in op mijn reactie.
  • Je blijft hameren op de wet zoals jij daar kennis van hebt, die mogelijk ook nog eens niet actueel/volledig is, en die je niet onderbouwt met links naar je bron.

(20-Jul-2022, 02:22 PM)PietV* schreef: Als het allemaal zo makkelijk gaat als 365cycle het voorstelt, dan had Allert Jacobs van Velomobiel.nl het allang voor elkaar.
Overdekte snelle fietsen: Als het allemaal zo makkelijk gaat als Allert, Jan, Daniel en Eggert denken, dan had Pon Holdings het allang voor elkaar. Oh wacht... het gáát zo makkelijk, en Allert, Jan, Daniel en Eggert dóen het ook gewoon, dusdanig goed dat ze er straks allemaal een prima pensioen aan gaan overhouden. 

Denk hier eens over na: 
  • Een elektrische 45 km/h fiets is niet de doelgroep van velomobiel.nl. Als je dat publiek aanspreekt moet je je bedrijf heel anders inrichten en krijg je ook hele andere verantwoordelijkheden, dusdanig dat je een behoorlijk bedrijfsrisico loopt. 
  • Als de (Nederlandse!) directeur van een velomobielfabriek in Roemenië de actuele Nederlandse en Europese wetgeving top of mind had, dan hadden alle moderne velomobielen twee koplampen links en rechts van het midden gehad, zoals vroeger vaak het geval was. 
}
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Welles Nietes - door PietV* - 19-Jul-2022, 02:11 PM
RE: Elektrische ondersteuning op velomobiel - door 365cycle - 20-Jul-2022, 02:59 PM
Welles Nietes - door Willeke_IGKT - 21-Jul-2022, 06:00 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
[split] Ervaringen met de Snoek/Snoek-L...
Wat je met Miche kan...365cycle — 12:37 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Dank voor het dubbel...GerDilven — 12:05 PM
[split] Ervaringen met de Snoek/Snoek-L...
All Miche cassettes ...Hoekie — 11:22 AM
Ervaringen met de Snoek/Snoek-L
Status mooi op schem...Hoekie — 11:12 AM
Quest "opbokken"
hoe krijg je de &quo...=oNNo= — 10:43 AM
Ervaringen met de Snoek/Snoek-L
hey, weet iemand hie...Boyd Maduro — 10:09 AM
Quest "opbokken"
Met Martin eens, met...Peter de Rond — 09:42 AM
Quest "opbokken"
Het lijkt me ook een...Frutsel — 09:40 AM
Fietstocht berichten en beelden
Ondanks veel gewic...365cycle — 09:27 AM
Quest "opbokken"
Met een ligfiets b...365cycle — 09:16 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Juist in Wallonië ...365cycle — 12:42 AM
`
Die heb ik ook, te...365cycle — 12:39 AM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Bij mn challenge f...Boyd Maduro — 12:19 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
België. De wege...Martin van Mourik — 11:52 PM
Fietstocht berichten en beelden
Gisteren ben ik met ...Martin van Mourik — 10:59 PM
Quest "opbokken"
Met een ligfiets ben...Gideonaut — 10:17 PM
Quest "opbokken"
Ik vind dat de trend...Martin van Mourik — 09:55 PM