Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zoef zoef zoef stap zoef zoef zoef zoef zoef stap
#27
(09-Sep-2024, 06:23 PM)ZoefZoef schreef: Wim zei: Je knoopt namelijk het elastiek aan een oogje van het haakje.

Je knoopt helemaal niets aan het oogje van het haakje. Je rijgt enkel het elastiek door het oogje en een simpele knoop zorgt ervoor dat dat haakje van het elastiek af kan schieten.  

We bedoelen hetzelfde  Big Grin  Ik verwoord het anders.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR  -  M5 Minimal.Bike  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Hardloper
#28
Dit is een fiets die tweedehands gekocht is, misschien had de eerdere eigenaar er een zelfgemaakt haakje op gezet waarvan het oogje opengebogen is.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220  -  Whike  -  (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)
Antwoord }
Bedankt door: Hardloper
#29
(09-Sep-2024, 06:47 PM)Willeke_IGKT schreef: Dit is een fiets die tweedehands gekocht is, misschien had de eerdere eigenaar er een zelfgemaakt haakje op gezet waarvan het oogje opengebogen is.

Dat zou als roeifietser echt heel a-sociaal zijn om te doen. Dat kan dus ongelooflijk verkeerd aflopen. Je bent echt afhankelijk van dat haakje.

Dat haakje moet je vergelijken met een schakel van je ketting en dat iemand daar dan moedwillig een foute/slechte/zwakke schakel tussen gaat zetten.

Vooral op een Tweewieler kunnen er dan hele nare dingen gebeuren.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR  -  M5 Minimal.Bike  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Hardloper
#30
Het dynema en elastiek leggen snap ik wel dat Hardloper daar wat mee stoeit. Ondanks dat ik weet hoe het moet blijf ik het liever vermijden. Daarom ook een klem op mijn roeifiets gezet voor als het achter wiel eruit moet dan hoef ik niet de hele handel weer goed op spanning te krijgen. Zo makkelijk als derk het doet op de filmpjes heb ik nooit voor elkaar gekregen.
De manier welke voor mij werkt.
Revolver ring helemaal bij het stuur. Dynema kabel van de ring aan de onderkant. Als je de klok bekijkt 6 uur. Elastiek op 12 uur.
Eerst de snek helemaal opdraaien totdat het dynema strak staat tot de revolver ring. Dan 4,5 omwentelingen van het elastiek en probeer zoveel mogelijk uit te rekken. Ik trek zover dat er geen rek meer is. Leg het elastiek netjes naast elkaar in het gootje. Dan de uitdaging elastiek op spanning houden en langs de boegkatrol krijgen. Blijf de fiets naar achter duwen terwijl je met je arm zover mogelijk strekt om het gespannen elastiek over het boegkatrol te krijgen. Dan het haakje pakken en zorg dat je deze op 6 uur op de snek bevestigd. Liever iets verder richting 9 uur anders trek je hem eraf mocht je ooit in het zwaarste verzet komen. Vaak begin ik op 7 uur en kan die daarna redelijk makkelijk telkens een gaatje hoger. Knoopje goeddraaien zodat deze niet de kabel eraf laat lopen.

Aantal omwentelingen elastiek hangt af van welke snekdiameter je hebt.

Succes met proberen. Fijn dat het klikpedaal nu beter werkt en er vooruitgang lijkt te zijn.
Pieter

Thys 209
m5 CHR met tailbag
carbon quest 790
Antwoord }
Bedankt door: Hardloper , Willeke_IGKT
#31
Ik ging gisteren op stap en na nog geen 100 meter lag de boel weer terug van af. Dus ik kon weer te voet naar huis en de website bezoeken van Derk.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#32
(14-Oct-2024, 09:56 PM)Hardloper schreef: Ik ging gisteren op stap en na nog geen 100 meter lag de boel weer terug van af. Dus ik kon weer te voet naar huis en de website bezoeken van Derk.

Staat ie in een vrij lichte versnelling?
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#33
Zat je zelfgemaakte haakje nog vast?

Was je elastiek voldoende op spanning, voordat je begon.

Stond je versnelling niet te licht/te zwaar?



Staat allemaal in die (kwalitatief oh zo verschrikkelijke maar) erg duidelijk uitgelegde filmpjes van Derk.



Heb je, zoals al verschillende keren is geadviseerd, die filmpjes echt goed bekeken?
Heb je, zoals al diverse keren is geadviseerd, geoefend met het opleggen van de dyneema-kabel én het elastiek?
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR  -  M5 Minimal.Bike  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#34
Niet te hard trekken, want dan is het Zoef zoef zoef stap zoef zoef zoef zoef zoef stap knap
gr. Fietsbennie   site

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#35
(15-Oct-2024, 06:46 AM)Fietsbennie schreef: Niet te hard trekken, want dan is het Zoef zoef zoef stap zoef zoef zoef zoef zoef stap knap
Dat spul bleef nog best wel ff heel bij mijn kracht, en ik ben lomp, dus het zal bij Hardloper ook wel goed komen.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Fietsbennie
#36
Nou ik weet het niet wat het precies is. Hoe duidelijk die uitleg ook is. Ik ben meer visueel ingesteld, dan Engelse gesproken instructies.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#37
Inmiddels deze beruchte filmpjes ook bekeken en ik vind ze best duidelijk. Visueel ingesteld zijn icm filmpjes is toch juist top?  Huh

Wat loopt er precies af eigenlijk?
Carbon Quest #501 - Challenge Hurricane - Thys 222 -  Ligfietsclub Noorderligt 
Antwoord }
#38
De elastiek kwam los en ook die gele kabel die jij volgens mij niet hebt rolde af.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door:
#39
(15-Oct-2024, 07:53 PM)Hardloper schreef: De elastiek kwam los en ook die gele kabel die jij volgens mij niet hebt rolde af.

Waar kwam het elastiek los?

Aan de achterkant? Waar jouw zelf geborgen/gemaakte haakje zit? 

Als het elastiek los gaat, dan rolt automatisch de gele kabel ook af. Het elastiek houdt de boel op spanning.

Zou je aub alle filmpje van Derk willen gaan bekijken en alles nadoen wat hij doet. Dit is echt de enige manier om het te leren.
Zo moet bijvoorbeeld het knoopje van het elastiek rechtop staan, als je dat niet doet dan loopt het er vanzelf weer af. 
Als je dit niet weet, dan heb je de filmpjes nog niet goed genoeg bekeken.



Hier melden dat de boel er weer af ligt helpt niet. Je moet echt zelf aan de slag.

Of je moet hier komen met die fiets, dan laat ik je het zien. Of naar ZoefZoef gaan.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR  -  M5 Minimal.Bike  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#40
Op zich is het vrij simpel:

De knoop aan de onderzijde van de revolverring. Revolverring naar stuurzijde brengen.
Alle gele draad oprollen zodat de kabel strak staat.
Paar keer het elastiek op de revolverring draaien en dit onder spanning doen.
Elastiek over de boegkatrol trekken en vervolgens onder zo hoog mogelijke spanning vastzetten op de snek.

Kom je niet bij de snek met het elastiek, dan heb je een omwenteling teveel gemaakt op de revolverring.
Kom je wel bij de snek, maar staat ie heel slapjes moet je een extra omwenteling maken.

Op zich is het vrij simpel:

De knoop aan de onderzijde van de revolverring. Revolverring naar stuurzijde brengen.
Alle gele draad oprollen op de snek zodat de kabel strak staat.
Paar keer het elastiek linksom op de revolverring draaien en dit onder spanning doen.
Elastiek over de boegkatrol trekken en vervolgens onder zo hoog mogelijke spanning vastzetten op de snek.

Kom je niet bij de snek met het elastiek, dan heb je een omwenteling teveel gemaakt op de revolverring.
Kom je wel bij de snek, maar staat ie heel slapjes moet je een extra omwenteling maken.
Antwoord }
Bedankt door:
#41
(15-Oct-2024, 08:04 PM)ZoefZoef schreef: Op zich is het vrij simpel:

De knoop aan de onderzijde van de revolverring. Revolverring naar stuurzijde brengen.
Alle gele draad oprollen zodat de kabel strak staat.
Paar keer het elastiek op de revolverring draaien en dit onder spanning doen.
Elastiek over de boegkatrol trekken en vervolgens onder zo hoog mogelijke spanning vastzetten op de snek.

Kom je niet bij de snek met het elastiek, dan heb je een omwenteling teveel gemaakt op de revolverring.
Kom je wel bij de snek, maar staat ie heel slapjes moet je een extra omwenteling maken.

Dit gaat niet helpen. Hardloper is visueel ingesteld.

Hardloper, wat gaat er mis met die filmpjes? Wat begrijp je niet?
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR  -  M5 Minimal.Bike  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door:
#42



(15-Oct-2024, 06:46 AM)Fietsbennie schreef: Niet te hard trekken, want dan is het Zoef zoef zoef stap zoef zoef zoef zoef zoef stap knap

Dat gaat jou niet lukken. Je kunt er een auto van ruim 1000kg aan hangen.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR  -  M5 Minimal.Bike  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Fietsbennie , Willeke_IGKT
#43
Inderdaad, dat lukt me niet. ik heb niet genoeg spinazie gegeten nog voor een auto van 1000 kg.
gr. Fietsbennie   site

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#44
(15-Oct-2024, 09:18 PM)Wim -de roetsende schreef:


(15-Oct-2024, 06:46 AM)Fietsbennie schreef: Niet te hard trekken, want dan is het Zoef zoef zoef stap zoef zoef zoef zoef zoef stap knap

Dat gaat jou niet lukken. Je kunt er een auto van ruim 1000kg aan hangen.

Dat gaat 'm wel lukken als de draad al beschadigd/versleten is.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#45
(16-Oct-2024, 02:16 AM)ZoefZoef schreef: Dat gaat 'm wel lukken als de draad al beschadigd/versleten is.

Waar staat dat de kabel is versleten? 

Het elastiek schoot los.


En een goede kabel verslijt niet zo snel. Ik heb zelfs een keer 5000km gehaald, zonder om te draaien.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR  -  M5 Minimal.Bike  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#46
(16-Oct-2024, 06:09 AM)Wim -de roetsende schreef:
(16-Oct-2024, 02:16 AM)ZoefZoef schreef: Dat gaat 'm wel lukken als de draad al beschadigd/versleten is.

Waar staat dat de kabel is versleten? 

Het elastiek schoot los.


En een goede kabel verslijt niet zo snel. Ik heb zelfs een keer 5000km gehaald, zonder om te draaien.

Aan dat elastiek kan geen 1000km hangen. Dan blijft de dyneema aandrijfkabel over die je echt wel kapot kan trekken maar enkel als ie behoorlijk versleten en dus beschadigd is.

Een goede kabel krijg je niet snel kapotgetrokken.  Maar ooit gaat die kabel ook sneuvelen.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#47
(15-Oct-2024, 07:53 PM)Hardloper schreef: De elastiek kwam los en ook die gele kabel die jij volgens mij niet hebt rolde af.

Elastiek heb ik ook en wordt in meerdere filmpjes behandeld. Die gele is staal bij mij inderdaad, maar loopt verder hetzelfde. Ik moet het eerlijk gezegd wel een beetje eens zijn met Wim/Zoef Zoef. Als ik dit filmpje  bekijk dan is dat weliswaar in het Engels maar de beelden laten exact zien wat Derk (overigens in redelijk gebrekkig Engels Tongue ) zegt. Als je geluid uit zou zetten en precies doet (steeds even pauze zetten) wat Derk doet, kan ik mij niet voorstellen dat het niet lukt. 

Maar misschien redeneer ik teveel vanuit mijn eigen perspectief, als redelijk handig persoon. 

Ik hoop dat het je gaat lukken om ook lekker te roetsen! Ik heb inmiddels mijn eerste, echte rondje gemaakt en vond het heerlijk. Dik 7,5km, dik 26 km/u gemiddelde snelheid. Behoorlijke buikspierpijn maar dat krijg je van een paar honderd sit-ups als je niks gewend bent  Big Grin  

Ook wel grappig: ik heb mijn Garmin horloge de rit laten registreren als roeien ipv fietsen en dan meet hij dus ook de in een ander draadje genoemde cadans (zonder ingewikkelde sensoren). En afstand per slag etc etc. Geen errors gekregen omdat mijn route over de weg ging ipv water  Tongue
Carbon Quest #501 - Challenge Hurricane - Thys 222 -  Ligfietsclub Noorderligt 
Antwoord }
#48
(15-Oct-2024, 09:18 PM)Wim -de roetsende schreef: Dat gaat jou niet lukken. Je kunt er een auto van ruim 1000kg aan hangen.
Niet dat het snel stuk zal gaan hoor, maar ik kom hier toch ff op terug.
Die auto van 1000 kg lijkt heel wat, maar laten we het even in perspectief plaatsen.

Wanneer je test wat zo'n kabel maximum kan hebben zet je de spanning er met enig beleid op, niet in één vrij heftige uitspatting. Wanneer een mens een maximale inspanning probeert is dat vooral één hele heftige piek.

Roeifietsen bestaat uit twee fitness-onderdelen:
- leg press
- chest pulls

Op de leg press kan ik (hier gezien als sterk, maar in de sportschool maak ik echt geen indruk) 400 kg hebben, misschien zelfs een paar keer.
Voor chest pulls weet ik niet wat ik zou kunnen, nooit geprobeerd c.q. onthouden. Een pull-up gebruikt niet helemaal dezelfde spiergroepen maar komt er denk ik het dichtste bij; er was een periode dat ik die zowel links als rechts met één arm kon, voor die periode mag je rekenen met 110 kg per arm.

Dan moet je rekening houden met het feit dat als je één rep van zowel een pull-up als een leg press kan, de kracht die je kán uitoefenen niet lineair is. Bij mij gaat de leg press het eerste stuk moeilijker dan het laatste, bij een pull up of chest pull is het juist andersom; het laatste stuk is het lastigst. Zou je alleen het krachtigste stuk eruit pakken, dan zit dat dus ergens in het midden. Laten we aannemen dat ik op dat stuk van de rep 30% meer gewicht kan hebben dan op het geheel.
Je krijgt dan (400 + 110 + 110) * 1,3 = ruim 800 kg. 

Zou ik een splinternieuwe dyneema kabel moedwillig kunnen slopen? Ik denk dat de kans er best inzit dat het lukt. Hardloper deelde een tijdje terug ergens een foto van zichzelf en als ik zijn spiermassa bekijk denk ik dat het met wat oefening (om zijn kracht goed kwijt te kunnen op de roeifiets) ook wel zou kunnen lukken.

Dan heb ik nog even wat records opgezocht, omdat het wel grappig is om eens in perspectief te plaatsen t.o.v. die auto;
- het wereldrecord op de leg press* is 1120 kg
- het wereldrecord op de weighted pull up* is 109 kg (officieel erkend). Dat is dus het gewicht van de atleet zelf + 109 kg aan een band om zijn middel tussen zijn benen Shy
*Beide gelinkte filmpjes zijn niet het record zelf maar komen in de buurt.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
#49
Hoe en wat dat de boel los kwam. Geen idee. Maar als ik het eenmaal door heb, dan zal het wel goed zitten. Maar gun me aub de kans om dit op mijn tempo door te krijgen, eerlijk gezegd geven sommige reacties voor mij een minder prettige gevoel.

(16-Oct-2024, 10:00 AM)TimSch schreef:
(15-Oct-2024, 07:53 PM)Hardloper schreef: De elastiek kwam los en ook die gele kabel die jij volgens mij niet hebt rolde af.

Elastiek heb ik ook en wordt in meerdere filmpjes behandeld. Die gele is staal bij mij inderdaad, maar loopt verder hetzelfde. Ik moet het eerlijk gezegd wel een beetje eens zijn met Wim/Zoef Zoef. Als ik dit filmpje  bekijk dan is dat weliswaar in het Engels maar de beelden laten exact zien wat Derk (overigens in redelijk gebrekkig Engels Tongue ) zegt. Als je geluid uit zou zetten en precies doet (steeds even pauze zetten) wat Derk doet, kan ik mij niet voorstellen dat het niet lukt. 

Maar misschien redeneer ik teveel vanuit mijn eigen perspectief, als redelijk handig persoon. 

Ik hoop dat het je gaat lukken om ook lekker te roetsen! Ik heb inmiddels mijn eerste, echte rondje gemaakt en vond het heerlijk. Dik 7,5km, dik 26 km/u gemiddelde snelheid. Behoorlijke buikspierpijn maar dat krijg je van een paar honderd sit-ups als je niks gewend bent  Big Grin  

Ook wel grappig: ik heb mijn Garmin horloge de rit laten registreren als roeien ipv fietsen en dan meet hij dus ook de in een ander draadje genoemde cadans (zonder ingewikkelde sensoren). En afstand per slag etc etc. Geen errors gekregen omdat mijn route over de weg ging ipv water  Tongue

Nou dat pauze zetten tussendoor doe ik al. Maar ik ben zelf iets minder handig.

Maar ik stel ook mijn horloge in als roeien. Een andere apparaat van Garmin stel ik dan weer in als fietsen. Die ik later omzet naar handbiken. Niet ligfietsen, want dat zijn de Quatrevelo tochtjes. Vind door de arm bewegingen ergens wel handbiken. En zo heb ik een manier om ze makkelijker te scheiden van ligfietsen door te trappen en ligfietsen met een andere type beweging. Maar ik heb al iets ervaren van het roetsen. Al was dit nog niet geschikt voor een drukke fietspad.

(16-Oct-2024, 11:29 AM)365cycle schreef: Hardloper deelde een tijdje terug ergens een foto van zichzelf en als ik zijn spiermassa bekijk denk ik dat het met wat oefening (om zijn kracht goed kwijt te kunnen op de roeifiets) ook wel zou kunnen lukken.
Als ik zie wat mijn lichaam aan krachten kunnen leveren over lange tijd, dan denk ik dat ik me oefening / training ook wel wat krachten op een roeifiets / ligfiets kan leveren. Bij hardlopen moet je gewoon heel de tijd leveren en heb je geen moment van even recupereren. Gisteren heb ik 17km lang tegen gemiddeld 12km/u gelopen. Dus 85min. Leverde gemiddeld zo'n 240 watt, volgens Garmin zou dit getal nog hoger uitvallen. Dit is voor mij een Critical Power (soort van FTP) van zo'n 3,7 watt per kg. Als ik dit ook nog eens op de ligfiets kan geven. Dan zou dat wel mooi zijn.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#50
(16-Oct-2024, 01:34 PM)Hardloper schreef: Leverde gemiddeld zo'n 240 watt, volgens Garmin zou dit getal nog hoger uitvallen. Dit is voor mij een Critical Power (soort van FTP) van zo'n 3,7 watt per kg. Als ik dit ook nog eens p de ligfiets kan geven. Dan zou dat wel mooi zijn.
Je hart kan het blijkbaar, en je benen zijn de grootste spieren die je hebt.
Ik zie geen reden waarom je het dan met de juiste training niet ook in de fiets zou kunnen. Zeker in de velomobiel niet, want dan kan je je bovenlijf ontspannen en dus optimaal ademhalen.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Hardloper , Tijanus
#51
(16-Oct-2024, 11:29 AM)365cycle schreef: Dan heb ik nog even wat records opgezocht, omdat het wel grappig is om eens in perspectief te plaatsen t.o.v. die auto;
- het is 1120 kg
- het is 109 kg (officieel erkend). Dat is dus het gewicht van de atleet zelf + 109 kg aan een band om zijn middel tussen zijn benen

Misschien was het ook wel 1500kg  Big Grin Tongue of 2000kg. Het was in ieder geval heel veel. Vond ik.

Niemand gaat volgens mij op een Roeifiets zo maximaal kracht leveren. Dan komt ook nog het punt dat de rest van de fiets het aan moet kunnen dat je zoveel kracht gaat leveren. Dan komt nog het aspect dat je het beste op souplesse kunt gaan roeifietsen. Dan houden je gewrichten het het langste vol. Waarom de boel slopen?

Derk heeft de 209 laten testen door een beresterke Duitser van (schatting) 135kg. Die mocht proberen om de boel kapot te krijgen.
Naar aanleiding van zijn test is besloten het frame van de 209 iets steviger te maken in de ronding onder de zitting.
Voor de rest bleef alles heel. Ook het dyneema-touwtje.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR  -  M5 Minimal.Bike  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Hardloper
#52
(16-Oct-2024, 07:03 PM)Wim -de roetsende schreef: Misschien was het ook wel 1500kg  Big Grin Tongue of 2000kg. Het was in ieder geval heel veel. Vond ik.
"Heel veel" wilde ik dus even in perspectief stellen.

(16-Oct-2024, 07:03 PM)Wim -de roetsende schreef: Niemand gaat volgens mij op een Roeifiets zo maximaal kracht leveren.
Op/in iedere fiets die ik heb accelereer ik weleens "full power". Let wel; Niet met maximaal koppel, maar met maximaal vermogen. Maximaal koppel sloopt spullen, maximaal vermogen gaat hard.

(16-Oct-2024, 07:03 PM)Wim -de roetsende schreef: Waarom de boel slopen?
Dat doe ik dus ook niet met opzet.

(16-Oct-2024, 07:03 PM)Wim -de roetsende schreef: Derk heeft de 209 laten testen door een beresterke Duitser van (schatting) 135kg. Die mocht proberen om de boel kapot te krijgen.
Naar aanleiding van zijn test is besloten het frame van de 209 iets steviger te maken in de ronding onder de zitting.
Voor de rest bleef alles heel. Ook het dyneema-touwtje.
Best weleens leuk om zo'n test te doen Big Grin 
Een vriend van me is ook zo fors, en echt onzinnig sterk. Typisch daarbij vind ik dat (race-)fietsen (die hij rijdt) wél op zijn maat gebouwd worden, maar hij echt naar een framespecialist moest om een maatwerkfiets te krijgen die heel blijft onder zijn gewicht. Daarnaast kan hij echt alleen op souplesse rijden. Plotseling voluit accelereren is bij hem direct een kapotte schakel, derailleur, kettingblad of wat dan ook. Het enige dat die lading koppel lijkt te kunnen hebben is fixie-spul.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Einde van de DF(XL) productie
 Maar was er ook...charhof — 11:43 PM
Fiets Apps [Welke gebruik jij?]
Ik zou het niet wete...Hardloper — 11:07 PM
Fiets Apps [Welke gebruik jij?]
Omdat ik meestal op ...TimSch — 11:04 PM
Einde van de DF(XL) productie
Als ik rondkijk ...Hardloper — 11:04 PM
Utrechtse liggers
Het gaat wel, maar i...Wim -de roetsende — 10:51 PM
Fietsen van Wim
Tussen de wielkast...Wim -de roetsende — 10:45 PM
Einde van de DF(XL) productie
Met de verandering...365cycle — 10:26 PM
Fietsen van Wim
Ik ben ondertussen...365cycle — 10:19 PM
Conti contact speed
Voortaan even vragen...365cycle — 10:16 PM
Einde van de DF(XL) productie
Het valt me op dat v...renevoorburg — 10:15 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
! Ik moet al...Gideonaut — 09:46 PM
Utrechtse liggers
Die 17km/u is wel mo...blokdoorn — 09:43 PM
Fietsen van Wim
En ik wil geen te ...Frutsel — 09:22 PM
Banden, banden en nog eens banden
PS: Ik heb je post g...Willeke_IGKT — 09:10 PM
Utrechtse liggers
Gerrit organiseert...Wim -de roetsende — 08:57 PM
Fietsen van Wim
Ik heb nu een pa...Wim -de roetsende — 08:55 PM
Conti contact speed
42 mm past wel...ZoefZoef — 08:45 PM