HP Velotechnik Scorpion FS26
|
Berichten: 1.635
Topics: 11
Lid sinds: Jul 2019
Bedankt: 819
2820 x bedankt in 1298 berichten
(08-Sep-2019, 12:56 PM)Wim -de roetsende schreef: (08-Sep-2019, 12:28 PM)Hoekie schreef: (08-Sep-2019, 11:54 AM)Frutsel schreef: .. Ik zit aan een cadansmeter te denken, maar dat zie ik nog even niet passen op een ligfiets...
Hoezo niet? Heb ik al jaren op een van mijn cranks zitten. Van Garmin.
Ik heb ook jarenlang (in de Mango) met een cadansmeter gereden. Is gewoon een sensor die aan de zijkant van je crank zit.
Ik dacht dat het een magneetsensor was, zoals de snelheidsmeter. Maar de crank komt nergens dicht genoeg langs het frame om hier wat mee te kunnen, vandaar...
|
Berichten in dit topic |
RE: HP Velotechnik Scorpion FS26 - door Frutsel - 08-Sep-2019, 01:20 PM
|
Gebruikers die dit topic lezen:
|
Welkom
|
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.
|
Nieuwe berichten
|
Veloom
|
En na de Theta nu oo...datakneder — 12:21 AM |
Doorfietsroutes
|
Allemaal nog wel p...datakneder — 10:33 PM |
Doorfietsroutes
|
Ja, da's ook een fra...Jeroen S — 10:12 PM |
Maximale banddruk voor de velgen?
|
Eh Frutsel, heb ik t...Jeroen S — 10:09 PM |
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
Het werd vanmiddag w...Jeroen S — 09:58 PM |
Doorfietsroutes
|
maar bij Groenlo ma...Lopopodium — 09:56 PM |
Maximale banddruk voor de velgen?
|
Waarom zou je oo...365cycle — 09:54 PM |
Doorfietsroutes
|
Ik ben het met je ee...Jeroen S — 09:46 PM |
Doorfietsroutes
|
Misschien moeten j...365cycle — 09:09 PM |
Bülk 4 more
|
De website is vern...Wim -de roetsende — 08:42 PM |
Bülk 4 more
|
Aangezien ik een jaa...Willeke_IGKT — 08:14 PM |
Bülk 4 more
|
Als de B4M het goedk...melle z — 07:42 PM |
Bülk 4 more
|
Dus beide Snoeken zi...365cycle — 07:36 PM |
Bülk 4 more
|
Maar hoe dan ook onz...Hardloper — 06:32 PM |
Theta, een velomobiel zonder voorganger
|
Ben wel benieuwd hoe...Arend-Jan — 05:59 PM |
Doorfietsroutes
|
In de buurt van ...ZoefZoef — 04:03 PM |
Doorfietsroutes
|
wie verzint dit,...LigfietsWilsum — 02:48 PM |
|