Topics: 2
Bedankt: 0
23 x bedankt in 7 berichten
Goedendag allemaal,
Er is ondertussen het 1 en ander veranderd aan mijn c-allewerder. Remmen werken, schakelt weer soepel en.. verlichting is bijna helemaal klaar. Wat ook nog een keer echt goed moet is het klittenband onder de schaal. Ik kan het vastplakken, tot op heden net Bison tix. Alles wat ik in huis heb gelijmd, dus enigzins warm . Dat houd, alles wat buiten gelijmd is laat na ongeveer 3 dagen los. Helaas krijg ik de fiets fysiek niet in mijn huis. Heeft iemand een idee/lijm waar je koolstof goed mee kan lijmen?
Mvg Chris
Topics: 16
Bedankt: 515
1301 x bedankt in 603 berichten
Klittenband bij velomobiel.nl halen. Iets verwarmen met een verfbrander of föhn, zowel lijmlaag als waar je wil plakken en dan goed aanduwen.
Topics: 119
Bedankt: 4120
4588 x bedankt in 3039 berichten
3 uren geleden
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 3 uren geleden door Hardloper.)
Werkt de remlichten en knipperlichten weer? Of zit er dat niet erop? Voorzien van zuinige actuele LED verlichting?
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Topics: 27
Bedankt: 38
3976 x bedankt in 2205 berichten
Na verloop van tijd laat klittenband vaak los.
Je zou kunnen overwegen om het vast te lijmen en het daarnaast ook vast te zetten met een plat boutje met ringetje eronder. Een beeje stevig klittenband scheurt niet uit. Weliswaar niet heel fraai. Een extra breed klittenband werkt ook. Ik heb destijds voor mn quest 5cm brede klittenband met lijm gekocht via AliExpress. En dan een flink lange strook gebruiken . Langer dan noodzakelijk.
Topics: 119
Bedankt: 4120
4588 x bedankt in 3039 berichten
(3 uren geleden)ZoefZoef schreef: Na verloop van tijd laat klittenband vaak los.
Je zou kunnen overwegen om het vast te lijmen en het daarnaast ook vast te zetten met een plat boutje met ringetje eronder. Een beeje stevig klittenband scheurt niet uit. Weliswaar niet heel fraai. Een extra breed klittenband werkt ook. Ik heb destijds voor mn quest 5cm brede klittenband met lijm gekocht via AliExpress. En dan een flink lange strook gebruiken . Langer dan noodzakelijk.
Dat is misschien ook nog een idee voor mijn vizier. Maar terug naar de Carbon Alleweder. Ik ben erg benieuwd naar foto's. En vind je leuk als we aandacht besteden in het vrijdag bericht dat je bezig met de Carbon Alleweder? Vind dat wel leuk nieuws, dat een klassiek model in orde wordt gemaakt om mee te rijden.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.