(08-Aug-2020, 12:14 PM)ErikvanD schreef: Ik heb bij hem kennis gemaakt met ligfietsen. Erg aardige en handige man die veel leuke maatwerkfietsen maakt. Ga binnenkort weer eens langs want ik wil er langs met "mijn" etappe van de ligfiets.net route.
Tot dusver blijkt hij niet zo "handig." Ik bestel via Marktplaats bij hem een verlengde standaard voor een Optima Condor totaal 52,50 euro. Afgelopen 27 juli overgemaakt. Dus ik vraag hem om via PostNL of DHL te verzenden naar de respectievelijke ophaalpunten in Weesp, en geef daarnaast mijn eigen huisadres op.
Even later zegt hij "beide afhaalpunten zijn vermeld" wat onmogelijk is, zo schrijf ik terug, want je moet of kiezen voor PostNL of voor DHL, de ophaalpunten zijn gespecialiseerd. Dus ik vraag welke dienst hij heeft gebruikt.
Wil hij niet zeggen. Ik vraag om een traceernummer.
Kan niet want hij heeft zijn emails verwijderd. Dat was 30 juli. Ik heb nog steeds geen briefje in mijn bus gehad, en ik ben de afgelopen weken dagelijks bij de twee ophaalpunten geweest, er was niets voor mij gekomen.
Hij is niet telefonisch bereikbaar via het vaste telefoonnummer bij de aangegeven openingstijden van zijn werkplaats.
Zijn laatste bericht van vandaag slaat alles: "Hij is verzonden via postmaster naar Weesp. Vraag daar even na met paspoort bij de hand."
Mijn conclusie: Of hij zit met me te fucken, of hij is aan het dementeren. Wat is "postmaster" in 's hemelsnaam? Wie vindt het redelijk om een pakket "naar Weesp" te sturen zonder nadere specificatie van bezorgadres.
Ik vind deze onachtzaamheid moeilijk te verteren. Ik heb de afgelopen maand pakketten gestuurd naar Duitsland, Engeland, de VS, Canada, Singapore, New Zealand en die zijn allemaal goed terecht gekomen. Ben ik nou zo slim of?