Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ritjes van Atrike
Vanmorgen reed ik van Zutphen naar Apeldoorn naar een klant. Vandaar naar kantoor in Deventer en vanmiddag weer terug naar Zutphen. Mooie rit van in totaal 53 km. Vanmorgen reed ik door een kleine, mistige wereld. Prachtig.

[Afbeelding: 20181115-093736.jpg]
Antwoord }
Bedankt door:
(15-Nov-2018, 02:25 PM)Atrike schreef: Vanmorgen reed ik van Zutphen naar Apeldoorn naar een klant. Vandaar naar kantoor in Deventer en vanmiddag weer terug naar Zutphen. Mooie rit van in totaal 53 km. Vanmorgen reed ik door een kleine, mistige wereld. Prachtig.

Ben je over de Wilhelminabrug gekomen, of heb je de spoorbrug gepakt?
gr. Fietsbennie

Antwoord }
Bedankt door:
(15-Nov-2018, 05:04 PM)Fietsbennie schreef: Ben je over de Wilhelminabrug gekomen, of heb je de spoorbrug gepakt?

Ik heb de spoorbrug gepakt.
Antwoord }
Bedankt door:
(15-Nov-2018, 06:00 PM)Atrike schreef:
(15-Nov-2018, 05:04 PM)Fietsbennie schreef: Ben je over de Wilhelminabrug gekomen, of heb je de spoorbrug gepakt?

Ik heb de spoorbrug gepakt.

Die zit ook in mij woon-werk-route.

Woon je in Zutphen?

Rijd je mee met de volgende LOL-tocht?
Wim -de roetsende

Thys 209 Carbon Rowingbike  -  Carbon DF 121  -  Challenge Taifun 20"  -  Schmicking S1 Kneesit

http://roeifietsen.blogspot.nl/

Antwoord }
Bedankt door:
Ik woon inderdaad in Zutphen. De eerstkomende LOL tocht kan ik niet, maar waarschijnlijk schuif il wel een keer aan.
Antwoord }
Bedankt door:
(15-Nov-2018, 02:25 PM)Atrike schreef: Vanmorgen reed ik door een kleine, mistige wereld. Prachtig.

Mooi is dat he zo'n kleine mistige wereld. Vanochtend zat het ook goed dicht, na 100 meter heb ik mijn bril maar afgezet. Ik vind dat wel wat hebben Smile
Antwoord }
Bedankt door:
Van mist krijg je een natte buik, als je op een ligfiets zit...
Antwoord }
Bedankt door:
Ik reed van uit de polder naar Amsterdam. Thuis zag ik de sterren en hoe dichter ik bij mijn werk kwam hoe mistiger het werd. Maar onder de 200 meter kwam het zicht niet.
Flevobike en trike - Nazca Pioneer - Challenge Alize - Brompton - Koga LightSpeed
Antwoord }
Bedankt door:
Eergisteren een mooie tocht gemaakt vanuit mijn woonplaats Zutphen. Eerst langs de IJssel naar Doesburg en vandaar over de Veluwezoom via Eerbeek weer terug.

[Afbeelding: 2019-01-05.png]

[Afbeelding: 2019-01-05-hoogte.png]

Prachtig weer,  heerlijk gefietst. Nu viel het me weer op hoe meer je van de omgeving ziet vanuit een liggende positie dan wanneer je over je stuur gebogen naar het asfalt staart. Ligfietsen is uitstekend te combineren met een van mijn andere hobby's: vogels kijken.  Smile
Antwoord }
Bedankt door:
Dat stukje bij Olburgen is altijd leuk, niet? Altijd ineens de wind weer fors tegen bij een van de slingers langs de IJssel...
Antwoord }
Bedankt door:
Het prachtige dijkweggetje van Baak naar Doesburg is nog altijd een favoriet van veel LOL-deelnemers.
Wim -de roetsende

Thys 209 Carbon Rowingbike  -  Carbon DF 121  -  Challenge Taifun 20"  -  Schmicking S1 Kneesit

http://roeifietsen.blogspot.nl/

Antwoord }
Bedankt door:
(05-Jan-2019, 07:32 PM)Lopopodium schreef: Dat stukje bij Olburgen is altijd leuk, niet? Altijd ineens de wind weer fors tegen bij een van de slingers langs de IJssel...

Ja, of opeens fors mee.  Big Grin

(05-Jan-2019, 09:54 PM)Wim -de roetsende schreef: Het prachtige dijkweggetje van Baak naar Doesburg is nog altijd een favoriet van veel LOL-deelnemers.

Dat geloof ik graag. Ik ga dit stuk in ieder geval vaker fietsen.
Antwoord }
Bedankt door:

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Nieuwe berichten
De winter komt terug...
Nutraks ken ik tro...emgaron — 12:54 AM
De winter komt terug...
Zo kan ik mooi ver...Roef Veerman — 11:59 PM
De winter komt terug...
Behoorlijk snel en b...Wim -de roetsende — 10:24 PM
De winter komt terug...
Ik heb juist vorige ...ErikvanD — 08:59 PM
Zijn er ook halfopen velomobielen?
Een velomobiel z...Bart Verbeek — 08:52 PM
De winter komt terug...