Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
HP Velotechnik Scorpion trike gestolen (Karlsruhe)
#1
Weer een trike gestolen, nu een blauwe HP Velotechnik Scorpion trike.

Wel helemaal in het verre Karlsruhe, maar misschien binnenkort op de Nederlandse marktplaats te vinden?  Zie: http://www.ligfiets.net/advertisement/17...trike.html.

Tja, een trike is toch wat makkelijker weg te fietsen door een gemiddelde dief dan een tweewieler.
Antwoord }
Bedankt door: emgaron


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
Vandaag medeliggers ...datakneder — 09:47 PM
Milan 4.2
Meer plaatjes bij d...Arend-Jan — 08:02 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Ik zal de route ri...365cycle — 06:44 PM
Milan 4.2
Nu iets bedenken e...365cycle — 06:32 PM
wat ze zeggen
"Gaat het wel g...Roepers — 04:21 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Je hebt gelijk Jeroe...Tom Fekkes — 02:32 PM
Tips voor een beginner? qua aankoop etc.
Ik zou iets breder k...Jeroen S — 02:15 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
denk toch echt met t...Jeroen S — 02:06 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Beste Wim, Wilhelmi...Tom Fekkes — 01:41 PM
Tips voor een beginner? qua aankoop etc.
Ik heb een Gaucho. E...Lopopodium — 12:08 PM
Podbike Frikar: wie grijpt zijn kans?
Voordat het weer in ...Gideonaut — 10:53 AM
Podbike Frikar: wie grijpt zijn kans?
Na het begin van d...Willeke_IGKT — 10:18 AM
Milan 4.2
23 tands (100mm) ket...Arend-Jan — 10:13 AM
Podbike Frikar: wie grijpt zijn kans?
:angel:Gideonaut — 09:47 AM
Podbike Frikar: wie grijpt zijn kans?
Voor 2500 euro staat...Hardloper — 09:22 AM
Podbike Frikar: wie grijpt zijn kans?
Na het begin van de ...ZoefZoef — 07:01 AM
Podbike Frikar: wie grijpt zijn kans?
Wim -de roetsende — 06:26 AM