4 uren geleden
Zoals al een beetje aangekondigd een apart draadje om al die data die uit vermogensmeters komen te delen. En om erachter te komen wat het allemaal betekent
Ik trap even af met 2 citaten uit een ander draadje die ik wel vind passen
Om maar meteen de mijne toe te voegen met de kanttekening dat dit dus over mijn eerste 2 ritten ooit met de Favero's gaat:
2 mm L PMO gemiddelde
6 mm R PMO gemiddelde
Veel lagere waarden dan die van Hoekie, dus ik heb nog geen neiging om daar nu meteen actie op te zetten.
Ik trap even af met 2 citaten uit een ander draadje die ik wel vind passen
(, 10:21 PM)Hoekie schreef: Ik weet niet of een nieuw topic nodig is maar ik vraag het toch maar hier.
Bij degene die dubbele meters hebben, hoe is PMO = Pedaalmidden-offset bij jullie?
Hij geeft bij mij gemiddels links +10 en rechts zelfs +20 aan. Dat zou kunnen verklaren waarom er eeltvorming in de buitenste helft onderkant voet is en niet mooi over de hele voet. Soms kan het daar ook gevoelig/pijnlijk worden. Met zachtere zolen is dat een eind opgevangen maar terug na langere ritten.
Wie iemand hoe je de PMO kan bijsturen?
Edit: Heb verder gezocht en wat aan chatgpt gevraagd. Advies is een 1 graden wedge op rechts en cleat iets naar binnen.
Dat ga ik eerst proberen. Als iemand een aanvulling heeft, hoor ik die nog altijd graag.
(, 11:30 PM)Hardloper schreef:(, 10:21 PM)Hoekie schreef: Bij degene die dubbele meters hebben, hoe is PMO = Pedaalmidden-offset bij jullie?Laatste rit:
6 mm L PMO gemiddelde
8 mm R PMO gemiddelde
Om maar meteen de mijne toe te voegen met de kanttekening dat dit dus over mijn eerste 2 ritten ooit met de Favero's gaat:
2 mm L PMO gemiddelde
6 mm R PMO gemiddelde
Veel lagere waarden dan die van Hoekie, dus ik heb nog geen neiging om daar nu meteen actie op te zetten.
Milan SL Mk3 #039 - Challenge Hurricane - Thys 222 - Ligfietsclub Noorderligt