Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Velomobielkalender 2021
#1
Ik wil deze graag even onder de aandacht brengen: op het Duitse Velomobilforum wordt er al een jaar of drie(?) door "Fritz" een velomobielkalender geproduceerd. De foto's worden onder meer via het forum en Facebook verzameld en komen van overal. Het resultaat is elke keer een prachtige A2-kalender met hele mooie foto's van velomobielen. De van 2020 was zo goed dat ik hem thuis zelfs in de woonkamer mocht plaatsen... Wink Dit is een voorbeeld van één van de foto's van 2020:
https://www.velomobilforum.de/forum/inde...st-1076556

De prijs was vorig jaar €30,- incl. verzendkosten, waarvan minimaal €5,- naar een goed doel gaan (als er aan het einde geld over is gaat dat ook daarnaartoe - er wordt geen winst gemaakt). Ik verwacht dat het dit jaar qua prijs vergelijkbaar wordt.

De discussie voor de kalender 2021 loopt hier (in het Duits - de kalender zelf is in het Engels):
https://www.velomobilforum.de/forum/inde...021.58354/ en bestellingen gaan direct aan Fritz (je kunt daar ook in het Engels schrijven). Fritz heeft ook informatie op Facebook in de "Velomobile"-groep geplaatst (zoek naar "Tandem-on-tour" - krijg even geen link voor elkaar).

In de regio Rotterdam/Delft/Den Haag kan in de kalenders rondbringen - wat daardoor aan verzendkosten bespaard wordt wordt ook gedoneerd. Dus, wie weet kom ik op die manier eens bij iemand langs. Smile

Als er vragen zijn i.v.m. bestellen, laat het me weten, zonodig kan ik de vragen aan Fritz doorgeven.
M5 28/26, Optima Lynx Orca, Optima Condor, Flevo Alleweder, Mango #57, Rainbow Lyra, Strada "Rudbeckia Hirta" #75
 
Antwoord }
Bedankt door:
#2
De mijne hangt op mijn werk maar ik heb niet van april, de maand met een foto van mijn Mango, kunnen genieten want toen werkte ik al thuis vanwege Corona...
Antwoord }
Bedankt door:
#3
O, was die van jou? Moet ik thuis nog een keer kijken... thumb De foto van mijn Mango heeft de selectie niet gehaald... (...maar er waren ook inderdaad betere)
M5 28/26, Optima Lynx Orca, Optima Condor, Flevo Alleweder, Mango #57, Rainbow Lyra, Strada "Rudbeckia Hirta" #75
 
Antwoord }
Bedankt door:
#4
Leuk idee dat rondbrengen. Alleen voor mij buiten de regio.

Met Fritz heb ik afgespoken om er een tijdens de OBT2020 mee te nemen.
Antwoord }
Bedankt door: emgaron
#5
Fritz heeft net de previews gepost:

Januari t/m juni:
https://www.velomobilforum.de/forum/inde...st-1193623

Juli t/m december:
https://www.velomobilforum.de/forum/inde...st-1193626

Ziet er weer geweldig uit!
M5 28/26, Optima Lynx Orca, Optima Condor, Flevo Alleweder, Mango #57, Rainbow Lyra, Strada "Rudbeckia Hirta" #75
 
Antwoord }
Bedankt door:
#6
Inderdaad prachtig en mooi de jaargetijden er in verwerkt.
Antwoord }
Bedankt door:
#7
Leuk om er dit jaar ook een Leiba en een Alleweder in terug te zien Smile
Antwoord }
Bedankt door:
#8
Is er eigenlijk iemand die deelneemt aan de OBT (gaat mij waarschijnlijk niet lukken) en daarna richting Utrecht rijdt? Dan zouden wij voor de calendars een estafette kunnen organiseren - er is al iemand in Utrecht die ook op het Duitse forum meeleest, die zou het stukje van Utrecht naar mij kunnen doen. Maar de link OBT-Utrecht mist nog...
M5 28/26, Optima Lynx Orca, Optima Condor, Flevo Alleweder, Mango #57, Rainbow Lyra, Strada "Rudbeckia Hirta" #75
 
Antwoord }
Bedankt door:
#9
(16-Sep-2020, 05:39 PM)emgaron schreef: Is er eigenlijk iemand die deelneemt aan de OBT (gaat mij waarschijnlijk niet lukken) en daarna richting Utrecht rijdt? Dan zouden wij voor de calendars een estafette kunnen organiseren - er is al iemand in Utrecht die ook op het Duitse forum meeleest, die zou het stukje van Utrecht naar mij kunnen doen. Maar de link OBT-Utrecht mist nog...
Ik. Rijd van OBT naar Rotterdam, dus via Utrecht is een kleine moeite.
Antwoord }
Bedankt door: emgaron
#10
(17-Sep-2020, 02:28 AM)365cycle schreef:
(16-Sep-2020, 05:39 PM)emgaron schreef: Is er eigenlijk iemand die deelneemt aan de OBT (gaat mij waarschijnlijk niet lukken) en daarna richting Utrecht rijdt? Dan zouden wij voor de calendars een estafette kunnen organiseren - er is al iemand in Utrecht die ook op het Duitse forum meeleest, die zou het stukje van Utrecht naar mij kunnen doen. Maar de link OBT-Utrecht mist nog...
Ik. Rijd van OBT naar Rotterdam, dus via Utrecht is een kleine moeite.

Dank je wel - dan gaan we tzt even kortsluiten over de hoe en wat. thumb
M5 28/26, Optima Lynx Orca, Optima Condor, Flevo Alleweder, Mango #57, Rainbow Lyra, Strada "Rudbeckia Hirta" #75
 
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Andere trapas en crankstel monteren
Dat is makkelijk zat...Arend-Jan — 08:30 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
De regen op zich w...Status Quooh — 08:07 PM
Optimalisatie van een WAW.
Ik kijk nu naar mijn...Status Quooh — 08:05 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
De regen op zich was...Willeke_IGKT — 08:04 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Wat ik het meest z...melle z — 07:50 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Wat ik het meest zou...ZoefZoef — 07:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik snak juist naar e...ZoefZoef — 07:37 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Regen  :huh: :huh: :...Wim -de roetsende — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Terug naar blij.... ...Willeke_IGKT — 06:21 PM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Mooi verhaal, leer...TrapGast — 05:17 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Die Hollowtech cups ...Jeroen S — 04:49 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Veruit de meeste Hol...melle z — 03:54 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Als ik de vraag goed...Martin van Mourik — 03:07 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Toen was het weer ...Niels van der Wal — 03:03 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Toen was het weer oo...LigfietsWilsum — 02:18 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik kan me niet heuge...Lopopodium — 01:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik snap niet dat e...Wim -de roetsende — 01:29 PM