Op een plek en in beide richtingen kan ik een draai niet maken zonder een keer te steken.
Hoeft ook niet, maar deze wil ik wel graag in een keer kunnen maken.
Van 32-406 naar 28-406 banden verandert er nagenoeg niks. Huh?
Vandaag dus eens beter gekeken.
Wat blijkt: Waar normaalgesproken aan de onderkant de uitsnijdingen voor de banden de beperkende factor is, is dit bij mij binnenkant wielkast.
Dus denk ik spoorbreedte.
En dus wil ik de spoorbreedte smaller maken. Maar wel ook graag zonder de sporing te veranderen, want die is top.
Vraag:
Wat moet ik doen om de spoorbreedte smaller te maken, naast het naar smaller draaien van de stangkoppen op de breedtestangen?
Moet de stangkoppen op de stuurstangen ook naar smaller gedraaid worden? Zo ja, met dezelfde hoeveelheid als de stangkoppen op de breedtestangen?
Nog meer dingen waar ik op moet letten?
Hoeft ook niet, maar deze wil ik wel graag in een keer kunnen maken.
Van 32-406 naar 28-406 banden verandert er nagenoeg niks. Huh?
Vandaag dus eens beter gekeken.
Wat blijkt: Waar normaalgesproken aan de onderkant de uitsnijdingen voor de banden de beperkende factor is, is dit bij mij binnenkant wielkast.
Dus denk ik spoorbreedte.
En dus wil ik de spoorbreedte smaller maken. Maar wel ook graag zonder de sporing te veranderen, want die is top.
Vraag:
Wat moet ik doen om de spoorbreedte smaller te maken, naast het naar smaller draaien van de stangkoppen op de breedtestangen?
Moet de stangkoppen op de stuurstangen ook naar smaller gedraaid worden? Zo ja, met dezelfde hoeveelheid als de stangkoppen op de breedtestangen?
Nog meer dingen waar ik op moet letten?