Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
achtergelaten Flevotrike
#1
In de stationsstalling van Arnhem staat al heel lang een Flevotrike met platte bandjes. Geen Flevobike stickers dus ik denk een zelfbouw. Heeft iemand een idee van wie deze Flevo is? Ik zou hem wel willen opknappen.
Batavus Sprint, Giant Expedition, Vittorio randonneur, zelfbouw Hoge ligger, Snel Savanne, Giant DowntownChallenge Wing, Schauff tandem, Drössiger TDA Street tandem, Challenge Furai, Cangoo bakfiets, Flevobike bike.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle
#2
Vraag het de beheerder van die fietsenstalling.

Meestal geld er een maximale stallingstijd voor gratis, daarna is het of betalen of ophalen bij de politie of zo.
Als het een betaalde stalling is zal er waarschijnlijk niet voor betaald worden.
Voornaamste fietsen: B4M 041 - M5 Cmpct -  Whike  -  Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, 
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle
#3
(21-Jan-2026, 05:05 PM)Willeke_IGKT schreef: Vraag het de beheerder van die fietsenstalling.



Meestal geld er een maximale stallingstijd voor gratis, daarna is het of betalen of ophalen bij de politie of zo.

Als het een betaalde stalling is zal er waarschijnlijk niet voor betaald worden.


Het is een NS stalling. De maximale gratis stallingstijd is 24 uur. De Flevotrike staat er minstens al een jaar maar ik denk langer. Kennelijk wordt er niet gecheckt of er iets lang blijft staan. En er wordt niet geregistreerd wie welke fiets komt stallen. Ik zal eens een balletje opgooien bij de beheerder.
Batavus Sprint, Giant Expedition, Vittorio randonneur, zelfbouw Hoge ligger, Snel Savanne, Giant DowntownChallenge Wing, Schauff tandem, Drössiger TDA Street tandem, Challenge Furai, Cangoo bakfiets, Flevobike bike.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#4
Moet je nagaan hoe lang de treinen vertraging kunnen hebben... Wink
gr. Fietsbennie   site

Antwoord }


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Drive by wire...
Ik ga er van uit d...Wim -de roetsende — 06:12 AM
Drive by wire...
Ik ga er van uit dat...Gideonaut — 11:17 PM
Milan 4.2
Deze worden nog wel...Arend-Jan — 10:54 PM
Drive by wire...
Hardstikke cool op e...TvWijk — 10:40 PM
Verkeersborden, anders dan de standaard...
En ik weet niet ho...365cycle — 09:37 PM
Drive by wire...
Over efficient gespr...Gideonaut — 09:37 PM
Drive by wire...
Dat is mij net iet...365cycle — 09:25 PM
Milan 4.2
On topic! ...Arend-Jan — 08:59 PM
Wanneer ketting vervangen bij behoud ca...
Ik kan ook niet zegg...arnovelo — 08:32 PM
Milan 4.2
Op zich kan op de ...Hardloper — 08:28 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Volgens mij zag ik v...Hardloper — 08:19 PM
Drive by wire...
Volgens mij zie ik w...Hardloper — 08:15 PM
Mooi Bennekom bezoekt restanten Romeins...
Dit bericht had miss...Wim -de roetsende — 07:58 PM
Milan 4.2
Qua kettingrollen zi...Jeroen S — 07:36 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vandaag ben ik blij ...Boyd Maduro — 07:29 PM
Drive by wire...
Idd, achter de lin...Wim -de roetsende — 07:16 PM
Mooi Bennekom bezoekt restanten Romeins ...
Op 27 juni gaat ligf...Ligfietsclub Mooi Bennekom — 06:32 PM