Fietsen van Wim
|
Berichten: 5.850
Topics: 148
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 2061
7405 x bedankt in 3645 berichten
(24-Dec-2021, 01:19 PM)365cycle schreef: Misschien heb ik nog wel interesse in die extra reflectie. Kom ik kort in het nieuwe jaar bij je op terug, goed?
ZoefZoef adviseerde mij om er een malletje van te maken. Reflectiemateriaal te kopen en dit aanbieden aan SL-rijders.
Zo zou ik de financiële schade misschien nog iets kunnen beperken
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler
Berichten: 5.346
Topics: 103
Lid sinds: Sep 2020
Bedankt: 10476
8082 x bedankt in 3993 berichten
(24-Dec-2021, 01:22 PM)Wim -de roetsende schreef: ZoefZoef adviseerde mij om er een malletje van te maken. Reflectiemateriaal te kopen en dit aanbieden aan SL-rijders.
Zo zou ik de financiële schade misschien nog iets kunnen beperken ZoefZoef is een prima zakenman kopietje of origineel... maakt mij niet uit.
Berichten: 1.930
Topics: 21
Lid sinds: Dec 2017
Bedankt: 28
2860 x bedankt in 1576 berichten
24-Dec-2021, 03:55 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 24-Dec-2021, 03:59 PM door ZoefZoef.)
(24-Dec-2021, 01:24 PM)365cycle schreef: (24-Dec-2021, 01:22 PM)Wim -de roetsende schreef: ZoefZoef adviseerde mij om er een malletje van te maken. Reflectiemateriaal te kopen en dit aanbieden aan SL-rijders.
Zo zou ik de financiële schade misschien nog iets kunnen beperken ZoefZoef is een prima zakenman kopietje of origineel... maakt mij niet uit.
ZoefZoef is een waardeloze zakenman, maar denkt wel creatief op zn tijd.
Ik was vooral verbaast dat een tweetal relatief eenvoudige stukjes reflectiefolie 75 euro heeft gekost en dacht 'dat kan ook voor een paar knaken' en een mal ervan maken is relatief eenvoudig.
Kun je ook nog eens wat wisselen qua kleur ook.
Berichten: 1.778
Topics: 106
Lid sinds: May 2018
Bedankt: 7412
2543 x bedankt in 1203 berichten
Foto direct zichtbaar is wel fijner dan doorklikken naar een link om de foto te kunnen zien..
Berichten: 5.850
Topics: 148
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 2061
7405 x bedankt in 3645 berichten
29-Jan-2022, 08:58 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 29-Jan-2022, 08:59 PM door Wim -de roetsende.)
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler
Berichten: 1.778
Topics: 106
Lid sinds: May 2018
Bedankt: 7412
2543 x bedankt in 1203 berichten
29-Jan-2022, 10:28 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 29-Jan-2022, 10:35 PM door Hoekie.)
Berichten: 5.850
Topics: 148
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 2061
7405 x bedankt in 3645 berichten
Dankjewel. Ga ik de volgende keer proberen.
Op alle vm-en heb ik totnutoe extra reflectie aangebracht of laten aanbrengen.
Veiligheid en zichtbaarheid staan bij mij bovenaan mijn lijstje. Ik rijd ruim 3 maanden per jaar in het donker. Vandaar.
Mooi is heel persoonlijk. Ik vind zo'n dun reflectielijntje waarmee de oude Milans altijd waren uitgerust ook veel mooier, maar ik ontdekte pas later dat die nog te koop zijn bij een dealer in Duitsland.
Duur en minder goed reflecterend dan de blokjes die ik heb gekocht. Deze reflecteren echt super goed en worden ook echt in het verkeer gebruikt op vrachtwagens.
Ik vind het toevoegen van de ogen zelf ook zeer geslaagd. Normaal houd ik niet zo van thema-vm-en, maar dit vind ik zelf wel heel mooi. Past echt bij de(ze) Milan.
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler
Berichten: 1.037
Topics: 17
Lid sinds: Apr 2021
Bedankt: 1251
1775 x bedankt in 890 berichten
Die ogen zijn geniaal! Daar zit geen retroreflectie in, wel?
Ik ben het met jullie eens dat een smallere reflecterende streep stilistisch wat beter past maar er is moeilijk te argumenteren tegen de effectiviteit van de blokkenlijn. Een streep zou je ook kunnen maken met gewone reflecterende tape. Een rolletje 1 cm x 5 m daarvan hoeft ook geen vermogen te kosten.
Berichten: 2.533
Topics: 78
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 2020
2395 x bedankt in 1064 berichten
01-Feb-2022, 09:24 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 01-Feb-2022, 04:40 PM door Roepers.)
(28-Jan-2022, 01:49 PM)Wim -de roetsende schreef: Ik heb een Milvus migrans. Nou ja, de onderste helft dan.
Ik dacht: "Waar doet het mij aan denken? Volgens is mij is de Milan een orca geworden door de oogjes.
Groet,
Marco -maar geen Flevobike- Roepers
Berichten: 5.850
Topics: 148
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 2061
7405 x bedankt in 3645 berichten
01-Feb-2022, 07:32 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 01-Feb-2022, 07:35 PM door Wim -de roetsende.)
(01-Feb-2022, 09:14 AM)Bacchus schreef: Die ogen zijn geniaal! Daar zit geen retroreflectie in, wel?
Ik ben het met jullie eens dat een smallere reflecterende streep stilistisch wat beter past maar er is moeilijk te argumenteren tegen de effectiviteit van de blokkenlijn. Een streep zou je ook kunnen maken met gewone reflecterende tape. Een rolletje 1 cm x 5 m daarvan hoeft ook geen vermogen te kosten.
Jawel, ook de oogjes zijn reflecterend.
Ik wilde inderdaad een superreflecterend effect
-
(01-Feb-2022, 09:24 AM)Roepers schreef: (28-Jan-2022, 01:49 PM)Wim -de roetsende schreef: Ik heb een Milvus migrans. Nou ja, de onderste helft dan.
Ik dacht: "Waar doet het mij aan denken? Volgens is mij is de Milan een orca geworden door de oogjes.
Groet,
Marco -maar geen Flevobike- Roepers
Een Orca heeft hele kleine oogjes, maar ik snap je gedachtengang.
Oh ja, de kleuren zijn bij een Orca andersom
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler
Berichten: 5.346
Topics: 103
Lid sinds: Sep 2020
Bedankt: 10476
8082 x bedankt in 3993 berichten
03-Feb-2022, 11:14 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 03-Feb-2022, 11:15 AM door 365cycle.)
(03-Feb-2022, 07:28 AM)Wim -de roetsende schreef: Met 2 lig ik toch net te diep en maakt mijn nek een te heftige knik. Ik overweeg deze aanpassing nog steeds, ook om mezelf iets meer hoofdruimte te gunnen (dit is overigens de fiets van Axel van Velomobile-SH):
Volgens mij heeft Harry Lieben ook een stukje uit de muts gezaagd om z'n positie te verbeteren.
Berichten: 279
Topics: 9
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 228
351 x bedankt in 154 berichten
03-Feb-2022, 11:53 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 03-Feb-2022, 12:00 PM door pietandringa.)
Dat kan een goede oplossing zijn, wel een beetje eng om te zagen Iedereen heeft een andere lichaamsbouw. Ik heb wel eens mensen op mijn ligfiets laten zitten/liggen en die lagen dan erg achterover, terwijl het bij mij veel zittender was.
Die Axel is overigens een zware vent van 90 kg en bijna 1.90. Dat hij moest zagen om in de SL te passen, verbaast mij niet Als ik er in wil passen zal er iets van mijn benen afgezaagd moeten worden .. Of ik na zo'n operatie sneller in de SL kan fietsen dan nu in mijn GT??
Berichten: 5.346
Topics: 103
Lid sinds: Sep 2020
Bedankt: 10476
8082 x bedankt in 3993 berichten
(03-Feb-2022, 11:53 AM)pietandringa schreef: Die Axel is overigens een zware vent van 90 kg en bijna 1.90. Dat hij moest zagen om in de SL te passen, verbaast mij niet Als ik er in wil passen zal er iets van mijn benen afgezaagd moeten worden .. Of ik na zo'n operatie sneller in de SL kan fietsen dan nu in mijn GT?? Mwah, Harry Lieben is zelfs iets langer (1.92 geloof ik), en ik ben nog weer iets langer (1.94) en heb grote voeten (maat 50), maar pas ook in de SL, zonder zaagwerk. Met superkorte cranks, op een zelfgebrouwen schuimzitting en niet voor een lange rit want ik zit aan alle kanten klem, maar een wedstrijd van een uurtje zou ik er best wel mee kunnen rijden. Een SL is duidelijk merkbaar sneller dan een GT, op basis van de ~100 km die ik erin afgelegd heb denk ik dat het rond de 60 km/h zomaar tegen de 10% scheelt. Wel grappig, want eigenlijk is de stroomlijn van de SL slechter (mindere Cw, maar veel kleiner frontaal oppervlak), en hij schijnt ook minder te zeilen
Berichten: 308
Topics: 13
Lid sinds: Aug 2020
Bedankt: 696
430 x bedankt in 190 berichten
(03-Feb-2022, 12:13 PM)365cycle schreef: Een SL is duidelijk merkbaar sneller dan een GT, op basis van de ~100 km die ik erin afgelegd heb denk ik dat het rond de 60 km/h zomaar tegen de 10% scheelt.
Die 10 procent ben ik ook op het Duitse forum al tegengekomen. Ik heb zelf mede daardoor besloten niet eens een SL proberen te passen met mijn te hoge BMI. ;-)
Berichten: 279
Topics: 9
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 228
351 x bedankt in 154 berichten
03-Feb-2022, 07:03 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 03-Feb-2022, 07:04 PM door pietandringa.)
K (03-Feb-2022, 05:51 PM)berth9999 schreef: (03-Feb-2022, 12:13 PM)365cycle schreef: Een SL is duidelijk merkbaar sneller dan een GT, op basis van de ~100 km die ik erin afgelegd heb denk ik dat het rond de 60 km/h zomaar tegen de 10% scheelt.
Die 10 procent ben ik ook op het Duitse forum al tegengekomen. Ik heb zelf mede daardoor besloten niet eens een SL proberen te passen met mijn te hoge BMI. ;-)
Misschien past de Snoek L straks wel? Groter dan een SL en vast sneller dan een GT. Nou vind ik de GT wel een praktische velomobiel. Je kan met brede banden rijden, behoorlijk veel bodem vrijheid, veel ruimte voor (kampeer)spullen, je kan in de zomer echt cabrio rijden, de unieke liggende zitting en toch ook echt wel snel.
Berichten: 100
Topics: 4
Lid sinds: Dec 2020
Bedankt: 0
142 x bedankt in 60 berichten
Heb nu een GT in onderhoud, en gebruik een SL, maar wat een verschil van fiets, als je naar de maten kijkt. Wat me opvalt is dat de GT niet veel zwaarder is dan een SL. Daar in tegen is de kap weer bijna net zo groot als de SL kap. Harry Liebe past in een SL, maar heeft daarvoor op meerdere plekken ruimte gemaakt in en aan de body, om er goed in te passen met zijn lengte. Ruimte maken is niet zo erg, als je maar niet aan de verstevigingen zit die de body stijf maakt. Hij wordt er lekker lichter van :-)
Berichten: 5.346
Topics: 103
Lid sinds: Sep 2020
Bedankt: 10476
8082 x bedankt in 3993 berichten
(03-Feb-2022, 05:51 PM)berth9999 schreef: Die 10 procent ben ik ook op het Duitse forum al tegengekomen. Ik heb zelf mede daardoor besloten niet eens een SL proberen te passen met mijn te hoge BMI. ;-) Die BMI vind ik altijd een beetje een gaar verhaal. Mijn BMI is ook te hoog, en hoger geworden terwijl ik minder dik ben dan eerder. Rico Verhoeven heeft een BMI van 30. Vetpercentage is een betere graadmeter; er zijn genoeg mensen die een prima BMI hebben, maar weinig spiermassa en teveel vet.
(03-Feb-2022, 07:03 PM)pietandringa schreef: de unieke liggende zitting en toch ook echt wel snel. Dat heeft de gewone Snoek volgens mij ook wel. Ik verwacht dat de Snoek L het ook heeft of misschien zelfs nog iets meer (door extra lengte).
Berichten: 279
Topics: 9
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 228
351 x bedankt in 154 berichten
03-Feb-2022, 10:05 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 03-Feb-2022, 10:40 PM door pietandringa.)
De GT is 0,5 kg zwaarder dan de SL. Ik heb wel eens iets gelezen op de site van de oorspronkelijke bouwers van de Milan dat het verschil veel kleiner is dan 10%. En het verschil gaat pas echt tellen op hogere snelheid. Ik denk niet dat je met dezelfde inspanning 33 in de SL rijdt als 30 in de GT. Hoe dan ook, om je in allerlei vreemde bochten te moeten wringen om in een fiets te passen waar je eigenlijk niet inpast dat is aan mij niet besteed. Ik ben dik tevreden met de snelheid die ik in de GT kan halen en wat beenlengte betreft past het maar net. Het zou in mijn geval smaller kunnen en in de Snoek L zal ongetwijfeld smaller worden. Legaal op de weg rijden in Nederland lukt dan niet meer, een recht waar ik regelmatig gebruik van maak.
GT 150 Watt bij 50 km http://mission-milan.de/techdat.htm
SL 158 Watt bij 54,50 km http://mission-milan.de/sl_schnell.htm
Dat lijkt mij wel onder optimale omstandigheden, maar volgens deze gegevens is het snelheidsverschil geen 10%.
Het lijkt meer in de buurt van de 5% te zijn.
Berichten: 1.037
Topics: 17
Lid sinds: Apr 2021
Bedankt: 1251
1775 x bedankt in 890 berichten
(03-Feb-2022, 09:18 PM)365cycle schreef: Die BMI vind ik altijd een beetje een gaar verhaal. Mijn BMI is ook te hoog, en hoger geworden terwijl ik minder dik ben dan eerder. Rico Verhoeven heeft een BMI van 30. Vetpercentage is een betere graadmeter; er zijn genoeg mensen die een prima BMI hebben, maar weinig spiermassa en teveel vet.
BMI is goed om de gemiddelde lichaamsbouw van een populatie te bepalen. Of je zelf goed in je vel zit meet je inderdaad beter met vetpercentage of buikomvang.
Berichten: 308
Topics: 13
Lid sinds: Aug 2020
Bedankt: 696
430 x bedankt in 190 berichten
(03-Feb-2022, 07:03 PM)pietandringa schreef: Misschien past de Snoek L straks wel? Groter dan een SL en vast sneller dan een GT. Nou vind ik de GT wel een praktische velomobiel. Je kan met brede banden rijden, behoorlijk veel bodem vrijheid, veel ruimte voor (kampeer)spullen, je kan in de zomer echt cabrio rijden, de unieke liggende zitting en toch ook echt wel snel.
Ik wil geen Snoek. Ik wil een fiets waarin ik comfortabel veel kilometers kan maken op een behoorlijk tempo en waarin ik als het kan ook nog spullen mee kan nemen. Een echte Gran Turismo dus. Die is (eind december) al besteld ook trouwens.
Daarbij las ik dat Snoek L 2 cm breder gaat worden bij de schouders. Nou heb ik nooit een Snoek gepast, maar ik verwacht ook niet in een Snoek L te passen. Niet dat ik nou zo'n hulk ben, maar ik ben ook geen formaat slungel. Ik heb in de Quest nooit met schouderopvulling aan de zijkant hoeven rijden.
(03-Feb-2022, 09:18 PM)365cycle schreef: Die BMI vind ik altijd een beetje een gaar verhaal. Mijn BMI is ook te hoog, en hoger geworden terwijl ik minder dik ben dan eerder. Rico Verhoeven heeft een BMI van 30. Vetpercentage is een betere graadmeter; er zijn genoeg mensen die een prima BMI hebben, maar weinig spiermassa en teveel vet.
BMI is ook een gaar verhaal. Leuk om te lezen dat ik hetzelfde BMI heb als Rico Verhoeven. Misschien pas ik ook wel in een SL. Maar met 10 procent snelheidsverschil ga ik het niet eens proberen met alle voordelen die de GT voor mij heeft (zie boven). Ik zat lekker in de GT. Ik kwam nergens tegenaan in de GT (In de geteste DF XL zat ik wel telkens met mijn schoenen ergens tegenaan).
Berichten: 5.346
Topics: 103
Lid sinds: Sep 2020
Bedankt: 10476
8082 x bedankt in 3993 berichten
04-Feb-2022, 12:59 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 04-Feb-2022, 01:40 PM door 365cycle.)
(03-Feb-2022, 09:10 PM)Peter de Rond schreef: Wat me opvalt is dat de GT niet veel zwaarder is dan een SL. Klopt, scheelt een halve kilo. De GT heeft vooral wat meer ruimte binnen het carbon, maar daar heb je dan niet veel meer carbon voor nodig.
Er zitten verder wat verstevigingen in, maar ik weet niet precies welke gezien de mijne extra verstevigd is (ivm gewicht).
(03-Feb-2022, 09:10 PM)Peter de Rond schreef: Daar in tegen is de kap weer bijna net zo groot als de SL kap. Niet bijna. Alle kappen van de GT passen op de SL en andersom.
(03-Feb-2022, 10:05 PM)pietandringa schreef: Ik denk niet dat je met dezelfde inspanning 33 in de SL rijdt als 30 in de GT. Klopt. Bij dat tempo bepaalt de rolweerstand nog best wel wat, en de kans dat die in de SL hoger is is behoorlijk aanwezig, gezien er geen brede banden onder passen.
(03-Feb-2022, 10:05 PM)pietandringa schreef: GT 150 Watt bij 50 km http://mission-milan.de/techdat.htm
SL 158 Watt bij 54,80 km http://mission-milan.de/sl_schnell.htm
Dat lijkt mij wel onder optimale omstandigheden, maar volgens deze gegevens is het snelheidsverschil geen 10%. De omstandigheden waren zo optimaal dat ook de aandrijfverliezen verloren zijn gegaan
Die gegevens zijn daarnaast al vrij oud, van de GT Mk2. Ik weet niet of de aanpassingen die de afgelopen jaren gedaan zijn juist in het voordeel van de SL of de GT geweest zijn, of dat ze evenveel sneller geworden zijn. Het verschil is hier met gecorrigeerd vermogen overigens al bijna 7%. Mijn vergelijk deed ik op basis van de kruissnelheid die ik haalde op een paar rappe stukken; met de SL reed ik op een gegeven moment 67 km/h.
Zo ver zit ik er met m'n schatting dan niet eens vandaan Het zou kunnen dat de vering van m'n SL nog een klein steentje bijdraagt; die staat op elastomeren ipv schroefveren/dempers. Misschien dat daar nog minder kracht in verloren gaat, hij voelt wel stugger/gecontroleerder.
Even een klein postscriptum op bovenstaande post, want nu lijkt het net of ik van het (Duitse) "prop jezelf in de kleinst mogelijke velomobiel en rijd zo hard mogelijk" ben. Dat is zeker niet zo, en die 10% geldt ook vooral voor de topsnelheid. In het dichtbevolkte Nederland is een fiets sowieso vaak langzamer dan in Duitsland; we hebben hier veel meer oponthoud in de vorm van drempels, rotondes, kruispunten, verkeerslichten en dorpjes in het algemeen. Onze fietsinfra is relatief veilig, maar voor een velomobiel helemaal niet zo efficiënt, zelfs niet als je zo min mogelijk fietspaden gebruikt. Daarom zijn de gemiddelde snelheden hier ook zoveel lager; op het hoogtepunt had ik vanochtend 47 km/h gemiddeld op de meter. Dan kom je in een dorp met een 30-zone en vliegen de kilometers eraf.. op het rechte stuk erna rijd ik dan 60 en pak ik er weer een paar terug, om in het volgende dorp weer wat kwijt te raken, etcetera. Uiteindelijk werd het 41.7. De stukken waar ik genoeg tijd heb om duurzaam en verantwoord boven de 50 km/h te komen zijn helaas op twee handen te tellen; 7 van de misschien 60 segmenten. Daarom is een velomobiel die lekker optrekt op ritten in de Randstad vaak ook gewoon niet trager.
De velomobiel waarin je je het lekkerst voelt is gewoon de beste. In mijn geval is dat ook een efficiënte fiets, want ik houd van snelheid, niet in de laatste plaats omdat dat mijn actieradius vergroot.
Berichten: 279
Topics: 9
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 228
351 x bedankt in 154 berichten
(03-Feb-2022, 11:14 AM)365cycle schreef: (03-Feb-2022, 07:28 AM)Wim -de roetsende schreef: Met 2 lig ik toch net te diep en maakt mijn nek een te heftige knik. Ik overweeg deze aanpassing nog steeds, ook om mezelf iets meer hoofdruimte te gunnen (dit is overigens de fiets van Axel van Velomobile-SH):
Volgens mij heeft Harry Lieben ook een stukje uit de muts gezaagd om z'n positie te verbeteren.
Schoot mij ineens te binnen, mijn stoeltje is 2 cm naar achter verplaatst om in de Milan GT te kunnen passen, de trapas kan niet verder naar voren. Het stoeltje staat dan iets meer rechtop, dus als ik 2 vulstukjes gebruik is het minder liggend dan in jouw SL denk ik. Die oplossing van Axel is zo gek niet. Theo van Velomobiel heeft hetzelfde gedaan met zijn Quest.
Berichten: 308
Topics: 13
Lid sinds: Aug 2020
Bedankt: 696
430 x bedankt in 190 berichten
We kunnen wel een Milan topic afsplitsen bijna. Het gaat meestal niet over de fietsen van Wim.
Berichten: 2.533
Topics: 78
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 2020
2395 x bedankt in 1064 berichten
06-Feb-2022, 07:38 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 06-Feb-2022, 08:12 PM door Roepers.)
Die gedachte was bij mij ook al bovengekomen. Maar het is Wims draadje en ik vermoedde dat hij al deze Milan berichten wel waarderen kan in zijn draadje.
Groet,
Marco
Berichten: 308
Topics: 13
Lid sinds: Aug 2020
Bedankt: 696
430 x bedankt in 190 berichten
Zolang Wim er geen moeite mee heeft maak ik dankbaar gebruik van zijn gastvrijheid.
Berichten: 5.346
Topics: 103
Lid sinds: Sep 2020
Bedankt: 10476
8082 x bedankt in 3993 berichten
(06-Feb-2022, 08:09 PM)berth9999 schreef: Zolang Wim er geen moeite mee heeft maak ik dankbaar gebruik van zijn gastvrijheid. Ik ook
(06-Feb-2022, 02:02 PM)pietandringa schreef: Schoot mij ineens te binnen, mijn stoeltje is 2 cm naar achter verplaatst om in de Milan GT te kunnen passen, de trapas kan niet verder naar voren. Het stoeltje staat dan iets meer rechtop, dus als ik 2 vulstukjes gebruik is het minder liggend dan in jouw SL denk ik. Die oplossing van Axel is zo gek niet. Theo van Velomobiel heeft hetzelfde gedaan met zijn Quest. Dat zou volledig juist zijn... als bij mij het stoeltje niet ook naar achteren verplaatst was De voorste gaatjes van de steun zijn de achterste gaatjes van de oorspronkelijke plaats. Ik kwam met m'n knieën tegen de rand waar de kap op scharniert. Heb het daar al ooit over gehad met Jens Buckbesch, gezien de plek van dat scharnier echt de beperkende factor voor lange mensen is in de Milan, maar hij zag het niet zitten om het ontwerp daar aan te passen (voor de Mk7).
Overigens betreft dat de GT, en da's ook de enige fiets waar ik een stoeltje in heb. De SL is echt niet voor mijn formaat gemaakt, als ik daarin reed zat ik op de bodem en met m'n rug tegen een zelfgehobbiede piepschuim zitting, omdat er gewoon geen plek is voor een stoel.
|
Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
|
Welkom
|
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.
|
Nieuwe berichten
|
XL Hotspot in 3d-print
|
NB Bij een QV en S...365cycle — 01:20 AM |
Zwaar ongeluk Daniel Fenn
|
Iedereen hier kent ...ZoefZoef — 12:39 AM |
SL in Grou
|
Ik had die adverte...Gideonaut — 12:23 AM |
XL Hotspot in 3d-print
|
Bij een QV als ook S...Hoekie — 12:20 AM |
Zwaar ongeluk Daniel Fenn
|
Ik versta geen Duits...Gideonaut — 12:16 AM |
Zwaar ongeluk Daniel Fenn
|
Ik vind het echt wel...Hardloper — 12:12 AM |
SL in Grou
|
Ik had die advertent..._Peter — 12:03 AM |
Zwaar ongeluk Daniel Fenn
|
Iedereen hier kent D...Tom Fekkes — 11:58 PM |
Zwaar ongeluk Daniel Fenn
|
Ach hardloper. Het...ZoefZoef — 11:54 PM |
Zwaar ongeluk Daniel Fenn
|
Ach hardloper. Het i...Tom Fekkes — 11:32 PM |
Zwaar ongeluk Daniel Fenn
|
Alles zal anders voo...Niels van der Wal — 11:19 PM |
XL Hotspot in 3d-print
|
Begrijp me niet ve...Hardloper — 11:10 PM |
Zwaar ongeluk Daniel Fenn
|
Ik respecteer jullie...Hardloper — 11:07 PM |
XL Hotspot in 3d-print
|
Ik ben geen Audi r...365cycle — 10:58 PM |
XL Hotspot in 3d-print
|
De oplossing van A...twilwel — 10:44 PM |
XL Hotspot in 3d-print
|
Ja ik heb ook jare...365cycle — 10:35 PM |
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
Beginnelingen... ...365cycle — 10:31 PM |
|