Waardering:
  • 4
  • 5
Foto's Fietsbennie
Mooie rit hoor! Ik sta ook altijd versteld van het feit dat je op de ligfiets de omgeving zo anders ( mooi ) ervaart.!

Groeten Henk
Bedankt door:
(15-Jan-2022, 12:06 AM)De tovenaar schreef: Leuk ritje Bennie! De industrieterreinen van Coevorden zou je kunnen vermijden door na Gramsbergen richting Laar te fietsen langs de Vecht.
Dat fietspad loopt door tot Emlichheim (en verder).

Laar staat inderdaad ook nog een keer op mijn lijstje, het komt er maar niet van. Echt zo'n hoek waar ik speciaal heen moet fietsen, omdat de doorgaande routes er langs gaan.  Ik wilde dit keer in Coevorden 'beginnen' en dan naar het oosten. Dus vandaar, en dat is het meest makkelijke ondanks alle vrachtwagens die je daar hebt.
Als ik van hier rechtstreeks naar Emlichheim zou gaan, zou ik hier bij Kloosterhaar de grens over, Roelofsjan rechtdoor en dan voorbij Wielen links, dan kun je zo "binnendoor" naar Emlichheim om verder te gaan naar Schoonebeek / Emmen enz.

De route was 120 km lang bleek.

[Afbeelding: Naamloos.png]

Bedankt door:
(15-Jan-2022, 01:26 PM)Jeroen S schreef: Ik heb ooit es in Hardenberg op de Camping gestaan en ging toen ook die hoek uit. Is ook leuk fietsen daar. Ik herinner me een erg lang stuk door bos, waar verder eigenlijk niets was. Ik ben een stuk eerder afgestoken, langs Getelo, het Mosbeekdal, en dan Tubbergen en weer terug via Vroomshoop. Bij Getelo, Getelomoor was ook een typisch stuk, erg vlak en weinig herkenningspunten aan de horizon.

In Tubbergen waren we vandaag met MooiTwente. Daar was de horeca wel open.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

(15-Jan-2022, 09:51 AM)Fietsbennie schreef:
Dat fietspad loopt door tot Emlichheim (en verder).

De route langs de Vecht was bewegwijzerd. De LF 16 Vechtdalroute. Ik wilde schrijven dat ik hem nog eens wilde rijden, maar dat gaat niet meer want de bordjes zijn weggehaald. Zie hier. Eigenlijk beter. Dan kan ik mijn eigen route langs de Vecht plannen. Misschien in combinatie met een fietstocht naar Aachen.

Groet,

Marco
Bedankt door:
Links en rechts staan ze er nog. De Vechtroute is wel een tip.

Ik heb de hele route niet gedaan, veel te bang een bordje te missen. Maar ik ben bij beide uiteinden geweest Darfeld en Langenholte bij Zwolle.

Bedankt door: Roepers
Afgelopen zaterdag heb ik de meegedaan met Mooi Bennekom. Ze vertrokken vanaf treinstation Veenendaal De Klomp.
Ik had al lang deze wens eens mee te doen. Door allerlei redenen kwam het er niet van. Daar ik de hele week van uit ging dat ze 11 uur vertrokken, maar 's morgens aan de keukentafel erachter kwam dat het toch 10 uur was, ben ik met meer haast naar de verzamelplek gereden bij dan normaal bijna 100 km verderop. Route was via Deventer, centrum Apeldoorn, en met een korte koffiestop staand onder het viaduct A1 bij Hoenderloo, de warmste plek wat ik op dat moment kon vinden, om toch een half uur voor tijd aanwezig te zijn.

Eenmaal daar, samen met 6 anderen de tocht gereden. Totaal was deze 50 km lang. De route ging stukje richting Ederveen, oostelijk van Veenendaal naar het zuiden langs de Davidsgrift kwamen we bij de Grebbeberg uit. Stuk fietspad langs de Rijn was prachtig, want je kon het hoge water zien, en in de verte de kerktoren bij Rhenen. Eenmaal daar café opgezocht, en ik kan me niet heugen ergens zo lang gezeten te hebben als hier. Maar wat was het gezellig. Nadien richting Elst stukken klimmen door de Utrechtse Heuvelrug, Amerongen en weer terug naar Veenendaal. Ik probeerde zoveel mogelijk achterin te rijden, want het tempo lag behoorlijk lager, dan de snelheid die ik had ernaartoe. Maar de gezelligheid en de verhalen waren er niet minder om.

Eenmaal terug bij het station dacht ik dat mijn fototoestel naar zijn grootje was, maar de ober in Rhenen die had volgens mij op een verkeerde knop gedrukt dat de belichting niet goed was. Tot het pauze moment waren de foto's goed, en daar moeten we het maar mee doen. Daarna wilde ik niet teveel rompslomp met treinen en overstappen, dus had ik besloten een andere station te zoeken via Renswoude, Woudenberg, stukkie langs kanaal en daarna naar Amersfoort centraal uit te komen. Daar zijn goede verbindingen met Zwolle of Almelo. Eenmaal de trein in Almelo aangekomen, moest ik daar een half uur wachten, dus konden deze 15 km er ook nog wel bij. Totaal 177 km gefietst deze dag.

[Afbeelding: DSCN0930.jpg]
Omgeving Otterlo, stuk langs de N304 is niet mijn favoriet, maar het schiet lekker op richting Ede.

[Afbeelding: DSCN0932.jpg]
Overzichtelijk achterin, af en toe eentje eruit plukken om naar wat verhalen uit te vissen.

[Afbeelding: DSCN0933.jpg]
Hier had eentje jeugdsentiment en vertelde over vroeger.

[Afbeelding: DSCN0934.jpg]
Langs de Davidsgrift

[Afbeelding: DSCN0935.jpg]
Het weer was fantastisch

[Afbeelding: DSCN0936.jpg]

[Afbeelding: DSCN0937.jpg]
Bijna bij Rhenen

[Afbeelding: DSCN0939.jpg]
Bedankt jongens voor de gezellige dag.

Complete verhaal en wat meer foto's op mijn site .

Bedankt door: berth9999 , 365cycle , Bart Verbeek , Hoekie
Het is al een paar weken mooi lenteweer. Volgens de berichten zou het vandaag weer zonnig zijn. De wind in het oosten. Meestal is dat een teken van stabiele weersomstandigheden. Ik wilde eerst naar het zuidoosten, een rit die ik al een tijdje op de plank heb liggen, maar ik zag van de week dat de wind uit richting Noordoosten zou komen vandaag. Dus heb ik de koers gewijzigd om toch de terugweg met de wind in de rug te kunnen genieten.

.Afgelopen woensdagavond heb ik de route nog gemaakt. Ik vond op route.nl, de site waar ik routes mee uitzet, voorbij de grens bij Ter Apel het stadje Sögel met een kasteelformatie aan de oostkant. Ook bij Haren (Ems) was nog een kasteel te vinden. Mooie redenen om eens die kant op te gaan.
.Ik hou wel van wat extra tijd op zo'n dag fietsen. Eén lekke band en je be.nt zo een uur verder. Ook wil ik wel eens wat bekijken onderweg. Daarom ben ik dit keer om zo'n half 4 's nachts vertrokken. Dit keer wél met overschoenen. De vorige keren had ik ze gewoon vergeten aan te doen. Maart loopt ook nog wel de kans om te vriezen. Het was een heldere nacht, ik heb wel wat sterren gezien, maar er was een felle volle maan..De wereld was dus niet helemaal donker, eerder schimmig door al die oplichtende rijp in de velden. Ik ben vanuit Vroomshoop de .dichtstbijzijnde grensovergang bij Kloosterhaar over gegaan. Vooral het eerste stuk richting Hoogstede is het g.oed letten op waar het fietspad blijft. Soms verdwijnt het opeens in parkeerplaats of links of rechts om een boom heen. Ook goed opletten op putdeksels, sommigen staken behoorlijk boven de straat uit met die v.ervelende randen, en ik wil geen lekke banden in de vrieskou als het niet hoeft.
...
Het was dezelfde route als een jaar geleden naar Meppen, in Twist bij de bakker rechts, kanaal links, grote weg rechts en tuffen maar. .Voor Meppen zag ik de eerste ochtendgloren als een m.ooie kleurenpalet in de lucht aandienen. Nu ik het meermalen heb meegemaakt blijft het voor mij een belevenis om de zon te zien opkomen aan de horizon op de ligfiets. Zeker nu ik naar het oosten ging. Altijd mooi om te zien hoe alles steeds meer een kleur krijgt door de opkomende zon.

...In Duitsland zie je weinig fietsers, veel minder als hier. Je ziet enkel wat.forensen naar fabrieken die langs de route staan. .Eenmaal voorbij centrum Meppen tijd voor eerste pauze om half 7 in een bushokje. Natuurlijk is de zon is net op, het koudste moment van de dag. Niet te lang blijven hangen dus. Voorbij het tankstation .linksaf de Schlagbrückenerweg op.. Een .15 kilometer lange weg, dwars over een militair terrein met vliegveld vol.a Waarschuwingsborden, alarmbellen, slagbomen en camera's. Aangezien ik twijfelde of ik er wel langs kon heb ik afgelopen week zelfs gebeld naar een bedrijfsnummer op googlemaps om te vragen of het wel kon. Of het geen problemen opleverde met de fiets. Vrijdags en weekend werd er niet geschoten en kon je er langs bleek. Een mooie weg, maar geen fietspad, de paar auto's die er waren zoevden dus met 100 langs me heen. De alternatieve route 6 km verderop, maar dat was een veel drukkere weg met ook veel vrachtverkeer. Ook geen trek in dus. .De zon begon flink te schijnen en was het tijd voor de zonnebril. Noordwaarts naar Stavern, waar kinderen

.In Duitsland zie je weinig fietsers, veel minder als hier. Je ziet enkel wat forensen naar fabrieken die langs de route staan. Eenmaal voorbij centrum Meppen tijd voor eerste pauze om half 7 in een bushokje. Natuurlijk is de zon is net op, het koudste moment van de dag. Niet te lang blijven hangen dus. Voorbij het tankstation linksaf de Schlagbrückenerweg op. Een 15 kilometer lange weg, dwars over een militair terrein met vliegveld vola Waarschuwingsborden, alarmbellen, slagbomen en camera's. Aangezien ik twijfelde of ik er wel langs kon heb ik afgelopen week zelfs gebeld naar een bedrijfsnummer op googlemaps om te vragen of het wel kon. Of het geen problemen opleverde met de fiets. Vrijdags en weekend werd er niet geschoten en kon je er langs bleek. Een mooie weg, maar geen fietspad, de paar auto's die er waren zoevden dus met 100 langs me heen. De alternatieve route 6 km verderop, maar dat was een veel drukkere weg met ook veel vrachtverkeer. Ook geen trek in dus.
....wachtten op schoolbus, terwijl ze met open mond naar een ligfiets stonden te kijken. Even later volgde Sögel. De plaatselijke jeugd die naar school liep moest bulderend lachen om een Tukker op een ligfiets, en ik maar denken dat Duitsers geen humor hadden. Schloss Clementswerth was zo gevonden. Foto, rondje en ik had het wel gezien. Vooral vanuit de lucht ziet het er mooi uit:

.Nadien westwaarts door hetzelfde militair terrein maar nu een stuk noordelijker. Ik kwam op een mooi rustig heide gebied uit, ook weer met de slagbomen en camera's overal. Afgezien van een legervrachtwagen die me inhaalde heb ik geen militair of hospik gezien.
Ik kwam ook in Lathen. Een paar jaar geleden wilde ik eens mee met de magneetzweefbaan Transrapid, toen het ongeluk nog niet was gebeurd. Hij bleek toen niet op zaterdag te gaan. Dus was ik er bijna voor niets heengereden. Nu is roest en een oude betonbaan het enige wat er nog is. Ik geloof dat dat ding niet eens meer gaat. .Als je in Emsland fietst, is het ook leuk om juist langs de.Ems te gaan. In dit geval richting Haren. Ook hier was het deels gekanaliseerd en kwam ik nog langs sluis Hilter. De stad .Haren deed me al aardig Nederlands overkomen. Ze hebben hier ook al knooppunten en borden geïntroduceerd. Bij Haren wilde ik naar kasteel 2 voor vandaag: .Dankern. Alleen is deze (mij veel te) commercieel opgezet. Compleet vakantie/pretpark, zwembad en kwam ik bij een slagboom uit. Met een o.verijverig mannetje erin die iets te vaak is afgewezen bij sollicitatieprocedures: 'Privat verboten' werd me grijnzend uitgelegd. Kasteel bekijken mogen alleen mensen die er (flink) voor betalen. Gelukkig ben ik niet voor een gat te vangen, en zag ik op de kaart nog een ingang aan de andere kant. Daar bleek niemand in een soortgelijk hokje te zitten, en geen strobreed werd me in de weggelegd en kon ik het kasteel op de foto zetten. Ik kon me inhouden, en ben toch niet even naar die beste man te gaan om even te zwaaien, en dan als een haas ervandoor te gaan.
.De grens wachtte nabij Schöningsdorf, en verruilde ik het Duitse voor het Drentse land door een fietspaadje. Het enige zuchtje wind wat er stond voelde ik inmiddels in mijn rug waaien. Bij Barger-Compascuum pakte ik wat knooppunten via het Oostersebos om een mooi plekje bij sluis in het zonnetje te kunnen zitten. Het was inmiddels warm geworden. Sinds Sögel verdwenen steeds meer kledingstukken van mijn lijf naar de fietstassen. Drenthe mag ik altijd graag fietsen, mooie paadjes langs het kanaal bij Oranjedorp. Hier vielen de recreanten me ook weer op.
.Knooppunt 96 richting .Erika waar een enorme s.lechte straat vol gaten en hobbels via Amsterdamseveld me in het centrum van .Schoonebeek brachten. Daar waar nog een werkende jaknikker als monument te vinden is. Als toetje nog een stukje door .Duitsland om via .Emlicheim richting .Wielen te fietsen. Deze weg schiet lekker op, en Coevorden ben ik laatst in Januari ook al geweest. Net voorbij de g.rens in Holland nog even zitten voor de laatste boterhammen. Ik moest nog 15 km, maar toch heb ik daarvoor nog even de water aangevuld bij de s.lager ter plekke. Beter teveel water bij me dan te kort komen. Het laatste stuk had ik er de gang best in, toch nog een paar mensen in gehaald. Eenmaal thuis bijna 200 km gereden.

[Afbeelding: DSCN1815.jpg]

[Afbeelding: DSCN1844.jpg]

Bedankt door: Bacchus , berth9999 , De tovenaar , Lig-hen , Hoekie
Bedankt door:
(19-Mar-2022, 10:25 AM)Fietsbennie schreef: De grens wachtte nabij Schöningsdorf, en verruilde ik het Duitse voor het Drentse land door een fietspaadje. Het enige zuchtje wind wat er stond voelde ik inmiddels in mijn rug waaien. Bij Barger-Compascuum pakte ik wat knooppunten via het Oostersebos om een mooi plekje bij sluis in het zonnetje te kunnen zitten.

Leuk, jouw verslag doet me denken aan een bekende song Big Grin

Citaat:trap de fietse deur 't buulzand hen
op 'n zandpad langs de Duutse grens
ik denk da'k dalijk even kieken gao in't buutenland
de gruppe over, op naor Schöningsdorf
ik stao eben te kieken bij'n iemenkörf
en ik stao hier even te denken wat za'k nou doen
links of recht deur
want ik wul aal wieder nog naor Hebelmeer
'n kaorte he'k nie neudig want ik ken 't hier
want a'k daor dalijk over 'n slootie gao
dan ben'k weer terug in Nederland
ik wul aal weer wieder nog naor Barger-Compas
naor Klazienaveen-Noord en 't Oostersebos
a'k hier zo fietse en 't weijt nie slim
dan giet 't haost vanzölf
Bedankt door: Roepers , Lig-hen
Haha ja daar moest ik onder andere aan denken.
Deze is minder bekend maar net zo leuk te zingen onderweg...

Bedankt door:
(19-Mar-2022, 11:53 AM)Bacchus schreef: Leuk verhaal Bennie, zeker met die kasteelwacht. ? Jammer van de (vet-?) vlek telkens op de linkerkant van je foto's.

Excuus, mijn eigen toestel was ineens de accu zoek. Dus heb ik mijn vrouw toestel meegenomen. Maar beter dan niets.

Bedankt door: Bacchus
Mooie tocht. 200 km zo vroeg in het jaar, knap hoor. Ik ben voorzichtig aan het opbouwen.

Toen ik in Onstwedde woonde ben ik de Eems stroomopwaarts gevolgd tot aan Haren op de Sinner Record. Aan het pretpark Schloss Dankern ben ik toen voorbij gefietst, terug naar Ter Apel.

Groet,

Marco
Bedankt door:
Fietsbennie, jij woont in een mooie fietsomgeving. Hoe hou je precies al die details bij onderweg?
De mooie omgeving klopt inderdaad, al heb ik nog wel wensen keer naar Delft Leiden Dordrecht te gaan. Daar is ook zoveel moois wat ik nog niet heb gezien.

Wat de details betreft, ik heb een geheugen als een, hoe heet zo'n ding ook al weer, zo'n ding met gaatjes...

Bedankt door:
Als goedmakertje voor afgelopen vrijdag mocht ik van mezelf vandaag een eindje fietsen.
Ik denk dat ik de band stomweg niet hard genoeg heb opgepompt, want het ging nu wel lekker.
Soms heb ik het gewoon nodig om mijn gedachten leeg te maken. Zeker na zo'n operatie van een van de kinderen in Nijmegen vind ik het wel even fijn om even lekker buiten in de frisse lucht te zijn.

Ik heb besloten niet zo'n hele grote afstand neer te zetten, zodat ik nadien nog tijd over had om met het gezin de feestdag te vieren.
Tegen half 5 weggefietst, nog nèt in het donker richting het noorden. Doel was vandaag onder andere knooppunt 51, die ik laatst hier voorbij zag komen met een filmpje van de tovenaar. Best wel leuk om in het zuiden van Drenthe zoveel mogelijk langs fietspaden en witte boerenlandweggetjes te rijden. Stukkie langs het water bij knoopunt 51 was fantastisch, zeker daar de eerste gouden zonnestralen door het wolkendek kwam, dit in combinatie met mistflarden die als geesten uit het water kruipen was het gewoon magisch. Het is maar goed dat de namen Grevenberg, Klooster en Holthone ook op de kaart staan, anders ben je ze zo weer vergeten. Ook kwam ik erachter dat er nog een Steenwijksmoer ligt, in de schaduw van de windmolens van Coevorden. Totaal zo'n 100 km gehad, en was netjes om half 10 weer thuis, om na een koude douche me met het hele gezin op de rommelmarkt te wagen...

[Afbeelding: DSCN0941.jpg]
Fiets je op koningsdag door Hollandscheveld!

[Afbeelding: DSCN0946.jpg]
Terwijl de rest van Nederland ligt te maffen, lig ik hier te genieten!

[Afbeelding: DSCN0947.jpg]
Meestal als ik op tijd wegga hoeft het niet, en fiets je lichamelijk overschot wel weg als brandstof. Soms ben je ook wel blij dat je dan voorzieningen hebt onderweg in een camping, of een hok waar je terecht kunt als het moet, vooral als restaurants nog niet los zijn. Deze , speciaal voor koningsdag in oranje gekleurd, stond in hartje Zwinderen, de enige plek waar ik even koffie heb gedronken.

[Afbeelding: DSCN0949.jpg]
Kerk te Steenwijksmoer.

[Afbeelding: DSCN0951.jpg]
Holthone, waar de eerste vlaggen verschenen.

[Afbeelding: DSCN0955.jpg]
Grootste stad Hardenberg, hier begon het druk te worden met name in het centrum.

[Afbeelding: DSCN0957.jpg]
Vooral met fietspaden met dergelijke kwaliteit, en de rustige rijbaan weet ik wel waar ik ga fietsen.

[Afbeelding: DSCN0958.jpg]
Zelfs de brugwachter in Beerzerveld had oranje aan op deze koningsdag!

Weer mooi gefietst(Bennie)!
Flevobike en trike - Nazca Pioneer - Strada 58 - Challenge Alize - Quest 846 - Nazca Fiero - Brompton - Koga LightSpeed - bakfiets (voor de kleinkinderen)
Bedankt door:
Mooi rondje en fijne foto's! Zonsopkomst blijft toch mooi.

(27-Apr-2022, 08:59 PM)Fietsbennie schreef: https://i.postimg.cc/JnNRnSkt/DSCN0957.jpg
Dat is niet eens een fietspad maar een fietssuggestiestrook, je stond (naja: lag Smile ) dus ook volgens de wet nog in je recht.
Niet dat dat je zal behoeden voor toeterconcerten en afsnijdacties van zelfbenoemde verkeersagenten op drukkere momenten.
Bedankt door: Willeke_IGKT
[quote="Fietsbennie" pid='22416' dateline='1651085994']
Zeker na zo'n operatie van een van de kinderen in Nijmegen vind ik het wel even fijn om even lekker buiten in de frisse lucht te zijn. ......

Spannend lijkt me, Fietsbennie, een kind in t ziekenhuis. En ook niet direct naast de deur. Hopelijk levert het iets goeds op. Sterkte.

...., stond in hartje Zwinderen, .....

Zwinderen, daar ben ik gisteren, geheel onvrijwillig, ook terecht gekomen.
Ik wilde ten zuiden van Gees door de boswachterij weer naar t noorden. Ik kwam daar op een schelpenpaadje van +- 30cm breed terecht. Eerst het naastliggende zandpad genomen, en toen het er op ging lijken dat de rest van mijn voorgenomen route ook zo smal zou zijn, ben ik maar doorgefietst naar de brug in Zwinderen. Toen via Geesbrug en Nw.Balinge terug naar Meppen. Totaal ruim 60km gedaan, de temperatuur viel me wat tegen, dan gaat het direct zwaarder.
Antwoord }
Als je een zijpad van dat schelpenpaadje (Oude Madeweg/Hoorndijk) was ingeslagen (het Fietsmaatjespad) kwam je uit op de Plagmadijk.
Daar is men nu bezig om langs de Geeserstroom een heel mooi, breed betonnen fietspad richting Meppen aan te leggen.
Als het tzt klaar is maak ik daar wel een filmpje van.
[Afbeelding: medium.jpg]
Zie ook mijn 360 graden streetview foto's op Mapillary: https://www.mapillary.com/app/?pKey=516472723528511

[Afbeelding: OFM.jpg]
Bedankt door: Willeke_IGKT , Lig-hen , Hoekie
[quote="De tovenaar" pid='22455' dateline='1651150547']
Als het tzt klaar is maak ik daar wel een filmpje van.

Dat was precies mijn bedoeling Tovenaar, om het Fietsmaatjespad (wat een schitterende naam trouwens) in te gaan, en daarna via de Plagmadijk verder. Maar daar (Fmpad) staan struiken naast, en geen zandpad ernaast. Met mijn drie wielen lukt dat niet. Bovendien was ik bij die afslag al flauw van t geschommel, Confused en zag ik het niet zo zitten om dat wrsch nog kilometers te gaan doen.
Daar langs de Geeserstroom, dat wordt een prachtig pad, het is erg mooi daar. Ik ga die omgeving zeker vaker verkennen.
Dank je wel voor de info!
I keep you in the holes (video) Smile
Bedankt door:
Hoeft niet zo'n gigantisch eind te zijn. Als ik als Tukker maar mee mag doen.  Wink

Bedankt door:
(29-Apr-2022, 02:53 PM)Fietsbennie schreef: Misschien wel leuk om een keer een ligfietstochtje organiseren in (zuid oost) Drenthe voor diegenen die hier in de buurt wonen.

Goed idee Fietsbennie, lijkt me leuk!
Laat wie in principe mee willen zich maar bij een van ons melden, dan regelen we iets.
Bedankt door: Hoekie
Vanavond hadden mijn vrouw en ik een infoavond in Hengelo. Aangezien het zulk weer was leek het me wel leuk om na werktijd en een vlugge hup de ligger mee te nemen.

De route niet via Borne, maar via Twentekanaal en Azelo. Daar kwam ik oa nog langs de Noordmolen. Ik had spijt dat ik fototoestel niet mee had. Deze zijn maar door mijn mobiel gemaakt.

[Afbeelding: IMG-20220510-181513-494.jpg]

[Afbeelding: IMG-20220510-182027-131.jpg]

[Afbeelding: IMG-20220510-183745-453.jpg]

[Afbeelding: IMG-20220510-212432-311.jpg]

Blij dat ik nu de fiets redelijk makkelijk en zonder gedoe mee kan nemen.

Bedankt door:
Het geeft wel iets nostalgisch zo, Bennie. Alsof je handmatig moet scherpstellen op een 200 ASA filmpje in de schemering. Smile
Nu wil ik je het geld niet uit je zak praten maar sinds een jaar of drie kun je echt aardige camera's in verder vrij redelijk geprijsde mobieltjes kopen. Met het risico dat je je grote camera vaker bewust gaat thuislaten..

Leuk dat je je ligger op een Twinnyload geladen krijgt. Heb je geen last met het uitsteken aan de linkerkant, kettingwiel-/crank-zijde? Enig idee hoever voorbij je buitenspiegel dat is?
Bedankt door:
Hij steekt niet of nauwelijks uit. Zal een 10 cm buiten de spiegel zijn, heb het allemaal bestudeerd.
In de spiegel zie ik alleen nog een trapper uit steken.
Nu heb ik er echt in de praktijk uit kunnen proberen, en durf ik groter te denken.
Wat een beetje geknutsel met hout teweeg kan brengen. Ben er erg blij mee!

Bedankt door: Bacchus , Hoekie , Lig-hen

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 4 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Nieuwe berichten
Vandaag ben ik niet blij omdat.....