Hoe en wat met de Quatrevelo
|
Berichten: 2.679
Topics: 92
Lid sinds: Apr 2023
Bedankt: 2816
3150 x bedankt in 2188 berichten
30-Jun-2023, 08:43 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 30-Jun-2023, 08:44 AM door Hardloper.)
Ergens vind ik het ook wel raar om de namen om te gooien op de oude modellen. Maar ik weet toch wel van een Quattrovelo die 11 speed heeft gekregen. Op ligfietsers.net staat een review van de meest gereden Quattrovelo en na 25.000 was de derailleur versleten. Dus waarschijnlijk krijgen ze het allemaal wanneer de oude versleten is.
@datakneder de naam zegt ook helemaal niks. Maar wanneer je eentje ziet met de nieuwe naam. Dan is het gewoon een uit de lichting van momenteel de laatste 40 exemplaren.
En wat betreft wat zegt de naam. Daweao heet voortaan Chevrolet, wegens de minder goede reputatie. Japanse merken zoals
Toyota stonden beter aangeschreven als Franse merken als Citroën / Peugeot.
Laat een Toyota Aygo, Citroën C1 en Peugeot 107 dezelfde auto zijn. Alleen bepaalde style kenmerken anders zijn. https://www.autoblog.nl/nieuws/citroen-c...vies-60787
Om het verhaal weer rond te maken. Deze auto kost ongeveer net zoveel nieuwe als de Quatrevelo nieuw
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Berichten: 5.854
Topics: 149
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 2075
7416 x bedankt in 3649 berichten
30-Jun-2023, 09:07 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 30-Jun-2023, 09:17 AM door Wim -de roetsende.)
Citaat:Deze auto kost ongeveer net zoveel nieuwe als de Quatrevelo nieuw
Er staan genoeg tweedehandse vm-en te koop. Het had dus ook goedkoper gekund.
Peter de Rond heeft zelfs een hele serie op zijn blog staan. Op zijn site staan er vreemd genoeg geen.
7 stuks om precies te zijn: http://pdrond.blogspot.com/2023/06/huidi...ielen.html
Dan had je ook een mooie Milan SL MK4 kunnen hebben. Zonder onderhoudsluik in de neus, met de oude rammelende achterwielkast en zonder alle andere vernieuwingen, maar wel een stuk goedkoper dan een QV.
Daar vroeg hij bijna 2 jaar geleden ruim €8000,- voor, maar dat zal nu wel een flink stuk lager zijn.
Hij heeft ook nog een Alpha7, een MilanGT (extra licht), 2 Questen, een Strada en een Mango.
Keuze genoeg.
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler
Berichten: 2.679
Topics: 92
Lid sinds: Apr 2023
Bedankt: 2816
3150 x bedankt in 2188 berichten
Ik klaag niet over de prijs hè.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Berichten: 1.788
Topics: 106
Lid sinds: May 2018
Bedankt: 7417
2561 x bedankt in 1214 berichten
QV209 kwam met 11 speed.
De 10 speed versie had last van brekende kabel bij de derailleur. Fout van de derailleur fabrikant.
De 11 speed heeft hier geen last van.
Overstappen naar 11 speed (of naar andere derailleur fabrikant) is en was sowieso slim.
Berichten: 5.354
Topics: 103
Lid sinds: Sep 2020
Bedankt: 10490
8103 x bedankt in 4003 berichten
30-Jun-2023, 12:31 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 30-Jun-2023, 12:32 PM door 365cycle.)
(30-Jun-2023, 08:43 AM)Hardloper schreef: Ergens vind ik het ook wel raar om de namen om te gooien op de oude modellen. Maar ik weet toch wel van een Quattrovelo die 11 speed heeft gekregen. Op ligfietsers.net staat een review van de meest gereden Quattrovelo en na 25.000 was de derailleur versleten. Dus waarschijnlijk krijgen ze het allemaal wanneer de oude versleten is. Dat is bij velomobielen in het algemeen eerder uitzondering dan regel; je moet dan nl. meer vervangen dan alleen de derailleur; shifter, cassette en ook de ketting.
Mijn DF is aan z'n tweede derailleur en heeft nog altijd 10 speed SRAM met een twist shifter. Het is niet gebruikelijk dat een derailleur na 25.000 km al versleten is. Bij de DF was de veer gebroken, een nieuwe derailleur was blijkbaar een betere keuze na 80.000 km ofzo.
Berichten: 967
Topics: 26
Lid sinds: Jun 2022
Bedankt: 0
1626 x bedankt in 873 berichten
@365cycle, wat voor 10sp twist shifter zit er in jouw DF? Zo een?
2x Dries Baron | Optima Stinger | Challenge Hurricane
Berichten: 5.354
Topics: 103
Lid sinds: Sep 2020
Bedankt: 10490
8103 x bedankt in 4003 berichten
(30-Jun-2023, 12:45 PM)melle z schreef: @365cycle, wat voor 10sp twist shifter zit er in jouw DF? Zo een? Zal zo even een foto maken. Ik draai er alleen aan, kijk er nooit naar
Berichten: 1.788
Topics: 106
Lid sinds: May 2018
Bedankt: 7417
2561 x bedankt in 1214 berichten
30-Jun-2023, 07:27 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 30-Jun-2023, 07:32 PM door Hoekie.)
(17-Apr-2023, 02:43 PM)Hardloper schreef: Heb al een mooie Garmin horloge, dus integratie is wel fijn. Maar dat is misschien nog voor iets later.
Dan een tip: Ik heb een Fenix tijdelijk in gebruik. Om te testen. Een oude Fenix 3 HR.
Case: Ik vergeet simpelweg te vaak mijn HR borstband om te doen.
Doel: Met de Fenix 3 HR broadcasten naar mijn Edge 830.
Praktijk: Deze combo gebruik ik nu een paar weken en dat werkt goed en betrouwbaar.
NB kende je deze al? velomobil:kompendien:quattrovelo [Wiki Velomobil-Forum] (velomobilforum.de)
Berichten: 2.679
Topics: 92
Lid sinds: Apr 2023
Bedankt: 2816
3150 x bedankt in 2188 berichten
30-Jun-2023, 07:37 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 30-Jun-2023, 07:43 PM door Hardloper.)
Hoekie ik kende de wiki. Echter heb ik niet alle informatie eruit als parate kennis.
En ik weet dat je de hartslag kan zenden vanuit het horloge naar een andere apparaat. Maar ik heb vrijwel altijd een losse Polar Hartslag apparaat in gebruik bij actieve sporten zoals hardlopen. Dus geen behoefte aan de optie van hartslag te delen vanuit het horloge.
“MarkCox” schreef:Inmiddels rijd zit ik aan 70000 km met de QV en ben ik feitelijk de testrijder omdat dit de meest bereden QV is. Sinds de vorige post zijn er toch een aantal problemen boven komen drijven, vooral in het achterste frame waar een aantal scheuren in het aluminium zijn gekomen. Er zijn enkele wijzigingen gemaakt aan dit frame zodat het steviger is, en dit lijkt me voldoende om het betrouwbaar te maken. Het is inmiddels meer dan 20000 km geleden dat er daar nog iets is mis gegaan (ik rijd nog steeds met het originele frame dat hersteld en verbeterd is). Deze aanpassingen zijn ook doorgevoerd naar nieuw gebouwde QV's. De versnellingen zijn gewijzigd van 10 speed naar 11 speed, en deze derailleur is een hele verbetering tegenover de vorige. De 10 speed ging maar 25000 km mee en dan brak de derailleur. Er kwam ook snel speling op waardoor deze minder zuiver schakelt. De 11 speed is anders gebouwd en ook robuuster. Deze schakelt ook prima en zal een stuk langer mee gaan. Na 20000 km zit er nog steeds geen noemenswaardige speling op. uur
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Berichten: 2.679
Topics: 92
Lid sinds: Apr 2023
Bedankt: 2816
3150 x bedankt in 2188 berichten
Welke lampen hadden/hebben jullie in jullie QV? De fellere of de minder fellere?? Ik wil de fellere inlaten bouwen. En ik wil ook zo’n knopje voor de accu’s zoals voor de koplampen erin zit. Ik wil kiezen welke accu ik gebruik. Niet dat accu 1 leeg is zonder dat ik het besef en dan accu 2 heb leeg getrokken en iets van waarom doet mijn verlichting het niet. Dit moet volgens mij heel simpel zijn voor Theo. Gewoon een tweede schakelaar in die ze gebruiken voor de verlichting en dan inplaats van de 2 standen verlichting erop, de 2 accu’s
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Berichten: 157
Topics: 8
Lid sinds: Nov 2020
Bedankt: 16
348 x bedankt in 156 berichten
Een (heel) uitgebreid filmpke over de QV : https://www.youtube.com/watch?v=C14A1y8B2ag
Rans Stratus XP - Raptobike Lowracer - Rans Zenetik Pro - Rans Alterra 29 - Quattrovelo #66 - Hase Kettwiesel (2020) - Azub Tricon 26 (2023)
Berichten: 2.679
Topics: 92
Lid sinds: Apr 2023
Bedankt: 2816
3150 x bedankt in 2188 berichten
01-Jul-2023, 10:19 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 01-Jul-2023, 10:20 PM door Hardloper.)
Ja Jules heeft geduldige alles uitgelegd. Maar ik heb niet opgepikt welke kop lampen hij nu heeft. En was dus ook benieuwd welke hij heeft. Dat triggerde mij de vraag hier.
Ik zag al iets wat in de mijne anders moet en al aangeven bij Theo. Inplaats van een enkele schakelaar voor stroom. Wil ik een dubbele zodat ik zelf kan kiezen welke accu ik gebruik. Ik zou irritant vinden als ik onbewust 2 accu’s leeg trek. Dus dan maar los in schakelbaar laten maken. Ik herkende ook al de cadans en versnelling sensor van Garmin op de achteras / bij de crank.
Ik zou ook haast dit bevestigen aan het stuur:
https://www.decathlon.nl/p/fietstoeter/_/R-p-12156
Kost bijna niks en als het klinkt als :
https://youtube.com/shorts/_k91u0QvkPE?feature=share
Is het erg gemoedelijk voor iets minder snelle snelheden
Ja Jules heeft geduldige alles uitgelegd. Maar ik heb niet opgepikt welke kop lampen hij nu heeft. En was dus ook benieuwd welke hij heeft. Dat triggerde mij de vraag hier.
Ik zag al iets wat in de mijne anders moet en al aangeven bij Theo. Inplaats van een enkele schakelaar voor stroom. Wil ik een dubbele zodat ik zelf kan kiezen welke accu ik gebruik. Ik zou irritant vinden als ik onbewust 2 accu’s leeg trek. Dus dan maar los in schakelbaar laten maken. Ik herkende ook al de cadans en versnelling sensor van Garmin op de achteras / bij de crank.
Ik zou ook haast dit bevestigen aan het stuur:
https://www.decathlon.nl/p/fietstoeter/_/R-p-12156
Kost bijna niks en als het klinkt als :
Is het erg gemoedelijk voor iets minder snelle snelheden
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Berichten: 5.854
Topics: 149
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 2075
7416 x bedankt in 3649 berichten
01-Jul-2023, 10:30 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 01-Jul-2023, 10:35 PM door Wim -de roetsende.)
Met zo'n toeter denkt echt iedereen dat er een skelter aan komt
Ik heb deze bel: https://www.vakantiefietser.nl/product/t...-fietsbel/
Het nadeel van deze bel is dat iedereen denkt dat hij wordt ingehaald door een monnik
Was toen trouwens wel een beduidend stuk goedkoper. Sowieso wel duur, maar niet zo
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler
Berichten: 2.679
Topics: 92
Lid sinds: Apr 2023
Bedankt: 2816
3150 x bedankt in 2188 berichten
Nou ergens is men dan wel bewust dat wat bredere traps gestuurde fiets voorbij komt
Ik denk dat ik die bel ook goedkoper heb gezien. Geluid is best wel ok. Ik jou wel van klank schalen. Ik denk dat ik hem zou plaatsen aan de onderkant van het stuur, zodat bij de voeten gaten het geluid eruit komt en dan een langere bel hendel eraan. Maar dit is allemaal voor na het ontvangen van de fiets.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Berichten: 5.354
Topics: 103
Lid sinds: Sep 2020
Bedankt: 10490
8103 x bedankt in 4003 berichten
(01-Jul-2023, 12:43 PM)Hardloper schreef: Welke lampen hadden/hebben jullie in jullie QV? De fellere of de minder fellere?? Ik wil de fellere inlaten bouwen. En ik wil ook zo’n knopje voor de accu’s zoals voor de koplampen erin zit. Ik wil kiezen welke accu ik gebruik. Niet dat accu 1 leeg is zonder dat ik het besef en dan accu 2 heb leeg getrokken en iets van waarom doet mijn verlichting het niet. Dit moet volgens mij heel simpel zijn voor Theo. Gewoon een tweede schakelaar in die ze gebruiken voor de verlichting en dan inplaats van de 2 standen verlichting erop, de 2 accu’s Als je ook nog veel andere stroomgebruikers wil monteren zou ik het niet op die manier doen. Die schakelaars vinden het niet leuk om op 10A geschakeld te worden. Sowieso zit er een vrij beperkt maximum in die knopjes.
Als je toch bezig bent kan je trouwens ook een permanent spanningsmetertje monteren. Die displaytjes kosten drie euro, gebruiken nauwelijks stroom en dan weet je altijd waar je aan toe bent.
Wat betreft de koplampen: Ik ben fan van de IQ-XE voor de QV etc., in een setje van 2 hebben ze een heerlijk lichtbeeld en ook gewoon veel licht. Kies wel voor de hoogteverstelling.
De Cyo Premium valt overigens ook nog wel wat power uit te peuteren, en die is zuiniger dan de IQ-XE: https://veloputer.wordpress.com/2016/08/...o-premium/
Berichten: 2.679
Topics: 92
Lid sinds: Apr 2023
Bedankt: 2816
3150 x bedankt in 2188 berichten
02-Jul-2023, 08:29 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 02-Jul-2023, 08:40 AM door Hardloper.)
Oh dan zal het een andere schakelaar moeten worden. Maar heb vraag dat ik los kan schakelen tussen de 2 accu’s. Zal wel eens kijken of ik een schakelaartje ervoor vind. UPDATE: https://www.allekabels.nl/schakelaar/730...elaar.html dit een geschikte ???
En een spanningsmeter heb ik al overwegen en wat proberen te vinden op internet. Heeft trouwens iemand alarm lichten als optie zelf ingebouwd???
Maar ik wil eventueel de fiets computer/ hardloop horloge / telefoon kunnen opladen. Maar niet structureel.
Ik zie niet de IQ-XE lampjes als optie , maar wel de IQ-X 150 Lux licht. Voor die laatste wou ik dan ook gaan.
Volgens Theo was de hoogte verstelling standaard. Had er al om gevraagd en hij had erover dat de optie standaar is.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Berichten: 5.354
Topics: 103
Lid sinds: Sep 2020
Bedankt: 10490
8103 x bedankt in 4003 berichten
Dat is de IQ-XE. Ze gebruiken volgens mij allemaal de E-bike versie, de versie zonder E is ontworpen voor dynamo’s. Schakelaar tussen de twee accu’s heeft Schemerwoude volgens mij ook, zat in ieder geval wel in zijn QV36.
Berichten: 1.788
Topics: 106
Lid sinds: May 2018
Bedankt: 7417
2561 x bedankt in 1214 berichten
(02-Jul-2023, 08:29 AM)Hardloper schreef: Heeft trouwens iemand alarm lichten als optie zelf ingebouwd???
https://ligfietsers.nl/thread-1479-post-...l#pid29687
Berichten: 2.679
Topics: 92
Lid sinds: Apr 2023
Bedankt: 2816
3150 x bedankt in 2188 berichten
Ahja dat had ik gevonden en dat maakt dat ik niet iets heb van laat ik het eens zelf doen. Wegens de kans op verprutsen
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Berichten: 61
Topics: 17
Lid sinds: Aug 2021
Bedankt: 34
119 x bedankt in 49 berichten
(01-Jul-2023, 10:19 PM)Hardloper schreef: Ja Jules heeft geduldige alles uitgelegd. Maar ik heb niet opgepikt welke kop lampen hij nu heeft. En was dus ook benieuwd welke hij heeft. Dat triggerde mij de vraag hier.
Ik zag al iets wat in de mijne anders moet en al aangeven bij Theo. Inplaats van een enkele schakelaar voor stroom. Wil ik een dubbele zodat ik zelf kan kiezen welke accu ik gebruik. Ik zou irritant vinden als ik onbewust 2 accu’s leeg trek. Dus dan maar los in schakelbaar laten maken. Ik herkende ook al de cadans en versnelling sensor van Garmin op de achteras / bij de crank.
Ik zou ook haast dit bevestigen aan het stuur:
https://www.decathlon.nl/p/fietstoeter/_/R-p-12156
Kost bijna niks en als het klinkt als :
https://youtube.com/shorts/_k91u0QvkPE?feature=share
Is het erg gemoedelijk voor iets minder snelle snelheden
Ja Jules heeft geduldige alles uitgelegd. Maar ik heb niet opgepikt welke kop lampen hij nu heeft. En was dus ook benieuwd welke hij heeft. Dat triggerde mij de vraag hier.
Ik zag al iets wat in de mijne anders moet en al aangeven bij Theo. Inplaats van een enkele schakelaar voor stroom. Wil ik een dubbele zodat ik zelf kan kiezen welke accu ik gebruik. Ik zou irritant vinden als ik onbewust 2 accu’s leeg trek. Dus dan maar los in schakelbaar laten maken. Ik herkende ook al de cadans en versnelling sensor van Garmin op de achteras / bij de crank.
Ik zou ook haast dit bevestigen aan het stuur:
https://www.decathlon.nl/p/fietstoeter/_/R-p-12156
Kost bijna niks en als het klinkt als :
Is het erg gemoedelijk voor iets minder snelle snelheden
Ik heb de standaard lampen. Eigenlijk is alles aan m’n fiets standaard. Ik heb alleen de lift handle, gps mount, armsteunen en de bidon houder erbij gekocht. Voor de rest is alles standaard. Ik vind de lampen zelfs fell in het donker. Ik vraag me af hoe fel die sterkere wel niet zijn hahaha.
En het is inderdaad een Garmin gps mount op het stuurtje.
Berichten: 2.679
Topics: 92
Lid sinds: Apr 2023
Bedankt: 2816
3150 x bedankt in 2188 berichten
Dan kunnen we het weleens een keer vergelijken.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Berichten: 2.679
Topics: 92
Lid sinds: Apr 2023
Bedankt: 2816
3150 x bedankt in 2188 berichten
11-Jul-2023, 01:32 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 11-Jul-2023, 01:37 PM door Hardloper.)
Vandaag eens gebeld met Theo en alles goed door besproken. Schijfremmen laat ik vallen. Ergens heb ik iets van waarom niet al in bouwen. Maar als het maar beperkt extra remt, dan is het wel extra gewicht en kosten. Voor 99% van de tijd overbodig. Dat van de parachute wil ik nog weleens bekijken. Maar dat is voor later. 11-32 cassette erin met 75 tanden tanden voor. Volgens Theo ben ik sterk genoeg voor 75 tanden voor met MD. Gewoon 1 kleur. Het Turqoise metalic (groen blauwige) van Toyota. De foto’s komen allemaal veel donkerder over als ik in het echt ervaarde. Geen idee of het door het Carbon wat donkerder wordt. Maar ik verwacht niet dat hij zou donker wordt als de Citroën. De fellere lampen komen erin. 2x 5ah accu’s. Los te schakelen tussen de twee. Alleen vergat ik te vragen van de nieuwe ketting rollen. Maar die vraag heb ik ook per mail gesteld. En voor de rest zijn er persoonlijke keuzes gemaakt die minder interessant zijn. Het nummertje blijft afwachten. Dat kon Theo niet gelijk zien. Kon waarschijnlijk wel een nummer geven. Hij vroeg of ik een voorkeur had. Maar die heb ik wel, maar wil het lot laten bepalen. Maar als ik de orderlijst op Velomobiel bekijk en de site op Velomobileworld. Dan lijkt het erop dat sommige op de lijst, later worden gebouwd dan die later op de lijst zijn gekomen. Wil men bepaalde locaties bundelen???
En 365cycle jouw meer dan 1kw aan energie was parate kennis bij Theo. Maar dat ik dat ook zou hebben is zeer onwaarschijnlijk volgens hem. Dus cargo MD is niet nodig volgens hem. Maar mijn broer zou ik het zeker ook aanraden.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Berichten: 1.925
Topics: 57
Lid sinds: Dec 2020
Bedankt: 28746
2816 x bedankt in 1252 berichten
Zichtcarbon moet wachten op een perfect exemplaar, en dat kan lang duren.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220 - Whike - (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)
Berichten: 2.679
Topics: 92
Lid sinds: Apr 2023
Bedankt: 2816
3150 x bedankt in 2188 berichten
Nou ik heb geen zichtbare Carbon aan de boven en zijkanten. Alleen van binnen en van onderen denk ik??? Zoals de nieuwe QV’s allemaal hebben??
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Berichten: 5.354
Topics: 103
Lid sinds: Sep 2020
Bedankt: 10490
8103 x bedankt in 4003 berichten
(11-Jul-2023, 01:32 PM)Hardloper schreef: Het Turqoise metalic (groen blauwige) van Toyota. De foto’s komen allemaal veel donkerder over als ik in het echt ervaarde. Geen idee of het door het Carbon wat donkerder wordt. Metallic spuit je volgens mij altijd met een witte grondlaag, dus de carbonkleur heeft dan al geen invloed meer.
(11-Jul-2023, 01:32 PM)Hardloper schreef: Dan lijkt het erop dat sommige op de lijst, later worden gebouwd dan die later op de lijst zijn gekomen. Wil men bepaalde locaties bundelen??? Kan ik me goed voorstellen. Volgens mij hebben ze een eigen vrachtwagen en ook maar één. Dan wil je dat die vol is en niet hoeft te wachten.
(11-Jul-2023, 01:32 PM)Hardloper schreef: En 365cycle jouw meer dan 1kw aan energie was parate kennis bij Theo. Maar dat ik dat ook zou hebben is zeer onwaarschijnlijk volgens hem. Dus cargo MD is niet nodig volgens hem. Maar mijn broer zou ik het zeker ook aanraden. Ik schreef het net in een ander topic Ik ging er een keer nogal onbehouwen vandoor bij velomobiel.nl voor de deur, dat is hem bijgebleven. Maar ik rijd niet altijd als een totaalmalloot
De keer dat ik m'n spider krom trapte had ik m'n zoontje achterin + bagage, en moest ik snel optrekken om uit een vervelende verkeerssituatie te komen (er kwam een horde wielrenners aan denderen op een smalle dijk, die gingen een stuk harder dan ik verwacht had en ik stond bijna stil).
Berichten: 2.679
Topics: 92
Lid sinds: Apr 2023
Bedankt: 2816
3150 x bedankt in 2188 berichten
11-Jul-2023, 01:52 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 11-Jul-2023, 02:03 PM door Hardloper.)
(11-Jul-2023, 01:47 PM)365cycle schreef: Ik schreef het net in een ander topic Ik ging er een keer nogal onbehouwen vandoor bij velomobiel.nl voor de deur, dat is hem bijgebleven. Maar ik rijd niet altijd als een totaalmalloot
De keer dat ik m'n spider krom trapte had ik m'n zoontje achterin + bagage, en moest ik snel optrekken om uit een vervelende verkeerssituatie te komen (er kwam een horde wielrenners aan denderen op een smalle dijk, die gingen een stuk harder dan ik verwacht had en ik stond bijna stil).
Ja las ik al dat je behoorlijk energie rijk optrok in Dronten. Maar bij kapot rijden van zeker de adrenaline de overhand???
MAAR die witte laag maakt het zeker ook weer de meerprijs? Ik ben zeer benieuwd naar het resultaat. En ik heb een extra kleur overwogen. Maar ik was er gewoon niet over uit. En daarbij heb ik een kleur gekozen waar ik achter, bijzonder is voor Velomobielen en ik sta en metallic. Dus ik denk dat het bijzonder genoeg is. Het bespaarde geld voor twee kleuren. Kan ik eventueel inzetten voor mooie (zwarte) reflectie.
En nog even over die wachtlijst. Gaat niet iedere Velomobiel(.nl) even langs Dronten voor hij de wereld over gaat??? En iedere Df/Tuna even langs de andere zaak in Dronten voor deze de wereld over gaat?? Maar kwa bundelen bedoel ik dus. Wanneer een Velomobiel voor de Zwitserse markt is. Dat deze samen geproduceerd wordt en geleverd. Dus dat het niet helemaal volgens FIFO (software engineering term voor First In First Out) gaat bij Velomobiel.NL
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
|
Gebruikers die dit topic lezen: 16 gast(en)
|
Welkom
|
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.
|
|