Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rainbow ligfietsen, nu therapiefietsen!
#14
(27-Jun-2023, 06:13 PM)Roepers schreef: Hetgeen hij grappig vindt. Ook een manier om te zeggen dat hij totaal geen interesse in Rainbow ligfietsen heeft en het hem ook niet spijt dat het merk ter ziele is. Vervolgens worden in het draadje er nog meer grappen overgemaakt en  blijkt nergens dat iemand het verdwijnen van het merk betreurt. Vandaar mijn reactie.

Het was niet het meest coole merk, maar het waren wel prima ligfietsen. De nadruk op snelheid (en coolheid, wat dat ook zijn moge) staat mij gewoon tegen.

Groet,

Marco

Ik heb inderdaad nooit interesse gehad in de ligfietsen van Rainbow, maar dat staat helemaal los van het merk Rainbow maar heeft alles met mijn voorkeur te maken van wat ik mooi vind en het gebruiksdoel.  Als ik een vakantiefiets zou zoeken of gewoon een fiets om lange fietstochten te maken, zou Rainbow best een kanshebber kunnen zijn. 

Wat ik 'grappig' vind is dat de huidige rainbowsite kennelijk gekaapt is door 'ja, door wie eigenlijk?' en zij van ligfietsen nu neerzetten als therapiefietsen met het oog op gokverslaving en daar zelfs moeite in hebben gestoken om het legitiem te laten lijken en daar een koppeling met het voormalige Rainbow bij te maken.

Die site.. ik heb geen idee wat het precieze doel is ervan. Linksharring wellicht voor zoekmachine optimalisatie?  Feit is dat ze wel weer moeite hebben gedaan om Rainbow ligfietsen erin te betrekken door de oorspronkelijke gegevens zals de vestigingsplaats Aalten van Rainbow erin te betrekken. Er is moeite voor gedaan het allemaal legitiem te laten lijken, maar ik heb sterk de indruk dat het voormalige Rainbow hier echt helemaal niets mee te maken heeft.  Daarom plaatste ik dit, met een knipoog lezen dus maar dat zou je toch al doen als ligfietsfabrikant opeens zijn ligfietsen een functie als therapiefiets voor gokverslaving geeft Wink
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Rainbow ligfietsen, nu therapiefietsen! - door ZoefZoef - 27-Jun-2023, 12:29 AM
RE: Rainbow ligfietsen, nu therapiefietsen! - door ZoefZoef - 28-Jun-2023, 12:21 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Fietsongeluk uit ''vandaag ben ik niet ...
In de anderhalf jaar...Lig-hen — 09:34 PM
Fietsongeluk uit ''vandaag ben ik niet ...
Eigenlijk is het nog...Hoekie — 09:24 PM
Leasen van een velomobiel
Tja die doen dat voo...Hardloper — 09:14 PM
Leasen van een velomobiel
Dank je wel voor je ...GerDilven — 09:07 PM
[split] Nieuw of tweedehands? Ik ben we...
• niet de bedoel...datakneder — 08:40 PM
Alve's minivizier
Ik rij helemaal niet...quattrovelootje — 08:26 PM
Eitje
@ fietsbennie …. Ki...Lig-hen — 08:14 PM
[split] Welke motor in QV? - Met een 50...
Gemiddeld genomen zi...Willeke_IGKT — 08:09 PM
[split] Nieuw of tweedehands? Ik ben we...
Een verzekeraar ka...Hoekie — 08:07 PM
Leasen van een velomobiel
Ik ben ook erg benie...Hardloper — 07:47 PM
Eitje
Lig-hen met kippenve...Fietsbennie — 07:44 PM
Leasen van een velomobiel
Hier en daar lees ik...GerDilven — 07:31 PM
[split] Nieuw of tweedehands? Ik ben we...
De uitsluiting gel...Bacchus — 07:19 PM
[split] Welke motor in QV? - Met een 50...
ik wil nou ook niet ...Veloquest — 06:49 PM
Nieuw hier!
De Quest heb ik nu i...bucovaina — 06:06 PM
Alve's minivizier
Onder andere omd...Wim -de roetsende — 05:26 PM
Kilometer topic
Ik heb mijn huidige ...Willeke_IGKT — 05:04 PM