Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Een in breedte verstelbare Trike
#1
https://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en-...ios_tablet

Deze heb ik nog nooit eerder gezien.

Een trike die je in breedte kunt verstellen van 90cm tot 120cm.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Antwoord }
Bedankt door:
#2
Bijzonder! Ik vraag mij af of hij tijdens het rijden in breedte is verstellen. Op een smal pad maak je je trike smaller, ga je snel door de bocht dan maak je hem breder (minder kantelgevaar veronderstel ik).
Antwoord }
Bedankt door:
#3
Zou de verstelling niet voornamelijk het opbergen of vervoeren makkelijker maken....
Flevobike en trike - Nazca Pioneer - Strada 58 - Quest 846 - Challenge Alize - Bülk 182 - Nazca Fiero - Brompton - Koga LightSpeed - bakfiets (voor de kleinkinderen) 
Antwoord }
Bedankt door:
#4
wel apart model, vind hem redelijk rechtop overkomen. Ben ook benieuwd hoe eenvoudig het verstellen is en of dat onderweg ook te doen is (waarschijnlijk met korte tussenstop Wink )
Antwoord }
Bedankt door:
#5
Zeker een apart model. Uit het verleden. De oudste Rohloffnaaf dateert uit 1999. Denk dat het model niet meer wordt gemaakt. Lijkt op een gehandicaptenvoertuig dat breed inzetbaar is voor smalle toegangen en extra breed om te voorkomen dat de gehandicapte met trike en al omvalt.

De constructie is complex en onderhoudsgevoelig. Alle wielen kunnen t.o.v. elkaar bewegen en moeten in lijn worden gehouden door een complexe stuurinrichting met meerdere spoorstangen. Of de uitlijning van de besturing onder alle omstandigheden gewaarborgd blijft is de vraag.
Antwoord }
Bedankt door:


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
Ik zag net een handb...365cycle — 06:50 PM
Welke fietshelm is het meest comfortabe...
Ik zou dan sowieso e...Wim -de roetsende — 05:46 PM
Milan 4.2
Kettingrolhoudertje,...Arend-Jan — 05:39 PM
Medeliggers onderweg
Vandaag rond 12:00 z...Bob Hagendijk — 03:14 PM
Drive by wire...
man man man sommige...datakneder — 12:14 PM
Drive by wire...
We hebben hier gewoo...Gideonaut — 11:51 AM
Drive by wire...
Toch lijkt het geen ...liggende daan — 11:31 AM
Welke fietshelm is het meest comfortabel...
Mijn huidige helm zi...TimSch — 11:16 AM
Drive by wire...
Het is de typische o...Jeroen S — 07:57 AM
Milan 4.2
Beetje passen, kijke...Arend-Jan — 11:22 PM
Drive by wire...
Waarom bedenken me...Wim -de roetsende — 08:02 PM
Milan 4.2
Ik snap geen ene r...Gideonaut — 03:53 PM
Milan 4.2
Ik snap geen ene ree...ZoefZoef — 02:39 PM
Milan 4.2
Ja, dat er een tunne...Arend-Jan — 09:49 AM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Bekeken vanuit en ve...365cycle — 09:24 AM
Milan 4.2
Ah, de greppel is ee...Jeroen S — 08:01 AM
Drive by wire...
Waarom bedenken mens...blokdoorn — 07:58 AM