Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Raptobike Lowracer en…
#1
Big Grin 
Ha allen,

Zoals jullie misschien weten rij ik een Raptobike. Na vele jaren racefiets, tijdritfiets etc te hebben gereden steeds een stapje effectiever en sneller willen rijden, voornamelijk woonwerk. 

De Raptobike heb ik na aanschaf verbeterd met nieuwe geleiderollen, ketting, tandwiel, cassette, vermogensmeter en er komen nog nieuwe velgen aan. Als laatste heb ik een staartpunt/bagagebox geïnstalleerd. Ideaal voor al het spul en ook sneller! 

Voor de komende winter blijft het kriebelen om nog een stap verder te gaan… meer daarover later!

Nu eerst een plaatje van de Raptobike.

Raptobike 2023
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , gideon , 365cycle
#2
(05-Oct-2023, 08:05 PM)Raptobrikker schreef: Voor de komende winter blijft het kriebelen om nog een stap verder te gaan… meer daarover later!


Nu eerst een plaatje van de Raptobike.



Raptobike 2023


Strak fietsje.

Ik ben benieuwd naar je avonturen...
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#3
Mooi met die witte box ook, zou ik ook wel op mn Rapto willen hebben maar dan kan ik nooit zoveel boodschappen meenemen als dat ik nu kan met de ortlieb recumbent bags.

Ooit als het zover komt dan zou ik graag de tilt-systeem en velomobiel shell voor de Raptobike willen waar Daniele G aan werkt.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Raptobrikker
#4
Een mooie Raptobike, en een flinke bagagepunt  Smile
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#5
Mooi fietske. Fijn op kleur zo. Hoe rijdt het met zo'n dicht achterwiel? Is dat een af-fabriek schijfwiel of wieldoekjes/polystyreen-plaat oid?
M5 M-Racer / Challenge Hurricane / Giant Expedition / Giant Defy 1 / MBK Course
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#6
Dat wit staat 'm goed. Hoe groot is de bagagepunt? Novosport neem ik aan?

M5 Low Racer | Dries Baron | Optima Stinger | Challenge Hurricane
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#7
(06-Oct-2023, 08:06 AM)Bacchus schreef: Mooi fietske. Fijn op kleur zo. Hoe rijdt het met zo'n dicht achterwiel? Is dat een af-fabriek schijfwiel of wieldoekjes/polystyreen-plaat oid?

Dat is het standaard achterwiel met kunststof plaat erop, niets bijzonders. Maar maakt wel een mooi zoevend geluid op snelheid  Big Grin

(06-Oct-2023, 09:53 AM)melle z schreef: Dat wit staat 'm goed. Hoe groot is de bagagepunt? Novosport neem ik aan?

Inderdaad Novosport. Dit is de midi koffer met gesloten wielkast. Er past redelijk wat in. Ik heb gereedschap, reservebanden, regenpak, tas met eten/drinken voor een hele dag en een tas met kleding voor werk. Gaat er probleemloos in. In de hoogte kun je makkelijk een 1,5 liter fles kwijt aan de voorzijde. 

De scharnieren moesten worden nagezonden en pasten niet top, maar heb ook flink korting gekregen vanwege een showmodel. Helemaal prima voor mij dus.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , gideon
#8
Nieuws van het front: er komt een tweede vervoermiddel bij. Een driewielige, gesloten variant die luistert naar de naam Quest!
Antwoord }
#9
(09-Oct-2023, 04:43 PM)Raptobrikker schreef: Nieuws van het front: er komt een tweede vervoermiddel bij. Een driewielige, gesloten variant die luistert naar de naam Quest!

Ah tof. Welke kleur? Een Carbon versie? Met of zonder racekap?
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#10
Zo dat gaat Rap, je hebt de smaak te pakken.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Bacchus
#11
Rap(to), haha,

Het is een klassieke Quest, de glasvezel dus. Q234 in het rood, met 90mm trommelremmen, racekap én schuimkap, dubbele verlichting, LED, serie reservebanden, dubbele spiegel, velomobieltas etc.

Aanstaande vrijdag ben ik in Dronten voor het afstellen. Ik wil dan ook gelijk de Risse schokdemper laten installeren en daarna 130km naar huis zoeven!
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Hardloper , gideon
#12
Die demper plaats je zonodig ook heel makkelijk zelf…
Flevobike en trike - Nazca Pioneer - Strada 58 - Challenge Alize - Quest 846 - Nazca Fiero - Brompton - Koga LightSpeed - bakfiets (voor de kleinkinderen)
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#13
(10-Oct-2023, 01:33 PM)Raptobrikker schreef: Rap(to), haha,

Het is een klassieke Quest, de glasvezel dus. Q234 in het rood, met 90mm trommelremmen, racekap én schuimkap, dubbele verlichting, LED, serie reservebanden, dubbele spiegel, velomobieltas etc.

Aanstaande vrijdag ben ik in Dronten voor het afstellen. Ik wil dan ook gelijk de Risse schokdemper laten installeren en daarna 130km naar huis zoeven!

Gefeliciteerd, weer een vm-rijder erbij. Veel mooie en veilige kilometers gewenst.

Heb je de Quest ook bij velomobiel.nl gekocht?
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#14
(10-Oct-2023, 01:33 PM)Raptobrikker schreef: Rap(to), haha,

Het is een klassieke Quest, de glasvezel dus. Q234 in het rood, met 90mm trommelremmen, racekap én schuimkap, dubbele verlichting, LED, serie reservebanden, dubbele spiegel, velomobieltas etc.

Aanstaande vrijdag ben ik in Dronten voor het afstellen. Ik wil dan ook gelijk de Risse schokdemper laten installeren en daarna 130km naar huis zoeven!

Let dan eens op mijn QV. Want jammer genoeg verwacht ik niet dat het deze week er nog van komt. Maar kijken met de oogjes en niet met de handen. Volgens iemand die hem had gezien, is hij in de ene hoek blauw en in de andere hoek weer groen. Hij vond hem in het echt veel mooier.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door:
#15
(09-Oct-2023, 04:43 PM)Raptobrikker schreef: Nieuws van het front: er komt een tweede vervoermiddel bij. Een driewielige, gesloten variant die luistert naar de naam Quest!

En eerst schreef je:

(15-Aug-2023, 06:41 PM)Raptobrikker schreef: Voor nu de Raptobike dus leren kennen, naar mijn smaak maken en kilometers maken om een stabiele ligfietser te worden.

Met een driewieler kan ik ook wel een stabiele ligfietser worden. Ik heb eerst 25 jaar op een tweewieler gereden voor ik overstapte. Cool 

Maar veel plezier met de Quest. Gaan we je nu ook zien op de OBT?
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#16
(10-Oct-2023, 09:20 PM)Hardloper schreef: Let dan eens op mijn QV. Want jammer genoeg verwacht ik niet dat het deze week er nog van komt. Maar kijken met de oogjes en niet met de handen. Volgens iemand die hem had gezien, is hij in de ene hoek blauw en in de andere hoek weer groen. Hij vond hem in het echt veel mooier.

@Raptobrikker moet gewoon even vragen of hij een proefritje mag maken met die blauw/groene QV.

Vinden de mannen van velomobiel.nl vast geen probleem  Tongue
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Hardloper
#17
Wellicht wil hij zijn Quest daarna laten overspuiten in dezelfde kekke kleur.

M5 Low Racer | Dries Baron | Optima Stinger | Challenge Hurricane
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#18
(10-Oct-2023, 09:53 PM)melle z schreef: Wellicht wil hij zijn Quest daarna laten overspuiten in dezelfde kekke kleur.

Dat gaat niet lukken. Een QV is hoekig en een Quest niet. En blijkbaar is de QV van Hardloper in de ene hoek groen en de andere hoek blauw. Big Grin
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Hardloper
#19
(10-Oct-2023, 05:14 PM)GertBr schreef: Die demper plaats je zonodig ook heel makkelijk zelf…

Ik weet het, ik heb de instructie gezien , maar als ik hem kan laten plaatsen voor de eerste lange rit is dat prettig.

(10-Oct-2023, 08:09 PM)Wim -de roetsende schreef:
(10-Oct-2023, 01:33 PM)Raptobrikker schreef: Rap(to), haha,

Het is een klassieke Quest, de glasvezel dus. Q234 in het rood, met 90mm trommelremmen, racekap én schuimkap, dubbele verlichting, LED, serie reservebanden, dubbele spiegel, velomobieltas etc.

Aanstaande vrijdag ben ik in Dronten voor het afstellen. Ik wil dan ook gelijk de Risse schokdemper laten installeren en daarna 130km naar huis zoeven!

Gefeliciteerd, weer een vm-rijder erbij. Veel mooie en veilige kilometers gewenst.

Heb je de Quest ook bij velomobiel.nl gekocht?

Nee, particulier, maar een heel nette verkoper waarmee ik heb afgesproken dat hij de Quest daar aflevert en ik ‘m laat afstellen en daarna naar huis rijd. Is daar wel ook in onderhoud geweest.

(10-Oct-2023, 09:20 PM)Hardloper schreef:
(10-Oct-2023, 01:33 PM)Raptobrikker schreef: Rap(to), haha,

Het is een klassieke Quest, de glasvezel dus. Q234 in het rood, met 90mm trommelremmen, racekap én schuimkap, dubbele verlichting, LED, serie reservebanden, dubbele spiegel, velomobieltas etc.

Aanstaande vrijdag ben ik in Dronten voor het afstellen. Ik wil dan ook gelijk de Risse schokdemper laten installeren en daarna 130km naar huis zoeven!

Let dan eens op mijn QV. Want jammer genoeg verwacht ik niet dat het deze week er nog van komt. Maar kijken met de oogjes en niet met de handen. Volgens iemand die hem had gezien, is hij in de ene hoek blauw en in de andere hoek weer groen. Hij vond hem in het echt veel mooier.

Ik zal eens kijken in de hoek met Rolls Royces of ik ‘m zie staan!

(10-Oct-2023, 09:43 PM)datakneder schreef:
(09-Oct-2023, 04:43 PM)Raptobrikker schreef: Nieuws van het front: er komt een tweede vervoermiddel bij. Een driewielige, gesloten variant die luistert naar de naam Quest!

En eerst schreef je:

(15-Aug-2023, 06:41 PM)Raptobrikker schreef: Voor nu de Raptobike dus leren kennen, naar mijn smaak maken en kilometers maken om een stabiele ligfietser te worden.

Met een driewieler kan ik ook wel een stabiele ligfietser worden. Ik heb eerst 25 jaar op een tweewieler gereden voor ik overstapte. Cool 

Maar veel plezier met de Quest. Gaan we je nu ook zien op de OBT?

Na genoeg jaren door weer en wind gefietst te hebben, heb ik nu versneld de keuze gemaakt om droog over te kunnen rijden. De Raptobike blijft ernaast voor de droge warme dagen denk ik nu. En in de stad is een open ligger iets makkelijker. We gaan het zien!

Een plaatje bij het praatje… dit is ‘m!

Quest 2023
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Hardloper
#20
(10-Oct-2023, 09:51 PM)Wim -de roetsende schreef:
(10-Oct-2023, 09:20 PM)Hardloper schreef: Let dan eens op mijn QV. Want jammer genoeg verwacht ik niet dat het deze week er nog van komt. Maar kijken met de oogjes en niet met de handen. Volgens iemand die hem had gezien, is hij in de ene hoek blauw en in de andere hoek weer groen. Hij vond hem in het echt veel mooier.

@Raptobrikker moet gewoon even vragen of hij een proefritje mag maken met die blauw/groene QV.

Vinden de mannen van velomobiel.nl vast geen probleem  Tongue

Grapjas  Tongue

Raptobrikker was hij eerst geel?
Velomobiel.nl - Statistieken
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door:
#21
(11-Oct-2023, 10:09 AM)Hardloper schreef:
(10-Oct-2023, 09:51 PM)Wim -de roetsende schreef:
(10-Oct-2023, 09:20 PM)Hardloper schreef: Let dan eens op mijn QV. Want jammer genoeg verwacht ik niet dat het deze week er nog van komt. Maar kijken met de oogjes en niet met de handen. Volgens iemand die hem had gezien, is hij in de ene hoek blauw en in de andere hoek weer groen. Hij vond hem in het echt veel mooier.

@Raptobrikker moet gewoon even vragen of hij een proefritje mag maken met die blauw/groene QV.

Vinden de mannen van velomobiel.nl vast geen probleem  Tongue

Grapjas  Tongue

Raptobrikker was hij eerst geel?
Velomobiel.nl - Statistieken

Klopt, in 2021 bij Velomobiel.nl de nieuwe kleur gekregen en de hele aandrijving vernieuwd.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#22
(10-Oct-2023, 09:20 PM)Hardloper schreef:
(10-Oct-2023, 01:33 PM)Raptobrikker schreef: Rap(to), haha,

Het is een klassieke Quest, de glasvezel dus. Q234 in het rood, met 90mm trommelremmen, racekap én schuimkap, dubbele verlichting, LED, serie reservebanden, dubbele spiegel, velomobieltas etc.

Aanstaande vrijdag ben ik in Dronten voor het afstellen. Ik wil dan ook gelijk de Risse schokdemper laten installeren en daarna 130km naar huis zoeven!

Let dan eens op mijn QV. Want jammer genoeg verwacht ik niet dat het deze week er nog van komt. Maar kijken met de oogjes en niet met de handen. Volgens iemand die hem had gezien, is hij in de ene hoek blauw en in de andere hoek weer groen. Hij vond hem in het echt veel mooier.

Speciaal voor Hardloper een plaatje gemaakt!


Hardloper’s QV

In het ‘vandaag ben ik blij’ topic al e.e.a. geschreven, maar hier dan ook maar snel en kort. 

Vrijdag in dikke stormkracht tegen 130km naar huis geveeloot. Met schuimkap, nog niet de racekap. Flinke buien over me heen, alleen de schouders nat. Maar het zicht is wel een uitdaging. Bril beslaat of regent helemaal dicht en bij het afdoen krijg je de harde spetters recht in het gezicht. 

Qua houding vooral sterk pijn aan de bilspieren. Doorbloeding was niet helemaal top, als ik ging staan voelde ik de bekende prikkels en het dode gevoel dat wegtrok. Ik moet nog even aanzien of het gewenning is, of dat ik de stoel aan de voorkant hoger ga zetten. Die staat nu op de laagste stand. 

De tweede rit met racekap was met opnieuw stormachtige wind, nu vanaf de zijkant. Ook een spannende ervaring, de rukwinden waren een handvol. Maar het was te doen. Alleen werd het vizier bijna losgerukt door een windvlaag. Kon m nog net op tijd grijpen. 

De draaicirkel met de Gocycle banden van 50 breed is wel heel fors. Ik moet mijn woon-werkverkeer proberen, maar wellicht toch de smallere CCU banden eronder. Zeker in de winter iets minder lekgevoelig, denk ik?
Antwoord }
Bedankt door: Hardloper , Willeke_IGKT
#23
(16-Oct-2023, 10:04 AM)Raptobrikker schreef: Speciaal voor Hardloper een plaatje gemaakt!

Hardloper’s QV

Op dat plaatje vind ik de kleur overkomen als nummer 54. En zo zie je maar weinig van de zwarte reflectie.
Maar stond mijn QV langs jouw Quest of is dat toch een rode Strada?
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#24
(16-Oct-2023, 10:04 AM)Raptobrikker schreef: De draaicirkel met de Gocycle banden van 50 breed is wel heel fors. Ik moet mijn woon-werkverkeer proberen, maar wellicht toch de smallere CCU banden eronder. Zeker in de winter iets minder lekgevoelig, denk ik?
Oh wauw, je rijdt ook echt op GoCycles Big Grin Da's wel heftig met storm, want dan staat je fiets ook echt hoog. Nog niet op twee wielen gereden?  Shy  

Die GoCycles zijn ontzettend rap, ook bij koud weer, maar idd iets lekgevoeliger dan de CCU en in de winter zijn ze iets minder lang bruikbaar (De GoCycle gaat snel lek als ie bijna versleten is, bij vochtig maar niet nat wegdek blijven er steentjes aan plakken). Ik vond het zelf meevallen in de winter, vooral ook omdat een binnenbandje wisselen zo ontzettend snel gaat - bij wijze van spreken kan je ze van een afstandje om de velg gooien als je een beetje goed mikt. 
Nadeel van de CCU is dat ze als het koud wordt flink trager worden, ze hebben daar meer last van dan zo ongeveer alle andere banden die ik geprobeerd heb. Betekent niet dat ze traag worden, ze blijven sneller dan heel veel andere banden (maar niet de GoCycle). Het is puur psychologisch, ik heb nu al wel dat "oh ja, het is weer winter  Dodgy " gevoel met de CCU's. Twijfel dus ook om voor LEL een setje gevoelige ProOnes mee te nemen (want no guts no glory, toch? Big Grin ).

Dus ja, het is plussen en minnen. Zelf kon ik wel wennen aan de draaicirkel van de GoCycles. We rijden in dezelfde regio, ik reed met m'n Quest met name naar het Bio Science Park in Leiden, dus ook behoorlijk door de stad. Op een gegeven moment leer je welke bochtjes wel en niet kunnen, waar je even een stukje over de stoep moet en waar je gewoon weg moet blijven. Je WW-route zal vermoedelijk sowieso veranderen ten opzichte van de RaptoBike, want een glasvezel Quest accelereert voor geen meter maar de eindsnelheid is hoog, bij de RaptoBike is dat precies andersom (in verhouding tot de Quest). 

Als je toch wil wisselen: Ik heb zelf de CCU in 42-406 onder m'n Kettwiesel (aka kano-aanhanger-trekker), en aangezien die in de koude maanden sowieso stilstaat mag je die wel even proberen als je wil.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Raptobrikker
#25
(16-Oct-2023, 10:32 AM)Hardloper schreef:
(16-Oct-2023, 10:04 AM)Raptobrikker schreef: Speciaal voor Hardloper een plaatje gemaakt!

Hardloper’s QV

Op dat plaatje vind ik de kleur overkomen als nummer 54. En zo zie je maar weinig van de zwarte reflectie.
Maar stond mijn QV langs jouw Quest of is dat toch een rode Strada?

Dat is een Strada. Mijn Quest stond in de deuropening. 

Wat een luxe apparaten zijn die QV’s zeg. Daar zul je veel rijplezier aan gaan beleven!

(16-Oct-2023, 10:39 AM)365cycle schreef:
(16-Oct-2023, 10:04 AM)Raptobrikker schreef: De draaicirkel met de Gocycle banden van 50 breed is wel heel fors. Ik moet mijn woon-werkverkeer proberen, maar wellicht toch de smallere CCU banden eronder. Zeker in de winter iets minder lekgevoelig, denk ik?
Oh wauw, je rijdt ook echt op GoCycles Big Grin Da's wel heftig met storm, want dan staat je fiets ook echt hoog. Nog niet op twee wielen gereden?  Shy  

Die GoCycles zijn ontzettend rap, ook bij koud weer, maar idd iets lekgevoeliger dan de CCU en in de winter zijn ze iets minder lang bruikbaar (De GoCycle gaat snel lek als ie bijna versleten is, bij vochtig maar niet nat wegdek blijven er steentjes aan plakken). Ik vond het zelf meevallen in de winter, vooral ook omdat een binnenbandje wisselen zo ontzettend snel gaat - bij wijze van spreken kan je ze van een afstandje om de velg gooien als je een beetje goed mikt. 
Nadeel van de CCU is dat ze als het koud wordt flink trager worden, ze hebben daar meer last van dan zo ongeveer alle andere banden die ik geprobeerd heb. Betekent niet dat ze traag worden, ze blijven sneller dan heel veel andere banden (maar niet de GoCycle). Het is puur psychologisch, ik heb nu al wel dat "oh ja, het is weer winter  Dodgy " gevoel met de CCU's. Twijfel dus ook om voor LEL een setje gevoelige ProOnes mee te nemen (want no guts no glory, toch? Big Grin ).

Dus ja, het is plussen en minnen. Zelf kon ik wel wennen aan de draaicirkel van de GoCycles. We rijden in dezelfde regio, ik reed met m'n Quest met name naar het Bio Science Park in Leiden, dus ook behoorlijk door de stad. Op een gegeven moment leer je welke bochtjes wel en niet kunnen, waar je even een stukje over de stoep moet en waar je gewoon weg moet blijven. Je WW-route zal vermoedelijk sowieso veranderen ten opzichte van de RaptoBike, want een glasvezel Quest accelereert voor geen meter maar de eindsnelheid is hoog, bij de RaptoBike is dat precies andersom (in verhouding tot de Quest). 

Als je toch wil wisselen: Ik heb zelf de CCU in 42-406 onder m'n Kettwiesel (aka kano-aanhanger-trekker), en aangezien die in de koude maanden sowieso stilstaat mag je die wel even proberen als je wil.

Wat een mooi aanbod, dankjewel! Voor nu zal ik eerst wat meer rijden voor ik de knoop doorhak. Als ik vaker dan me lief is lek rijd, ben ik heel snel om, maar licht lopen is ook verleidelijk. Zeker in de winter. 

Op twee wielen nog niet ervaren. 

Kun jij uit ervaring iets zeggen over een redelijke bochtensnelheid die je kunt rijden met de hoge Gocycles? Bijvoorbeeld Brienenoord, de lange doordraaier af richting Zuid, met de Raptobike stuurde ik met 50km/h in, geen probleem. Wat kan een Quest daar aan?
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Hardloper , 365cycle
#26
(16-Oct-2023, 11:10 AM)Raptobrikker schreef: Dat is een Strada. Mijn Quest stond in de deuropening. 

Wat een luxe apparaten zijn die QV’s zeg. Daar zul je veel rijplezier aan gaan beleven!

Zag het later bij 100% bekijken. Maar jouw Quest en zo'n Strada is ook een luxe apparaat he.
Door zijn afmetingen is het misschien wat imposanter, maar in wezen zijn al die Velomobielen luxe.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Petitie tegen verbod ligfietsen ( en ta...
Ook getekend, we wil...Arno boogaart — 12:31 AM
Utrechtse Heuvelrug - Zuid Limburg
Ik ben vandaag terug...Martin van Mourik — 11:56 PM
Spezi 2024
De stand buurman v...365cycle — 11:51 PM
Petitie tegen verbod ligfietsen ( en ta...
Getekend. Verbod...ZoefZoef — 11:13 PM
Foto's Fietsbennie
Nu ik 1499 bijdragen...Fietsbennie — 10:56 PM
Spezi 2024
Hydrauliek is vooral...Hoekie — 10:42 PM
montage standaard
Het voordeel van een...melle z — 10:07 PM
Spezi 2024
Denk ik ook. A...Gideonaut — 10:07 PM
Petitie tegen verbod ligfietsen ( en ta...
Getekend. Verbod v...Merijn — 09:50 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
25 km per uur gemi...Tom Fekkes — 09:36 PM
Petitie tegen verbod ligfietsen ( en ta...
Ik ook, met commenta...Tom Fekkes — 09:33 PM
montage standaard
Jouw oplossing is ee...Duncan — 09:24 PM
Spezi 2024
Waarom worden velo...Hoekie — 09:21 PM
Petitie tegen verbod ligfietsen ( en ta...
Ik heb ook getekend.Willeke_IGKT — 09:20 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
De meeste mensen...Willeke_IGKT — 09:19 PM
Petitie tegen verbod ligfietsen ( en ta...
DoneHoekie — 09:12 PM
Petitie tegen verbod ligfietsen ( en tan...
Hallo,  Ik heb de...Mauricem — 08:52 PM