Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
cycling for climate shirt
#1
Heb je een cycling for climate shirt maat M waar je vanaf wilt?Die wil ik wel overnemen. (Ja ze zijn nog online te koop, ik weet het)
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#2
Tip: 19 juni 2026 krijg je een heel tof evenement en een prachtig stuk fietsen bij dat shirt cadeau.  Tongue

Ow, en ze vallen best klein. Ik draag vrijwel altijd M maar het Cycling 4 Climate shirt heb ik in L.
Milan SL Mk3 #039 - Challenge Hurricane - Thys 222 -  Ligfietsclub Noorderligt 
Antwoord }
#3
(10-Sep-2025, 09:02 PM)TimSch schreef: Tip: 19 juni 2026 krijg je een heel tof evenement en een prachtig stuk fietsen bij dat shirt cadeau.  Tongue

Ow, en ze vallen best klein. Ik draag vrijwel altijd M maar het Cycling 4 Climate shirt heb ik in L.

Oh ja joh? 
Dat had ik heus wel gezien, maar helaas lig ik dan op de fiets ergens in de Baltische staten ofzo.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#4
(10-Sep-2025, 11:30 PM)ligvogel schreef:
(10-Sep-2025, 09:02 PM)TimSch schreef: Tip: 19 juni 2026 krijg je een heel tof evenement en een prachtig stuk fietsen bij dat shirt cadeau.  Tongue

Ow, en ze vallen best klein. Ik draag vrijwel altijd M maar het Cycling 4 Climate shirt heb ik in L.

Oh ja joh? 
Dat had ik heus wel gezien, maar helaas lig ik dan op de fiets ergens in de Baltische staten ofzo.

Dan moet je nog maar een jaartje wachten met je shirt. Tongue Ik vind het best bijzonder om loop / fiets shirts te hebben van evenementen waar je niet zelf aan hebt deelgenomen.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#5
(11-Sep-2025, 08:58 AM)Hardloper schreef:
(10-Sep-2025, 11:30 PM)ligvogel schreef:
(10-Sep-2025, 09:02 PM)TimSch schreef: Tip: 19 juni 2026 krijg je een heel tof evenement en een prachtig stuk fietsen bij dat shirt cadeau.  Tongue

Ow, en ze vallen best klein. Ik draag vrijwel altijd M maar het Cycling 4 Climate shirt heb ik in L.

Oh ja joh? 
Dat had ik heus wel gezien, maar helaas lig ik dan op de fiets ergens in de Baltische staten ofzo.

Dan moet je nog maar een jaartje wachten met je shirt. Tongue Ik vind het best bijzonder om loop / fiets shirts te hebben van evenementen waar je niet zelf aan hebt deelgenomen.

Och, ze zijn gewoon te koop. https://cycling4climate.nl/en/shop/ Kennelijk niet alleen voor deelnemers aan het evenement. Maar ik koop bij voorkeur 2e hands kleding en spullen.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Hardloper
#6
(11-Sep-2025, 08:04 PM)ligvogel schreef: Maar ik koop bij voorkeur 2e hands kleding en spullen.

Snap ik. Maar bij kleren met namen erop, dan zou ik graag iets erover kunnen vertellen van waar het van is. Ik heb een vrij recente hoedie van een bedrijf, maar voor dat bedrijf heb ik nog gewerkt. En andere , maar ook zonnebrillen, thermosflessen etc. heb ik gekregen in dienst verband, echter zijn dit geen actieve bedrijven meer.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Drive by wire...
alsof iemand met g...365cycle — 01:40 AM
Medeliggers onderweg
Vanavond zag ik een ...365cycle — 01:29 AM
Drive by wire...
Neem aan dat moderat...blokdoorn — 11:28 PM
Drive by wire...
Een mooi rustiek Fra...Jeroen S — 09:26 PM
Medeliggers onderweg
Ik zag net een handb...365cycle — 06:50 PM
Welke fietshelm is het meest comfortabe...
Ik zou dan sowieso e...Wim -de roetsende — 05:46 PM
Milan 4.2
Kettingrolhoudertje,...Arend-Jan — 05:39 PM
Medeliggers onderweg
Vandaag rond 12:00 z...Bob Hagendijk — 03:14 PM
Drive by wire...
man man man sommige...datakneder — 12:14 PM
Drive by wire...
We hebben hier gewoo...Gideonaut — 11:51 AM
Drive by wire...
Toch lijkt het geen ...liggende daan — 11:31 AM
Welke fietshelm is het meest comfortabel...
Mijn huidige helm zi...TimSch — 11:16 AM
Drive by wire...
Het is de typische o...Jeroen S — 07:57 AM
Milan 4.2
Beetje passen, kijke...Arend-Jan — 11:22 PM
Drive by wire...
Waarom bedenken me...Wim -de roetsende — 08:02 PM
Milan 4.2
Ik snap geen ene r...Gideonaut — 03:53 PM
Milan 4.2
Ik snap geen ene ree...ZoefZoef — 02:39 PM