Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fraaie jonge Carbon Quest (882!) op Marktplaats
#33
(22-Jan-2023, 11:56 AM)Jeroen S schreef: In de ligfietsbrance werken ondernemers. 
Hm, ik weet niet of ik dat ook helemaal zo zie. Het zijn vrijwel zonder uitzondering techneuten, met een voorliefde voor prachtige fietsen en "out-of-the-box" denken. Maar ondernemers?
Nee, want...

(22-Jan-2023, 11:56 AM)Jeroen S schreef: Bijna alle ligfiets ondernemers die ik ben tegen gekomen vinden het contact met de klant, goed advies erg belangrijk. 
...ik stuur best een hoop mensen door naar o.a. Dronten. Vrijwel zonder uitzondering is juist communicatie een puntje waar feedback over komt.
Twéé mensen die ik naar Middelburg wees stonden op totaal verschillende momenten aan een gesloten deur, onder reguliere op de website vermelde openingstijden.
Nou kan je zeggen "bel effe vantevoren", maar dat is nou juist de taak van de ondernemer.
En:

(22-Jan-2023, 11:56 AM)Jeroen S schreef: Marketing, gladde verkooppraatjes en webdesign, daar zijn ze geen van allen goed in, en er is ook geen budget om daar een expert voor in te huren. 
Een echte ondernemer weet dat je een bepaald niveau aan marketing en een goede website nodig hebt om je potentiële klantenkring te kunnen bereiken. Niet groter willen groeien werkt perfect als je geen heel uniek product hebt, maar wel uitblinkt in kwaliteit. Klein blijven in een niche is risicovol.

(22-Jan-2023, 11:56 AM)Jeroen S schreef: De ondernemer met een meer zakelijke benadering kwam er achter dat er met andere zaken meer geld te verdienen valt, en is in die richting verder gegaan.
De ondernemer met een meer zakelijke benadering die geld wil verdienen zit niet in de ligfietsen. Ik vind ondernemen in de (velomobiel-)branche nog steeds best interessant om een keer in te duiken (als de tijd voor mij rijp is), maar veel geld verdienen is voor mij zéker niet de motivatie. Mensen hun ideeën over mobiliteit veranderen eerder. En als het zou lukken om in Nederland 500 velomobielen (in welke vorm dan ook) per jaar af te zetten, dan is dat al meer dan genoeg om dat doel te bereiken.
Antwoord }


Berichten in dit topic
RE: Fraaie jonge Carbon Quest (882!) op Marktplaats - door 365cycle - 23-Jan-2023, 01:05 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Touwtje?
Hoi, Ik vond gist...LigfietsWilsum — 09:34 AM
VeloCam in Bülky
Kan je met de camera...365cycle — 10:52 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Dat vroeg ik me bij ...365cycle — 10:47 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Nummer 2 is meer een...Gideonaut — 10:04 PM
Performer Highracer?
De kettinglijn is du...Jeroen S — 09:53 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Al bijna 6 uur bez...Tom Fekkes — 09:52 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Sterkte, en velomobi...Jeroen S — 09:42 PM
RDW baan Lelystad 1997
Ik was er ook, heb b...Jeroen S — 09:39 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Al bijna 6 uur bezig...Gideonaut — 08:38 PM
Laka verzekering
Net even premie bere...Hoekie — 06:54 PM
De * kost €*,- (incl. 21% btw)
Kosten naar aanleidi...365cycle — 06:52 PM
Medeliggers onderweg
In een tocht van 109...Lopopodium — 04:27 PM
RDW baan Lelystad 1997
In 1994 werd in een ...Tom Fekkes — 03:40 PM
RDW baan Lelystad 1997
Pas bij de finish va...datakneder — 03:27 PM
VeloCam in Bülky
Henning vertelde...twilwel — 03:19 PM
RDW baan Lelystad 1997
Ik kwam dit filmpje ...GHOOGEN — 02:21 PM
Laka verzekering
Op een WhatsApp groe...Willeke_IGKT — 02:13 PM