Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Is de Mango nog steeds de moeite waard anno 2023?
#27
(09-Nov-2023, 09:25 PM)Jeroen S schreef: Ik weet niet hoe realistisch het is om zo'n kap te pakken te krijgen. Geen idee of die nog gemaakt worden. Wonderen zou ik er niet van verwachten.

Is het velomobiel gedeelte niet overgenomen door ICB/Intercity Bikes? die zullen dan de mal hebben en kunnen misschien op commissie zo'n kap maken (denk ik).
Tja, of het nog nuttig is om daar achteraan te gaan en toch nog een fiks bedrag uit te geven is een ander verhaal, de mogelijkheid is er tenminste. Laat staan je vind een oude Mango voor 1.5/2k dan zou ik zeggen leg nog een paar honderd erbij voor die kap en je hebt een fantastisch mooie en praktische velo.

Ik weet trouwens niet of die kap ook echt wonderen doet voor je snelheid maar van wat ik begrijp maakt het nogal verschil met zijwind en betere grip op de weg? dus uiteindelijk +1 voor veiligheid?
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#28
(09-Nov-2023, 10:12 PM)de Boer schreef: Ik denk dat dat weinig uitmaakt met het uitzicht vanaf je tadpole. Als ik 3 meter voor mijn vm iets neerleg, zie ik het niet vanuit mijn houding, maar jij ook niet..Voor de rest is het uitzicht hetzelfde in mijn optiek, behalve als je met een racekap rijdt, dan zie je iets minder van de omgeving, maar dat hoeft dan ook niet, want met racekap is de bedoeling dat je hard gaat en dan vooral rechtdoor! ;-)

Groeten Henk

Deze redenering klopt niet. Ik zie alles vanaf mijn voorwielen, en daar tussenin, tot veel verder. Maar vooral de rust om alles om me heen te zien doordat de snelheid minder belangrijk is. Kortom: het is een andere beleving dan die van de snelheid in de VM.
Antwoord }
Bedankt door: martinR , Willeke_IGKT , de Boer
#29
(09-Nov-2023, 10:19 PM)Gideonaut schreef: Is het velomobiel gedeelte niet overgenomen door ICB/Intercity Bikes? die zullen dan de mal hebben en kunnen misschien op commissie zo'n kap maken (denk ik).
Dat niet alleen, er hangen gewoon nog 4 of 5 nieuwe tops voor de Mango bij ICB. Of daar van die aero tops tussen zitten weet ik even niet zeker.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#30
Ik rij in mijn VM nauwelijks sneller dan ik op de open liggers doe.
Mijn uitzicht op de weg voor mij is minder, de eerste meters voor de Quest en Strada zijn voor mij niet te zien. Maar verder heb ik prima rondom zicht, naar achter door twee goed geplaatste spiegels.

Ik kan naar wens het Flevo dakje plaatsen of wegnemen.
Bij regen is het dakje prettig, bij een hoogstaande zon ook.
Maar het neemt wel zicht op de lucht weg.

Net als met alle fietsen, als je snel wilt gaan gaat dat ten koste van om je heen kunnen kijken, al is het maar omdat je je meer op de weg moet concentreren.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220  -  Whike  -  (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)
Antwoord }
Bedankt door: Hoekie , PieterTrapt
#31
(09-Nov-2023, 09:51 AM)365cycle schreef: Als het echter in de buurt zit bij een klassieke DF, dan is het niet per definitie gevaarlijk ofzo. Vooral irritant.

Dit verbaast me ergens wel. Ik heb in ieder geval niet het gevoel dat de gewone Quest het beter doet dan de Milan GT; de SL is in ieder geval iets gevoeliger dan de GT.
Dat zou betekenen dat een XS in tegenstelling tot een gewone Quest een baken van stabiliteit is. Gezien ik weleens een XS met stormstrips gezien heb vraag ik me dan af; heb je de XS en de SL ook weleens kort na elkaar gereden?

Ik vond de Mango nog veel zijwindgevoeliger dan de DF.

De XS vond ik niet te vergelijken met een gewone Quest. 
Die van mij was wel verlaagd met stugge veren. Onder andere daardoor extreem zijwindONgevoelig.

Ik heb ze niet kort na elkaar gereden, maar ik weet echt wel wat het verschil is.


De SL is bijvoorbeeld wel stabieler in de bochten dan de XS. De XS kreeg ik wel op 2 wielen, de SL nog nooit (behalve dan die ene keer dat ik om ging, maar dat was een rare samenloop van omstandigheden).
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR  -  M5 Minimal.Bike  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , PieterTrapt , 365cycle
#32
Graag de 1ste meters zien? Plaats een camera! Dan is het "probleem " opgelost?
De 1ste meters zie ik ook niet als ik soms een auto rij. Oefening baart kunst ook in een velomobiel.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#33
(09-Nov-2023, 10:19 PM)Gideonaut schreef: Is het velomobiel gedeelte niet overgenomen door ICB/Intercity Bikes? die zullen dan de mal hebben en kunnen misschien op commissie zo'n kap maken (denk ik).
Tja, of het nog nuttig is om daar achteraan te gaan en toch nog een fiks bedrag uit te geven is een ander verhaal, de mogelijkheid is er tenminste. Laat staan je vind een oude Mango voor 1.5/2k dan zou ik zeggen leg nog een paar honderd erbij voor die kap en je hebt een fantastisch mooie en praktische velo.

Linkje Mango voor 950 euro
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle
#34
(10-Nov-2023, 04:22 PM)Bob Hagendijk schreef: Linkje Mango voor 950 euro

nee dat moet je niet aan mij laten zien, ik ben aan het sparen voor een Milan, ik kan me geen koopjes veroorloven! Maar wat een belachelijke prijs zeg, die zal vandaag nog verkocht zijn. Likje verf en een paar druppeltjes olie en hij kan weer 10 jaar mee.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , PieterTrapt
#35
(10-Nov-2023, 05:27 PM)Gideonaut schreef:
(10-Nov-2023, 04:22 PM)Bob Hagendijk schreef: Linkje Mango voor 950 euro

nee dat moet je niet aan mij laten zien, ik ben aan het sparen voor een Milan, ik kan me geen koopjes veroorloven! Maar wat een belachelijke prijs zeg, die zal vandaag nog verkocht zijn. Likje verf en een paar druppeltjes olie en hij kan weer 10 jaar mee.

Juist dan is zo'n koopje interessant.  Kopen, rijden en als je 'm zat bent verkoop of de euro's direct nodig hebt voor de Milan, dan verkoop je 'm door met wat winst. Al denk dat ik dat je best wel wat werk hebt om deze weer helemaal straks te krijgen.

Desondanks lijkt 1000 euro mij niet alteveel en zeker niet als het je eerste velemobiel is een leuke prijs om de overstap te maken en zo'n velomobiel eens een keer te proberen. Mits ie goed rijd uiteraard. Als je dr teveel aan kosten moet maken is ie al snel niet lonend meer en kun je beter iets meer neerleggen voor een beter exemplaar.

(10-Nov-2023, 03:42 PM)Dharm2004 schreef: Graag de 1ste meters zien? Plaats een camera! Dan is het "probleem " opgelost?
De 1ste meters zie ik ook niet als ik soms een auto rij. Oefening baart kunst ook in een velomobiel.

De eerste meters hoef je ook eigenlijk niet te zien. Die heb je al rijdend bekeken toen je richting die meters naderde.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#36
Citaat:Mango voor 950 euro

En de teller staat op €1100,-
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR  -  M5 Minimal.Bike  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#37
Een opknapper als die is wel perfect om iets gewaagds te doen zoals wat Piet Kunis gedaan heeft met zijn Super Mango
Maar ookal knap je hem op, de tijd en geld wat je er in gooit krijg je er niet meer voor terug, dit is echt voor de hobbyist die specifiek een Mango wilt hebben (en die zijn er nog genoeg).


Mij mag je wel altijd wakker maken voor een Milan die in zo'n staat verkeerd :p ik zou er nog de hoofdprijs voor geven ook!
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#38
Hee wat leuk dat je overweegt om een VM te kopen.
Ik adviseer je zeker om de stap te maken.
Het is immers al een kunststof VM en geen aluminium.

Daarmee maak je in ieder geval een positieve stap om de winter vrolijk door te kunnen rijden ondanks kou, nat en allerlei combinaties van onprettige omstandigheden te beperken. Zo worden al die omstandigheden geen excuus en blijf je toch fit.
Tevens gaat er een nieuwe wereld voor je open.
Je begint met een kale fiets, en voordat je wat verder bent, heb je een kap, spoiler en allerlei accessoires om het rijden erin prettiger te maken in andere weersomstandigheden.
Voordat je het weet ben je een heel pakket verder met vele kilometers fun.

Zeker doen, is mijn advies.
Veel plezier met je keuze.
Antwoord }
#39
De enigszins ronde vorm van Mango, Strada en Quest is aerodynamisch goed. De wind blijft er mooi aan plakken. Als voorbeeld met zijwind van links. Die duwt tegen de linkerkant van je VM, een kracht naar rechts. De zijwind blijft er prachtig op plakken, maar ergens rechts van je fiets laat ie los. Bij dat loslaten ontstaan wervelingen, de lucht gaat draaien. Hierdoor ontstaat rechts een lichte onderdruk. Zowel de directe druk als de zuiging van de onderdruk werken dezelfde kant op. Dikke kans dat je Velomobiel dan ineens naar rechts beweegt.

Wat de twee bobbels in theorie doen is het plakken van de lucht aan de velomobiel verminderen. De laminaire luchtstroom onderbreken. Daardoor zou er dan minder onderdruk moeten ontstaan. Het tochtstripje van Wim Schermer doet hetzelfde.

De mango is gewoon geen erg snelle velomobiel. Die andere kap doet misschien iets, maar het zal zeer weinig zijn. Ik zou er geen geld aan uitgeven. Een paar carbon wielkapjes in plaats van doek helpen mogelijk al meer. Een kap op het instapgat, met raampjes, dat zal ook een merkbaar voordeel opleveren.

Qua weersbescherming en doet de Mango het ongeveer net zo goed als de anderen. Qua snelheid vormt de Mango volgens Daniel Fenn de onderste trede van wat je nog een velomobiel mag noemen.

Het hangt dus erg af van wat je met je velomobiel wilt doen, wat verwacht je ervan en waarvoor wil je hem gebruiken?
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle , Hoekie
#40
(11-Nov-2023, 10:25 PM)Jeroen S schreef: De enigszins ronde vorm van Mango, Strada en Quest is aerodynamisch goed. De wind blijft er mooi aan plakken. Als voorbeeld met zijwind van links. Die duwt tegen de linkerkant van je VM, een kracht naar rechts. De zijwind blijft er prachtig op plakken, maar ergens rechts van je fiets laat ie los. Bij dat loslaten ontstaan wervelingen, de lucht gaat draaien. Hierdoor ontstaat rechts een lichte onderdruk. Zowel de directe druk als de  zuiging van de onderdruk werken dezelfde kant op. Dikke kans dat je Velomobiel dan ineens naar rechts beweegt. 

Wat de twee bobbels in theorie doen is het plakken van de lucht aan de velomobiel verminderen. De laminaire luchtstroom onderbreken. Daardoor zou er dan minder onderdruk moeten ontstaan. Het tochtstripje van Wim Schermer doet hetzelfde.

Het idee van de dubbele vorm is dat de lucht meer omlaag "valt", zodat de onderdruk rechts minder is (als de wind van links komt dan dus). Door de kuilen niet te diep te maken en ook een vloeiende vorm te geven is het verlies minimaal. Heer Bülk heeft daarnaast ontdekt dat 4 bobbels eigenlijk hetzelfde doen, maar de stroomlijn nog minder negatief beïnvloeden.

(11-Nov-2023, 10:25 PM)Jeroen S schreef: De mango is gewoon geen erg snelle velomobiel. Die andere kap doet misschien iets, maar het zal zeer weinig zijn. Ik zou er geen geld aan uitgeven. Een paar carbon wielkapjes in plaats van doek helpen mogelijk al meer. Een kap op het instapgat, met raampjes, dat zal ook een merkbaar voordeel opleveren.
Klopt. De Mango van HT Life Style was ontzettend snel, met aerodynamisch wat verbeteringen en een optimale aandrijflijn. HT Life Style is ook een erg sterke rijder, maar het verschil valt wel op Big Grin 



Vanaf 1:00 ongeveer. Wat wel mooi is, is dat je z'n "plek" hier zo fraai weergegeven ziet: Er gaat veel vermogen in de Mango, maar dan is ie ook sneller dan een wielrenfiets. Het is echter totaal geen partij voor een Milan GT. 

(11-Nov-2023, 10:25 PM)Jeroen S schreef: Qua weersbescherming en doet de Mango het ongeveer net zo goed als de anderen. Qua snelheid vormt de Mango volgens Daniel Fenn de onderste trede van wat je nog een velomobiel mag noemen.
Ach ja, Daniel Fenn... ik vind zo'n uitspraak op het randje van onrespectvol. De Alleweder en alles wat er nog meer oud is, zijn gewoon velomobielen. Alleen niet meer van deze tijd.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Hoekie , PieterTrapt
#41
Citaat:Ach ja, Daniel Fenn... ik vind zo'n uitspraak op het randje van onrespectvol.

Ik neem alles wat DF zegt met een bak zout.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR  -  M5 Minimal.Bike  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle
#42
Ik denk dat die ranking alleen van belang is als je wilt racen of als je gewone afstanden zo zijn dat een efficiënte VM het mogelijk maken maar een ouder model niet.

Als je een VM wilt om een minder lange rit meer comfortabel te maken voldoen de oudere modellen uitstekend.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220  -  Whike  -  (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)
Antwoord }
#43
Inmiddels al gereserveerd :-(

Benieuwd of het iemand van dit forum is!
Lig: Challenge Taifun | Fix: OnOne | Vouw: Dahon Bullhead
Antwoord }
Bedankt door:
#44
(12-Nov-2023, 01:42 PM)Willeke_IGKT schreef: Ik denk dat die ranking alleen van belang is als je wilt racen of als je gewone afstanden zo zijn dat een efficiënte VM het mogelijk maken maar een ouder model niet.
Niet helemaal. In principe heeft iedereen voordeel van een efficiënte velomobiel. Betekent alleen niet dat een minder efficiënte en correct geprijsde velomobiel niet de moeite waard is, voor diegenen die er niet meer aan kunnen/willen uitgeven. Het filmpje hierboven laat het mooi zien: het is "maar" een Mango en ondanks de sterker rijder gaan de Milans gaan veel harder, maar hij haalt die groep wielrenners wel in alsof ze stil staan en dat lukt niet met een bakfiets.

(12-Nov-2023, 01:42 PM)Willeke_IGKT schreef: Als je een VM wilt om een minder lange rit meer comfortabel te maken voldoen de oudere modellen uitstekend.
Juist. Het wint misschien geen wedstrijden, maar een Mango is net zo comfortabel als een Alpha 9.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: PieterTrapt , Willeke_IGKT
#45
[/quote]
Juist. Het wint misschien geen wedstrijden, maar een Mango is net zo comfortabel als een Alpha 9.
[/quote]

Ik rij momenteel in een Alpha 9, maar of deze meer veercomfort heb, durf ik te betwijfelen. Het is aan te passen met types elastomeren maar dit heeft ook effect op het weggedrag. Een Mango is, wat vering betreft, comfortabeler te krijgen dan een Alpha 9. Maar of hij daarmee beter dan een Alpha 9 is weer een tweede.

ik heb met een Versatile, Mango, Quest en nu een Alpha 9 gereden. Ik denk dat een Mango een goede fiets is voor veel gebruikers. Naast ruimte, comfort en een redelijk snelheid heb je ook het voordeel van redelijk sleutelgemak. En als het echt lastig wordt, kan de bovenkant er vanaf. 

Mango's zag je nog wel eens bij wedstrijden in het niet zoverre verleden, Versatiles en Sunriders niet. Alleweders zijn al lang van het wedstrijdtoneel verdwenen. Ook dit zegt wat over het snelheidspotentieel, maar een Mango koop je niet als je snelheid op 1 heb staan. Als je een fiets zoekt met redelijk (mango) tot veel (mango+) bagageruimte die wendbaar is en waarmee je legaal fietspaden mag negeren dan is het geen verkeerde koop.

groet,

Piet Kaagman
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle , Willeke_IGKT , de Boer , Hoekie
#46
Wijlen Anne Heidinga reed in zijn rode Mango 25000 kilometer per jaar. Dat zegt ook iets. Ik blijf vinden dat het accent te veel op snelheid ligt in discussies over velomobielen. Ten eerste zijn in het gewone verkeer hogere gemiddelden lastig te halen omdat je af en toe moet stoppen of je snelheid aanpassen. Ten tweede omdat hoge snelheden in het dagelijks verkeer ook de onveiligheid vergroot.

Groet,

Marco
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , de Boer
#47
(13-Nov-2023, 04:16 PM)Roepers schreef: Wijlen Anne Heidinga reed in zijn rode Mango 25000 kilometer per jaar. Dat zegt ook iets. Ik blijf vinden dat het accent te veel op snelheid ligt in discussies over velomobielen. Ten eerste zijn in het gewone verkeer hogere gemiddelden lastig te halen omdat je af en toe moet stoppen of je snelheid aanpassen. Ten tweede omdat hoge snelheden in het dagelijks verkeer ook de onveiligheid vergroot.

Groet,

Marco

Een hogere snelheid(potentie) betekent over het algemeen ook dat je minder energie nodig hebt om een bepaalde snelheid te rijden. Dan is dat niet zozeer te danken aan de stroomlijn maar aan een effectievere aandrijflijn, of een lager gewicht van de VM.

Als ik 30km met 30km/h met de Versatile rij, of dezelfde route in mijn DF XL merk ik het verschil echt wel.
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle
#48
(13-Nov-2023, 05:10 PM)Frutsel schreef: Een hogere snelheid(potentie) betekent over het algemeen ook dat je minder energie nodig hebt om een bepaalde snelheid te rijden. Dan is dat niet zozeer te danken aan de stroomlijn maar aan een effectievere aandrijflijn, of een lager gewicht van de VM.


Als ik 30km met 30km/h met de Versatile rij, of dezelfde route in mijn DF XL merk ik het verschil echt wel.


Maar de Versatile ligt wel veel lekkerder en is een stuk wendbaarder en kan veel meer spullen kwijt en vergt amper onderhoud. De DF is snel...

voor mij persoonlijk is de keuze makkelijk gemaakt (heeft een Versatile). Maar het klopt wel dat tegen de tijd dat je 30km gefietst heb met zo'n blok beton dat je toch wel even een pauze moet nemen, dit geld ook voor de Velayo. Al denk ik dat je met een Nieuwere Sinner Mango wel wat meer kilometers kan halen voordat je er als een opgedroogd stukje bacon bij ligt :p
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle
#49
Tip: genoeg drinken :-) om uitdroging te voorkomen & de Mango heeft genoeg ruimte voor wat extra blikjes en drinkflessen.
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle , Willeke_IGKT
#50
(13-Nov-2023, 05:31 PM)Gideonaut schreef: Maar de Versatile ligt wel veel lekkerder en is een stuk wendbaarder en kan veel meer spullen kwijt en vergt amper onderhoud. De DF is snel...
Buiten dat efficiëntie ook een vorm van comfort is, gaat dit richting de discussie die we enkele jaren terug hadden over snelle of langzame banden. Een Marathon onder mijn Quest ging eigenlijk nooit lek, de GoCycle niet zo vaak.
Ik ben toen eens aan het rekenen geslagen, en kwam erachter dat de GoCycle inclusief een aantal keer per periode vervangen/repareren van de banden alsnog meer tijdsefficiënt was dan de Marathon in al z'n betrouwbaarheid.

De vraag was puur: "Hoe erg vind je het om zo nu en dan even langs de kant van de weg te staan en met koude klauwen een bandje te wisselen?"

Als de Versatile zoveel minder onderhoud nodig heeft dan de DF, dan is in het geval van die Versatile de vraag: "Hoe lang durf je met een fiets te rijden zonder de techniek eens te controleren?"

>> Ik rijd tot ongeveer 1000 km met m'n velomobielen zonder checks. Dan volgt er een bandencontrole, wordt de ketting schoongemaakt en gesmeerd, de remmen gesteld en nog een paar kleine dingetjes. Hoewel een klapband achter of aanrijding met 60 km/h erger is dan met wat ik met een Versatile haal, denk ik dat ik het daarmee ook liever voorkom dan genees...
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#51
De versatile heeft een ingekapselde ketting, en een Rohloff naaf. Daar valt niet zoveel aan te doen (nou ja, olie verversen van de naaf)
Banden, remmen, en verlichting blijven over.

En ja, er past een hoop in de Versatile, en wendbaar is íe ook. Zeker in de stad lekker Smile
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#52
Mijn grootste probleem met de Versatile was dat bij snel optrekken de ketting van de tussenas er af kon sprongen dit gebeurde mij een aantal keer per jaar. Dan heb je toch wel een ander idee van het voordeel van een ingekapselde ketting. Je kon niet met je handen bij de tussenas. De bodemplaat moest er af. Ca 12 torx boutjes en en vervolgens met een lange sleutel de ketting er op wurmen. Als het snel ging 15 minuten, maar het kon ook een half uur duren. De mango was op dat gebied een verademing. Als er al wat gebeurde met de tussenas dan kon je er heel gemakkelijk bij

Wel is de Versatile een echte stadsfiets. Echt stuk krijg je hem niet, zwaar, niet vlot, wel wendbaar en gemakkelijk instappen.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
KIWA track en trace systeem
Het is even on hol...ZoefZoef — 01:05 AM
KIWA track en trace systeem
De AXA lijkt verdach...Arno boogaart — 12:51 AM
LinkedIn / Velomobiel promotie
Laat eventueel de te...Fietsbennie — 12:08 AM
KIWA track en trace systeem
Het is even on hold ...Hoekie — 11:37 PM
LinkedIn / Velomobiel promotie
Wat bekendheid gener...Hoekie — 11:30 PM
De Waterlandse Liggers
Na een maand te hebb...GertBr — 11:07 PM
LinkedIn / Velomobiel promotie
Bekendheid is ook ni...Bianca F — 10:54 PM
Hase pino verbouwing
Onze hase pino is al...blokdoorn — 10:02 PM
LinkedIn / Velomobiel promotie
Nou ik denk eerder a...Hardloper — 02:43 PM
OBT 2024 Rotterdam
Als ik mee doe . Dan...Hardloper — 02:39 PM
LinkedIn / Velomobiel promotie
Met zo'n voornemen m...Bob Hagendijk — 02:27 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Mooi forumpje dit :D365cycle — 02:07 PM
LinkedIn / Velomobiel promotie
Niet alleen op Linke...365cycle — 02:04 PM
OBT 2024 Rotterdam
Voor stallers heb ik...365cycle — 01:54 PM
KIWA track en trace systeem
In een wielkast zou ...365cycle — 01:46 PM
KIWA track en trace systeem
Heb de vraag uitgeze...Arno boogaart — 12:58 PM
Het nieuwe wapen tegen fatbikes: de rol...
Iemand een Optima Ri...TimSch — 11:00 PM