Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bülk Distance
#27
(17-Apr-2025, 11:36 AM)twilwel schreef:
(17-Apr-2025, 12:34 AM)365cycle schreef:
(16-Apr-2025, 11:48 PM)twilwel schreef: Lekker vlak liggen en zelfs met medium kap goed zicht naar opzij.
Dat werkt in open terrein heerlijk. In wat stedelijker gebied vind ik zeker met onze lengte de Tuna toch wel echt prettiger

Het is inderdaad erg sneu wanneer je in de Randstad velomobiel moet rijden Big Grin . Afijn, niet mijn probleem.

Aan de andere kant is de kans dat je in de randstad op een modderig paadje vastloopt en omslaat bij het uitstappen een stuk kleiner Tongue
Antwoord }
#28
(17-Apr-2025, 11:40 AM)Frutsel schreef:
(17-Apr-2025, 11:36 AM)twilwel schreef:
(17-Apr-2025, 12:34 AM)365cycle schreef:
(16-Apr-2025, 11:48 PM)twilwel schreef: Lekker vlak liggen en zelfs met medium kap goed zicht naar opzij.
Dat werkt in open terrein heerlijk. In wat stedelijker gebied vind ik zeker met onze lengte de Tuna toch wel echt prettiger

Het is inderdaad erg sneu wanneer je in de Randstad velomobiel moet rijden Big Grin . Afijn, niet mijn probleem.

Aan de andere kant is de kans dat je in de randstad op een modderig paadje vastloopt en omslaat bij het uitstappen een stuk kleiner Tongue

De randstad is niet 1 stad.
Buiten de randstad zijn er ook steden. De kans dat je daar doorheen moet is wel een stuk kleiner.

Niels, landrot, van der Wal

De verrijking zit in de beperking
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#29
(16-Apr-2025, 11:25 PM)twilwel schreef:
(16-Apr-2025, 11:14 PM)Hoekie schreef: Die wielkast heeft de MK1 2025 al. Elastomeren is daarmee ook al bij de MK1 2025 een optie. 200 euro.

Het werd me afgeraden. Hybride is denk ik sowieso best of both worlds, dus heb ik daar voor gekozen.

Ik zie grote verschillen bij de Alphas met de elastomeren. De ene schommelt als een gek terwijl de andere als een blok op de weg ligt. Ik heb begrepen dat er nu groter diameter elastomeren beschikbaar zijn die beter geschikt zijn voor zwaardere rijders?. Het lijkt me wel wat qua betere demping dan met stalen veren, maar ik heb een hekel aan een overhellende carrosserie, dus het moet wel redelijk stevig zijn.

Voor mij is de vanaf fabriek elastomeer optie afgevallen vanwege praktijkervaringen van anderen wat betreft betrouwbaarheid en onderhoud. Ook te lezen op het Duitse forum. Tot aan doorgeslepen voorpoten aan toe. Oeps. Is blijkbaar wel inmiddels een oplossing voor, al is die ook duidelijk zwaarder. Ergo: ziet er wel veel mooier en lichter uit. Maar liever iets zwaarder en meer betrouwbaar. Dat is wel zo fijn voor de wielophanging (sarcasme uit)

Ik ga weer, net als bij de QV, de oplossing van Axel-H doorvoeren: bestaande rode veer aangevuld met drie rode elastomeren.



Helaas niet vanaf fabriek verkrijgbaar. Alleen bij vriesweer iets aan de harde kant. Kan dan een enkele zachtere elastomeer plaatsen maar het vriest, zeker aan de kust hier, toch bijna nooit. Geen deinen/overhellen in bochten en een aantal korte steile drempels hier gaan zonder te remmen. Genieten.

Samen met de gedachte van Allert met andere remkabelloop, de gedachte van de Bülk met moeren onder de veerpootplaat en geen bedrade km teller sensor op de veerpoot meer, is verwijderen en plaatsen van een veerpoot iets wat lekker snel kan in plaats van het drama wat het best wel was.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#30
(17-Apr-2025, 10:40 AM)Hoekie schreef: Praktisch: 
De Distance wordt volgens de spec sheet 6 cm langer: Korter is altijd praktischer.
Iets breder: betere draaicirkel? Meer front oppervlak? en daardoor iets minder snel?
Meer losse onderdelen door de hosen: gewicht? In de praktijk overkill nu voetpoten zo makkelijk te verwijderen zijn? Eerder kans op bijgeluiden?

Is natuurlijk nog steeds korter dan de meeste velomobielen.

Niet breder. zelfde frontaal oppervlak als MK1. Sneller dan MK1 volgens de theorie van meneer Helter en ook in de praktijk is de Distance zeer efficiënt en zo je wil en kunt: snel.

De wielkastkappen worden stevig op hun plek gehouden. Onderin zitten twee pennetjes die ervoor zorgen dat de onderkant niet zijdelings kan bewegen en stukjes 3M paddestoel klittenband zorgen ervoor dat rondom de kast op z'n plek blijft. Tegelijk isoleert die klittenband de kap als een soort afstandhouders. Er is geen contact tussen kap en body en het kan dus niet gaan rammelen.
Ik moest wel even studeren hoe los te halen. Onderin de pennetjes komen het laatst los dat was duidelijk, maar ik kon geen vat krijgen op de kap van buitenaf. De oplossing is: een hand in de wielkast steken en rondom een voor een de klittenbanden los poppen. Wanneer je de bovenste klittenbanden los hebt, kun je de rand van de kap beetpakken en van buitenaf de rest los trekken. Daarna kan de kap wat naar onderen bewegen en komen de pennetjes uit de gaten in de onderkant. Ook aan de onderkant zit wat van dat klittenband, dus ook daar geen fysiek contact tussen kap en body en dus... geen gerammel. Er zijn geen losse delen (zoals boutjes) die weg kunnen raken.
Antwoord }
Bedankt door: Hoekie , Willeke_IGKT
#31
Volgens de specs sheet 2 cm breder. 69 in plaats van 67 cm.
https://www.velomobileworld.com/a-new-ve...dimensions
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#32
(17-Apr-2025, 01:01 PM)Hoekie schreef: Volgens de specs sheet 2 cm breder. 69 in plaats van 67 cm.
https://www.velomobileworld.com/a-new-ve...dimensions

Ik meet dezelfde breedte voor beide. Nou is dat lastig meten, maar ik zit er vast geen 2cm naast.
Antwoord }
Bedankt door: Hoekie , Willeke_IGKT
#33
(17-Apr-2025, 10:34 AM)Frutsel schreef: Ik vergeleek de Bülk met de Multipla: Niet gemaakt om naar te kijken, maar om in te rijden. Tongue
Want ik vind de Bülk niet mooi (en de Milan ook niet, het stompe snuitje is niet het enige minpunt Big Grin), maar het is wel een lekkere fiets om mee te rijden.
De Multipla is dan ook een erg fijne auto, met wat aanpassingen zelfs met een vrij geniale wegligging. Een goed bewaard geheim, net als onze velomobielen Wink

(17-Apr-2025, 10:40 AM)Hoekie schreef: De "shit-ik-zie-opzij-niets-ruitjes-fix" raampjes vind - ik - juist weer mooi; geeft iets means look en 'hobbelt' mooi door na de bobbels in de neus.
Vanwege mijn lengte zullen het wel de medium worden. Jammer, daar mogen die raampjes ook wel in.
Misschien eens kijken of je t.z.t. kap kan ruilen met Frutsel. Die heeft pausraampjes by Peter én is een medium Wink

(17-Apr-2025, 10:40 AM)Hoekie schreef: En ja, de Bülk ben ik, in mooi uni kleur, bij voorkeur zonder stickers, rustig, mooi gaan vinden. Vooral als het de mijne wordt natuurlijk. Mooi in balans met ronde voor en achterkant.
De staart van de Distance lijkt net alsof die er niet op hoort. Komt door de vele Bülk foto's denk ik. Milans zien er inmiddels raar spitsig uit. Velomobielen zonder 'regengoot' zien er maar raar uit. Dual tone vind ik bij voorbaat onrustig. Helemaal met stickers en afdekkappen in andere kleuren.
Het is inderdaad weer wennen. Overigens vind ook ik de witte Distance die op Facebook stond (en me doorgestuurd is door een lief forumlid) ook flink mooier dan de wit/blauwe two-tone van de persrelease.

(17-Apr-2025, 10:40 AM)Hoekie schreef: Prijs is serieus meer. Zeker omdat het basis prijs is. Zonder verlichting. Zelfs zonder Ventisit.
Een Bülk MK1 is daarmee al meer geld dan een Snoek of DF/Tuna. Een Distance gooit daar nog iets van 1500 Euro bovenop. In 2024 iets van 2000 Euro.
De Distance is zeker veel duurder dan de Snoek en Tuna. Maar kloppen die opties wel?
Bij veel velomobielen zijn de opties er door de jaren heen wel uit gegaan. Is dat voor de anderen nog steeds zo?
Ik weet nog dat ik verrast was dat ik een velomobieltasje kreeg... en later kreeg ik er geen. Daarna overigens weer wel Big Grin

(17-Apr-2025, 10:40 AM)Hoekie schreef: De Distance wordt volgens de spec sheet 6 cm langer: Korter is altijd praktischer.
6cm lengte maakt 'm iets minder praktisch, maar die lengte zit alleen aan de achterzijde, daar is het het minst erg.
Een langere wielbasis maakt 'm flink minder praktisch, want dan vergroot de draaicirkel ook. Het comfort neemt daardoor wel toe.
Een langere neus (voor de voorwielen) maakt 'm ook minder praktisch, bij oversteken zie je minder en in bochten heb je meer ruimte nodig.

(17-Apr-2025, 10:40 AM)Hoekie schreef: Iets breder: betere draaicirkel? Meer front oppervlak? en daardoor iets minder snel?
Als ik goed tussen de regels door lees wordt de Distance juist gepresenteerd als de snelste Bülk, de praktische Snoek-concurrent. Ik denk echter dat het in de praktijk weinig uitmaakt: Bülk, Bülk Distance, Snoek L, Tuna, er zijn volgens mij hooguit nuanceverschillen.

(17-Apr-2025, 10:40 AM)Hoekie schreef: Meer losse onderdelen door de hosen: gewicht? In de praktijk overkill nu voetpoten zo makkelijk te verwijderen zijn? Eerder kans op bijgeluiden?
Meer losse onderdelen maar er is minder verlijmd. Ik denk dat het voor een strakker sturende en ook stillere fiets zorgt.

(17-Apr-2025, 10:40 AM)Hoekie schreef: Wederom luchtvering achter. Top.
Niet meer optioneel?

(17-Apr-2025, 10:40 AM)Hoekie schreef: Geen optie compleet zwarte velgen (rustiger, mooier) of je moet de kwetsbaardere Fratelli velgen nemen. Die bovendien kritischer zijn op montage banden.
Geen optie V-Box leverbaar vanaf fabriek
Geen optie standverlichting vanaf fabriek
Dat is nergens zo. Je bent daarin afhankelijk van hoe ver je dealer voor je wil gaan (en mogelijk hoeveel centen jij daar voor over hebt). Enige uitzondering daarop is mogelijk velomobiel.nl - de rest van de fietsen komt uit dezelfde fabriek.

(17-Apr-2025, 11:36 AM)twilwel schreef: Het is inderdaad erg sneu wanneer je in de Randstad velomobiel moet rijden Big Grin . Afijn, niet mijn probleem.
Smile Eens, maar multiculti zijn in het Oosten heb ik als sneuer ervaren, dus ik leer er maar mee leven Wink
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: Hoekie , Boyd Maduro , Willeke_IGKT
#34
Op basis van wat ik er nu van zie. Dan brengt me dit niet aan het twijfelen tov van de Tonijn. Dan zou de Tonijn mijn voorkeur dragen als tweede VM, maar het heeft nog niet de allergrootste haast.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#35
(16-Apr-2025, 11:29 PM)Arend-Jan schreef: Het neusje lijkt op jouw foto ook anders, minder stomp (meer als die van een Milan), maar dat kan ook aan de hoek of lens liggen?

Het ligt echt aan de hoek. De neus van een Bülk is echt heel stomp.

En juist zo'n stompe neus vind ik dus heel erg lelijk.

De achterkant vind ik wel erg goed geslaagd.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - DF 282
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#36
(17-Apr-2025, 07:53 PM)Wim -de roetsende schreef:
(16-Apr-2025, 11:29 PM)Arend-Jan schreef: Het neusje lijkt op jouw foto ook anders, minder stomp (meer als die van een Milan), maar dat kan ook aan de hoek of lens liggen?

Het ligt echt aan de hoek. De neus van een Bülk is echt heel stomp.

En juist zo'n stompe neus vind ik dus heel erg lelijk.

De achterkant vind ik wel erg goed geslaagd.
Ja ik vind de neus van een Bülk MK1 ook erg 'jammer', maar die op de foto van Twilwel lijkt gewoon een heel andere neus.
 
Ligt aan de hoek, zegt hij.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#37
Volgens Ben (op het Duitse Forum) is de neus hetzelfde...
Antwoord }
#38
(, 12:08 PM)Hoekie schreef: Volgens Ben (op het Duitse Forum) is de neus hetzelfde...

Ergo: de Bulk MK1 en Distance moet je lief aankijken (fotograferen) , dan zijn ze niet blunt.
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle , Hoekie , Willeke_IGKT
#39
(, 05:24 PM)twilwel schreef: Ergo: de Bulk MK1 en Distance moet je lief aankijken (fotograferen) , dan zijn ze niet blunt.
Tsja, onder de juiste hoek is een Fiat Multipla ook een knappe auto Big Grin
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: twilwel
#40
(, 05:30 PM)365cycle schreef: Tsja, onder de juiste hoek is een Fiat Multipla ook een knappe auto Big Grin

Hoor, hoor.
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle
#41
Die eerste generatie heeft zeker een karakteristiek model.

[Afbeelding: 512px-Fiat_Multipla_front_20070605.jpg?20070605175015]

Fiat Multipla front 20070605

Rudolf Stricker, CC BY-SA 3.0 , via Wikimedia Commons

Absoluut geen eenheidsworst. Eigenlijk is eenheidsworst lelijker.

Groet,

Marco
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle
#42
(, 06:06 PM)Roepers schreef: Die eerste generatie heeft zeker een karakteristiek model.
Die eerste generaties Multipla's hebben inderdaad wel iets:  Tongue

[Afbeelding: FIAT-600-Multipla-2342_7.jpg]
FIAT 600 Multipla Specs, Performance & Photos - 1955, 1956, 1957, 1958, 1959, 1960 - autoevolution

Of wat denk je van deze:
[Afbeelding: 1663949678-Fiat-Multipla-By-Vilebrequin-3.jpeg]
https://allautoexperts.com/this-insane-f...motor-show
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle
#43
Dan is het bij de Multipla niet zozeer de juiste hoek, maar de juiste afstand die het doet.
Vanaf een afstandje van 60 jaar, of 60 kilometer, zijn ze prima te hebben...
Airborne Valkyrie - Airborne Carpe Diem - Van Nicholas Euros - Litespeed Ultimate - Koga Miyata FPC - Optima Baron - Optima Orca - Hase Pino - HP Gekko 20 FX - M5 Lowracer - Quest 259 'Quifje'
Antwoord }
#44
maar dat geldt eigenlijk voor elke auto Wink
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle
#45
(17-Apr-2025, 09:25 AM)Boyd Maduro schreef: maar de kap loopt nog steeds niet mooi over in de achterkant.

Ik bedacht net dat dat misschien de reden is dat mijn kap nog nageleverd wordt? Ik bedoel: als de Distance kappen exact hetzelfde zijn als de MK1 kappen, dan hadden ze me ook wel meteen een kap kunnen leveren samen met de aflevering van de Distance zelf.

(17-Apr-2025, 01:50 PM)365cycle schreef: Als ik goed tussen de regels door lees wordt de Distance juist gepresenteerd als de snelste Bülk, de praktische Snoek-concurrent. Ik denk echter dat het in de praktijk weinig uitmaakt: Bülk, Bülk Distance, Snoek L, Tuna, er zijn volgens mij hooguit nuanceverschillen.

Ik heb Snoek test gereden, rij al 2 jaar Bulk MK1 en heb nog maar 55km met de Distance gereden. De Distance is beslist sneller/efficiënter dan de MK1 en naar mijn (voor deze keer) onbescheiden mening een SnoekL (die me, zeker weten, imponeerde) uitdager. De MK1 zou ik overigens prima verder mee kunnen leven, ik heb m zo ingesteld dat ie heerlijk comfortabel rijdt en ik heb veel geïnvesteerd in werkelijk sublieme verlichting en camerabewaking. Bij de Distance ligt voor mij de uitdaging datzelfde te bereiken maar deze keer zonder de grote Hotspot bovenop.
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle , Willeke_IGKT , Hoekie
#46
Kap zou dezelfde zijn. Passend iig. Het lijkt op de ordersheet wel of de raampjes wat anders van vorm zijn?
Is er een reden dat de Distance niet met CCU te bestellen is. Of rij je daar al mee?
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#47
(, 11:39 PM)Hoekie schreef: Kap zou dezelfde zijn. Passend iig. Het lijkt op de ordersheet wel of de raampjes wat anders van vorm zijn?

Is er een reden dat de Distance niet met CCU te bestellen is. Of rij je daar al mee?


Ik zou niet teveel in de foto`s lezen.
Ik zie op de foto`s bijvoorbeeld blanke alu delen, terwijl deze alle zwart geeloxeerd zijn.

Ik heb voor 28-406 Pro-One erom gekregen. Ik verwachtte One, want dat was de enige keus in de lijst. Maar ik mopper niet, de Pro-One rijden lekker. Voor de rest klopte de uitvoering zoals ik m besteld had. Maar niet helemaal, want ik had luchtvering bestelt. Die zat er ook in, maar dan hoort de demper leeg te zijn  Deze doet namelijk dienst als wrijvingsdemper omdat de luchtveer zelf geen demping heeft. Toen de vering niet aansprak zoals ik verwachtte van luchtvering kwam ik erachter dat de standaard stalen veren in de demper zaten. Een vergissing, dat kan gebeuren.
Antwoord }
Bedankt door: Hoekie , Willeke_IGKT
#48
Wat zijn de uiteindelijke kosten trouwens? Op de website staat de prijs van de fiets maar hoe zit het met de verzending/import/etc? Of bij een NL dealer?
Velayo #04? | Flevobike Versatile #58? | WAW #15 | DF XL 288? | Raptobike | Whike | ICE Trice QNT | Optima Baron (custom)
Antwoord }
Bedankt door: datakneder , Willeke_IGKT
#49
(, 10:25 PM)twilwel schreef: Ik heb Snoek test gereden, rij al 2 jaar Bulk MK1 en heb nog maar 55km met de Distance gereden. De Distance is beslist sneller/efficiënter dan de MK1 en naar mijn (voor deze keer) onbescheiden mening een SnoekL (die me, zeker weten, imponeerde) uitdager.
Hm, dat doet vermoeden dat de Distance mogelijk nog wel wat sneller is dan de Snoek L. Zou ik op basis van de vorm niet verwachten, maar ik ben geen aerospecialist en nu dus wel benieuwd naar een proefritje. Komt er vast een keer van.

(, 12:16 AM)Gideonaut schreef: Wat zijn de uiteindelijke kosten trouwens? Op de website staat de prijs van de fiets maar hoe zit het met de verzending/import/etc? Of bij een NL dealer?
De prijzen bij velomobile world worden eigenlijk zonder uitzondering overgenomen door de dealers.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Hoekie , twilwel
#50
De SnoekL is efficiënter dan een Bülk MK1, dat heb ik zelf gemeten. Veel scheelt het niet, maar er zit wel iets tussen. Dus deze Distance kan er wellicht dichterbij komen, of misschien zelfs voorbij gaan. De SnoekL is flink groter dan een Bülk, biedt meer ruimte voor grote voeten / lange cranks.

Ik heb nu de kleine Snoek, en dat is andere koek  Cool
Gisteren 270km gereden met 41 gemiddeld (Strava snoept daar dan vreemd genoeg 0,4 vanaf), maar zoiets is mij nooit eerder gelukt. Zeker op hogere snelheid scheelt het nog best veel, met de grote SnoekL. 

Maar in de Distance had ik de twee extra voorwielen vast makkelijker meegenomen, dat is zeker. Ze konden mee in de kleine Snoek maar het paste maar op 1 manier  Big Grin
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , John70 , Hoekie
#51
(, 12:16 AM)Gideonaut schreef: Wat zijn de uiteindelijke kosten trouwens? Op de website staat de prijs van de fiets maar hoe zit het met de verzending/import/etc? Of bij een NL dealer?

Goede vraag. Daar was ik eerst aan voorbij gegaan, maar na de pro forma factuur kwamen er twee zaken naar voren als verschil met bestellen in Dronten: transport naar de dealer en een verschil in BTW.

Het beste is om een pro forma factuur aan te vragen, dan zijn er geen verrassingen meer; wellicht is er nog een verschil tussen dealers.


(7 uren geleden)Arend-Jan schreef: meer ruimte voor grote voeten / lange cranks.

Klopt. het verschil is wel kleiner geworden door de (recente) optie van diepere foot holes. Is ook een optie bij de Distance.
Waar bij mij 155 cranks eerst niet lukte, lukt het met de diepere footholes. Met grote Northwave Rockits wandel MTB schoenen. Maat 44.
Met slankere racefietsschoenen zou 170 cranks wel eens moeten kunnen lukken.
Antwoord }
Bedankt door:
#52
En ik denk dat de passende maximale lichaamslengte ook wel verschilt. Maar dat kan ik zelf niet beoordelen, voor mijn 1.82 zijn beide fietsen ruim.
Antwoord }
Bedankt door:


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: Niels van der Wal, 4 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Omdat ik volgende ...Josligfiets — 02:56 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik ben blij met mijn...Jeroen S — 02:46 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
..DHL vandaag een mo...ZoefZoef — 01:20 PM
Bülk Distance
Het echt unieke ...twilwel — 12:15 PM
Bülk Distance
Juist, dat is slim g...Arend-Jan — 11:57 AM
Fietshelm (dag van de)
Ik wil best zeggen...Tijanus — 11:52 AM
Bülk Distance
Het echt unieke van ...Hoekie — 11:05 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb er ook een ...Bart Verbeek — 10:52 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Omdat ik volgende we...De tovenaar — 10:33 AM
Bülk Distance
En ik denk dat de pa...Arend-Jan — 10:24 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Omdat het gistermidd...Boyd Maduro — 10:08 AM
Bülk Distance
Wat zijn de uitein...Hoekie — 09:55 AM
Fietshelm (dag van de)
Ik wil best zeggen...Bart Verbeek — 09:43 AM
AZUB TRICON 26
Kilometerteller staa...quattrovelootje — 08:26 AM
Bülk Distance
De SnoekL is efficië...Arend-Jan — 07:43 AM
Ben van Northland Velo gaat verhuizen
Hi Ben, welkom op he...Willeke_IGKT — 06:55 AM
Fietshelm (dag van de)
Zou er zelfs ooit ...365cycle — 02:57 AM