Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ervaring eerste rit naar het werk
De strakke voetbalshirts van de Decathlon (heet Kipsta geloof ik, lijkt de IKEA wel) zijn ook prima en hebben ze in meer kleurtjes dan alleen zwart en wit. Gebruik ik vooral in de kano en lopend. Het hardloopspul voor heren is doodsaai.
Fietser en knutselaar en eventjes niet in vorm. Roets, FlevoRacer en diverse (carbon) zelfbouwers voor 1 of 2 personen
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
(02-Jun-2024, 10:21 PM)Merijn schreef: De strakke voetbalshirts van de Decathlon (heet Kipsta  geloof ik, lijkt de IKEA wel) zijn ook prima en hebben ze in meer kleurtjes dan alleen zwart en wit. Gebruik ik vooral in de kano en lopend. Het hardloopspul voor heren is doodsaai.
Het is allemaal Kip daar. Kiprun, Kipsta... en voetballers staan inderdaad vooral veel Wink
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
Vandaag is het off-day. Gisteren en eergisteren ben ik ook met de VM naar het werk gegaan. En zou ik normaal gezien maandag-dinsdag-woensdag ook met de VM naar het werk gaan. Maar ik voelde nog altijd spier"pijn" (beetje stijf) van de afgelopen dagen. Daarbij, sinds kort heb ik dan de Garmin Instinct 2x die ook HRV meet. Die is blijkbaar maar 35. Langs de ene kant is dat best laag. Langs de andere kant, ik heb geen idee wat normaal gesproken mijn HRV is. Maar goed, beide factoren maken toch dat ik vandaag (for once) de auto heb gekozen om naar het werk te gaan. Om het lijf toch wat rust te gunnen, dat is ook belangrijk. Morgen hopelijk beter.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
GOver HRV moet je je niet druk maken. Dat zegt sowieso pas iets als je voor vele weken weet wat voor jouw normaal is, en zelfs dan is het onduidelijk.
In principe zou hij laag moeten zijn als je zware belasting hebt gehad, en hoog als je goed bent uitgerust, maar echt consistent is dat bij mij niet. En het getalletje dat Garmin op mijn Epix geeft is het 7 dagen gemiddelde, daar kan je al helemaal weinig mee. Als je dieper duikt vind je de getallen per dag.
Fietser en knutselaar en eventjes niet in vorm. Roets, FlevoRacer en diverse (carbon) zelfbouwers voor 1 of 2 personen
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
(03-Jun-2024, 06:32 AM)bucovaina schreef: Vandaag is het off-day. Gisteren en eergisteren ben ik ook met de VM naar het werk gegaan. En zou ik normaal gezien maandag-dinsdag-woensdag ook met de VM naar het werk gaan. Maar ik voelde nog altijd spier"pijn" (beetje stijf) van de afgelopen dagen.

De oorzaken van spierpijn zijn divers. Gebruiken van spieren is ook 'beschadigen' van spieren. Je trekt spiervezels iets van elkaar; die ruimte wordt opgevuld (met eiwitten) waardoor je spier groter (en dus sterker) wordt. Dit het trainen. Zeker als je begint met intensief fietsen op een ander soort fiets, zul je dit merken.
Een andere oorzaak is de opbouw van melkzuur in je spieren. Als je fanatiek begint met fietsen wil je dit tot terugkeer bij de voordeur doen. Dit voelt goed; maar is niet handig. Tijdens een serieuze fietstocht maak je altijd melkzuur aan, wat zich opslaat in de spieren. Dit voel je als spierpijn.
Melkzuur is deels niet verbrande suikers. Als je het laatste stuk naar je voordeur (zeg 1000 meter) uitfietst, dus rustig, met weinig kracht, trapt, dan verbrand je die suikers van het melkzuur en heb je dus geen last van spierpijn door achtergebleven melkzuur in de spieren. De volgende dag voel je je fitter.

Niels, ontzuurt, van der Wal

De verrijking zit in de beperking
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Hoekie
Ik kan dat beamen, zaterdag van de pont naar huis toch de gewone fietsers voor willen zijn en zondag licht spierpijn. Wel de laatste halve kilometer rustiger aan gedaan en nog 100 meter gelopen maar net niet genoeg laag intensief.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220  -  Whike  -  (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)
Antwoord }
Bedankt door: Niels van der Wal
(03-Jun-2024, 08:35 AM)Merijn schreef: En het getalletje dat Garmin op mijn Epix geeft is het 7 dagen gemiddelde, daar kan je al helemaal weinig mee. Als je dieper duikt vind je de getallen per dag.
De Garmin slaat "alarm" als je ver buiten de range zit, met name als je vlak daarvoor jezelf niet zwaar belast hebt.
Een paar stevige biertjes zijn ook genoeg om je HRV snel omlaag te helpen.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
(03-Jun-2024, 11:16 AM)365cycle schreef: Een paar stevige biertjes zijn ook genoeg om je HRV snel omlaag te helpen.
Da’s wel fijn. Dan kan je wat betreft Garmin HRV dus prima een zware training vervangen door bier op de bank. Wink
Zonder gekheid: dat is wel waar het punt zit: Garmin ( zij zijn niet de enigen) probeert uit louter hartslagen wat beweging een enorme berg gegevens te extraheren. Aan de ene kant gaat dat goed, omdat ze op een gigantische berg aan gebruikersdata zitten. Aan de andere kant niet, omdat statistiek voor grote groepen niet altijd veel zegt over een specifiek individu. 

Een voorbeeld daarvan is BMI: voor grote groepen zegt dat prima of mensen relatief dik zijn. Maar een individuele krachtsporter heeft ook een hoog BMI terwijl daar niks mis mee is. 

Een ander voorbeeld is slaap: het zijn prachtige plaatjes. Maar wat het met de werkelijkheid te maken heeft is onduidelijk. Het meten van slaapfases is notoir moeilijk, zelfs de gouden standaard(meten met elektrodes en die meting laten scoren door experts) komt niet veel hoger dan 80% herhalingsnauwkeurigheid. Maar die slaapdata is bij Garmin wel weer input voor allerlei andere algoritmes, waaronder training readyness. 
 Kortom: veel mag je met een korrel zout nemen en meer als grove leidraad beschouwen, en je moet vooral goed luisteren naar je eigen lijf.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , datakneder , 365cycle
HRV alleen op zich is inderdaad niet alles zeggend. Maar het feit dat ik van alleen elektrisch ondersteund met de Stromer naar 100% met de VM naar het werk ga, vraagt me wel heel wat inspanning (naar mijn gevoel Smile ). Dat voel ik aan mijn lijf wel. Nu was ik nog niet 100% gerecovered van afgelopen 2 dagen en had in theorie vandaag, morgen en overmorgen ook gegaan met de VM. Dat allemaal tezamen met mijn lage HRV (ik voel me ook wel moe, en de benen voel ik ook bijna permanent de afgelopen 2 weken Smile ) dacht ik dat het toch maar beter was om even gas terug te nemen.
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle , Willeke_IGKT
(03-Jun-2024, 11:49 AM)Merijn schreef: Zonder gekheid: dat is wel waar het punt zit: Garmin ( zij zijn niet de enigen) probeert uit louter hartslagen wat beweging een enorme berg gegevens te extraheren. Aan de ene kant gaat dat goed, omdat ze op een gigantische berg aan gebruikersdata zitten. Aan de andere kant niet, omdat statistiek voor grote groepen niet altijd veel zegt over een specifiek individu. 


[...]

Kortom: veel mag je met een korrel zout nemen en meer als grove leidraad beschouwen, en je moet vooral goed luisteren naar je eigen lijf.

Klopt zeker, maar luisteren naar je lijf is ook niet op enige vorm van exacte wetenschap gebaseerd.
Genoeg dagen waarop ik me übermensch voelde toen ik de deur uitstapte, en waarop ik door Whoop of Garmin gewaarschuwd werd dat ik niet zoveel in de pap te brokkelen had, en helaas gelijk kreeg (één keer met heftige kramp en een heel duf weekend tot gevolg).
Ook genoeg dagen waarop ik me gaar of zelfs een beetje ziek voel, maar Garmin vertelt dat het allemaal wel goed zit. Vervolgens ga ik dan rijden en blijk ik een paar nieuwe PRs gepakt te hebben.

De combinatie werkt voor mij het best: Ik luister eerst naar hoe ik me voel, vaak strookt dat nu met wat Garmin ervan vindt. Als dat niet zo is ben ik op mijn hoede, of probeer ik juist voorzichtig of de grens wat verder weg ligt dan mijn gevoel zegt.

Laatste aanvulling: Ik heb wel het gevoel dat Garmin gegevens van meerdere sensoren combineert om een schatting te maken; Mijn Garmin en mijn gevoel wijken meer af nu ik een paar weken zonder vermogensmeter heb gereden. Heb de indruk dat ze normaal gesproken ook kijken naar hoe mijn hartslag verandert als ik bijvoorbeeld stop met trappen na een tijdje 250W geleverd te hebben.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
Met die opmerking over vermogen zou je wel eens gelijk kunnen hebben. Ik rij pas sinds kort met assioma’s, en op de roets ben ik nog aan het experimenteren met een Powerpod, dat is work in progress.
Ik doe het ongeveer hetzelfde, als Garmin en ik het eens zijn zit het wel goed, en soms weet ik waarom de Garmin er naast zit. Soms heb je bijvoorbeeld slecht geslapen en mist Garmin dat totaal. Slecht voelen en goed zijn heb ik eigenlijk nog niet meegemaakt, behalve meer mentaal: met een moe hoofd kan ik vaak beter gaan sporten dan bankhangen. Maar dat weet ik dan eigenlijk zelf wel.
Fietser en knutselaar en eventjes niet in vorm. Roets, FlevoRacer en diverse (carbon) zelfbouwers voor 1 of 2 personen
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle , martinR
Grappige bij mij is dat ik me dan slecht voel, maar dat dat over gaat doordat ik ga sporten. Soms zelfs als ik al aan het sporten ben; ik voel me gaar en doe rustig aan, Garmin vindt dat m'n body battery vol is, dus ik ga meer vragen om eens te kijken of dat klopt... en dat voelt dan na een paar minuten lekkerder dan daarvoor Big Grin
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Hoekie
Sport is natuurlijk voor best een groot deel mentaal. En daar kan alles je bij helpen, zelfs als het wetenschappelijk gezien twijfelachtig is. Ik ken er die bv geloven in de heilzame werking van bietensap. Kan best zijn, er zit veel ijzer in maar als je geloofd dan werkt het uiteraard.
Zo’n klokje kan je op die manier aardig helpen. 
Wat mij alleen al helpt is een goede pacing. Daar gebruik ik dan een Stryd hardloop powersensor voor. Op zich een beetje een dubieuze meting, maar Ik weet inmiddels wat ik kan lopen over welke afstand, en zo kan je een race heel strak opbouwen. Betere atleten dan ik kunnen dat op gevoel, maar ik loop dan vaak te hard van stapel. Het kan ook op snelheid, zeker zonder heuvels, maar dan zit je meteen weer naar het eindresultaat te rekenen, vind ik niet prettig. Ook op de fiets vind ik vermogen sinds kort een prettig getal.
Fietser en knutselaar en eventjes niet in vorm. Roets, FlevoRacer en diverse (carbon) zelfbouwers voor 1 of 2 personen
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle , Willeke_IGKT , Hoekie
(03-Jun-2024, 10:27 PM)Merijn schreef: Daar gebruik ik dan een Stryd hardloop powersensor voor.
Grappige, toen je over powersensor had. Toen had ik al iets van, zal hij Stryd bedoelen Big Grin Ik heb de Stryd V2 Mono en V4 Stereo. Dus een Power sensor stereo in de QV was geen verrassing.

Ik was vandaag aan het lopen en had de volgende ingeving:

----------- Vermogen -----------
----------------- /  \ ---------------
------Hartslag --- Snelheid ---

Houden heel erg met elkaar verband wat betreft hoe fit iemand is en/of hoe efficiënt een fiets /schoen is.
Als 2 van de 3 gelijk zijn. Dan kun je uitspraken doen. Dus als je heel veel gegevens hebt van iemand die veel op hetzelfde traject fietst / loopt. En misschien ook van andere. Dan zou je misschien voorspellingen kunnen doen. Of zie ik dat verkeerd?
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
(03-Jun-2024, 10:27 PM)Merijn schreef: Daar gebruik ik dan een Stryd hardloop powersensor voor.

----------- Vermogen -----------
----------------- /  \ ---------------
------Hartslag --- Snelheid ---

Houden heel erg met elkaar verband wat betreft hoe fit iemand is en/of hoe efficiënt een fiets /schoen is.
[/quote]

Dat heb ik mezelf ook lopen bedenken. Want ritten als gisteren hou ik nooit een hele week vol, en wil ik ook niet een hele week volhouden. Dat was er los over maar af en toe wel eens leuk, maar goed.

Volgens mij ga ik met de weken/maanden zien dat mijn gemiddelde hartslag voor een gemiddelde snelheid steeds naar beneden gaat gaan. Er gemakkelijkheidshalve dan vanuit gaande dat het vermogen op dezelfde rit ruwweg gelijk blijft.

Een vermogensensor koop ik ook nog wel voor de QV want dat lijkt me inderdaad interessante info.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
(05-Jun-2024, 07:19 AM)bucovaina schreef: Volgens mij ga ik met de weken/maanden zien dat mijn gemiddelde hartslag voor een gemiddelde snelheid steeds naar beneden gaat gaan. Er gemakkelijkheidshalve dan vanuit gaande dat het vermogen op dezelfde rit ruwweg gelijk blijft.

Recumbinati #9 of Velominati #10. Smile
M5 M-Racer / Challenge Hurricane / Giant Expedition / Giant Defy 1 / MBK Course
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
(05-Jun-2024, 09:08 AM)Bacchus schreef: Recumbinati #9 of Velominati #10. Smile

Big Grin 

Ha lachen dat stukje! Al zou ik regel 8 toch willen contesteren de afgelopen 7 maanden Sad . Tot over 3 weken reed ik steevast met de Stromer (sinds 2015 zoiets). Altijd door weer en wind (afgezien dan van sneeuw/ijs afgelopen jaren). Dit jaar is echt het eerste jaar dat het regenweer me echt begint te storen. Als je na aankomst je regenkleren handschoenen, schoenen, sokken droog moet krijgen tegen ofwel de avond, ofwel de volgende morgen, dan is de lol er wel af vind ik. Een keertje hier en daar nat worden is niet zo erg. Zelfs een week echt slecht deert me niet zo, maar maanden aan een stuk niks anders dan miezer en regen. Dat gaat toch in de euh, ... natte kleren zitten.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
@bucovaina: Is dit jouw QV:
https://www.velomobileworld.com/wp-admin...d%20in.pdf
0000002116 Quatrevelo Head in Composite 2024-09-10
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
(05-Jun-2024, 11:25 AM)Hardloper schreef: @bucovaina: Is dit jouw QV:
https://www.velomobileworld.com/wp-admin...d%20in.pdf
0000002116 Quatrevelo Head in Composite 2024-09-10

Yes!
Antwoord }
Bedankt door: Hardloper , Willeke_IGKT
(05-Jun-2024, 11:34 AM)bucovaina schreef:
(05-Jun-2024, 11:25 AM)Hardloper schreef: @bucovaina: Is dit jouw QV:
https://www.velomobileworld.com/wp-admin...d%20in.pdf
0000002116 Quatrevelo Head in Composite 2024-09-10

Yes!

Maar jij wou toch een kind meenemen? Want ik zie geen kinderzitje optie erbij zitten.

En je hebt het over gehad dat je extra SuperNova lampen wou toevoegen:
Lamp support No
Dus die ga je niet kunnen bevestigen.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
Ja die QV was eerder al besteld (08/05) dan ik hem besteld had (26/05 dacht ik) door een andere dealer. Ik weet niet wat er achter de schermen gebeurd is, maar volgens mij is die order gecanceled geweest en heeft mijn dealer die plek in de rij gekregen. Dus mijn QV zal iets afwijken van wat op die order staat.

en misschien nog iets, wat is die lamp support juist? Het was me nog nooit opgevallen.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
(05-Jun-2024, 11:52 AM)bucovaina schreef: Ja die QV was eerder al besteld (08/05) dan ik hem besteld had (26/05 dacht ik) door een andere dealer. Ik weet niet wat er achter de schermen gebeurd is, maar volgens mij is die order gecanceled geweest en heeft mijn dealer die plek in de rij gekregen. Dus mijn QV zal iets afwijken van wat op die order staat.

en misschien nog iets, wat is die lamp support juist? Het was me nog nooit opgevallen.

Vraag het maar eens goed na of de interne order klopt.

Maar die lamp support is dus die optie dat je extra lampen kan bevestigen bij de spiegels.
Zoek op: Velomobiel.nl - Accessoires naar Lamp/camera houder op spiegel €10

Ik dacht eerst dit is om de koplampen af te stellen, maar dit zit er dus standaard al op. En zo bevestigde Theo dat het dit was.
Echter bij Intercitybikes is dat een optie voor 30 euro. Dus zo standaard is het niet.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
Ah ja die heb ik er zeker bij besteld! Die heet camera mount als ik me niet vergis op de website.

Ja die order staat er nog volgens de vorige eigenaar in spe op. Dat had de dealer ook gezegd, hij zal geleverd worden zoal ik hem gevraagd heb, dus met camera mount, kinderzitje, matten, ... Eigenlijk bijna alles erop en eraan, behalve motor, schlumpf, rohloff.

Wat zei je eerder van de levertermijn die een maand uitgesteld was? Is dat voor alle QV's?
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
(05-Jun-2024, 01:12 PM)bucovaina schreef: Ah ja die heb ik er zeker bij besteld! Die heet camera mount als ik me niet vergis op de website.

Ja die order staat er nog volgens de vorige eigenaar in spe op. Dat had de dealer ook gezegd, hij zal geleverd worden zoal ik hem gevraagd heb, dus met camera mount, kinderzitje, matten, ... Eigenlijk bijna alles erop en eraan, behalve motor, schlumpf, rohloff.

Wat zei je eerder van de levertermijn die een maand uitgesteld was? Is dat voor alle QV's?
Nou ik had gewoon de tekst van Velomobiel.nl gehaald. Dus het heeft de naam die ik noemde.

Over levertermijnen moet je bij iemand anders wezen.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
Misschien nog een kleine status update van hoe het gaat met de overschakeling van Stromer naar velomobiel:

17 mei was ik de Quest gaan afhalen voor een testrit en de Stromer achter gelaten. Sindsdien heb ik dus niet meer met de Stromer kunnen rijden (en eerlijk gezegd daar ook geen behoefte meer toe gehad).

Gisteren heb ik de Quest voor een mini-onderhoudje achter gelaten en met de Stromer verder naar huis gereden. Als je een Stromer vaak gebruikt, vergeet je snel hoe veel die eigenlijk ondersteunt. Dus ipv op de hoogste stand zoals ik graag deed, op de middelste stand gezet en me helemaal suf gestampt op de Stromer. Hartslag boven de 160 gehouden, want het is de laatste "training" van deze week. Iets mag het hebben. Ergens dit weekend ga ik de Quest terug kunnen afhalen.

In verband met mijn conditie. Je leest vaak dat je na ongeveer 6 weken verbetering kunt verwachten als je begint te sporten. We spreken nu nét geen 3 weken verder en ik merk echt wel verschillen. Zo heb ik eergisteren echt alles gegeven wat er in me zat, toch zeker de laatste helft van mijn rit en ik dacht dat ik de volgende dag met de wagen ging moeten gaan, maar neen hoor. Toegegeven, ik voelde wel iets in mijn benen van vermoeidheid, maar ik ben gewon met de velomobiel gegaan, weliswaar op het gemak, maar het ging best. Ook merk ik dat ik veel minder snel buiten adem ben bij "alledaagse" activiteiten, die net dat ietsje meer inspanning vragen. Ook misschien stom, mijn vrouw heeft een elektrische fiets met fietskar erachter, waarmee we de kinderen naar school doen. Die gebruik ik nog wel, maar gewoon zonder ondersteuning en het deert me ook niet echt meer. Ervoor zette ik de ondersteuning ervan op max.

Niet alles is rozengeur en maneschijn overigens. Maandag ben ik met dikke tegenzin met de wagen geweest omdat mijn benen echt "op" voelden en dat in het begin van de werkweek (ik ga maa-din-woe naar het werk). Had ik de Stromer gehad, was ik waarschijnlijk daarmee gegaan. Maar dus, ... toch maar even rust genomen die maandag. Op die moment dacht ik wel: Heb ik wel een goede gok gedaan om voor een velomobiel te kiezen? Is dit toch niet wat hoog gegrepen? Toch wat twijfel. De dag erna dan toch een persoonlijk record gereden. Ik vermoed dat mijn conditie echt beter begint te worden en recuperatietijd van inspanningen een pak korter is dan ervoor.

Peter van Velo-cars zei gisteren ook nog tegen me dat hij ongeveer 1000km rekent eer je lijf wat gezet is naar een velomobiel. Ik zit ondertussen op ~600km. Ik ben dik over de helft Smile

Dus ja, ik weet niet wat er nog allemaal gaat gebeuren binnen 3 weken (van de 6 wat je vaak leest), maar laat maar komen, ik heb er zin in Smile
Antwoord }
Bucovaina, mijn ervaring (still under construction) is dat voeding ook een belangrijke rol speelt t.a.v. prestaties en spierpijnen.
(Ik beweer niet dat ik de wijsheid in pacht heb, dus ben nog steeds lerende/ under construction).
Adios
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , GertBr


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
LinkedIn / Velomobiel promotie
Bekendheid is ook ni...Bianca F — 10:54 PM
Hase pino verbouwing
Onze hase pino is al...blokdoorn — 10:02 PM
LinkedIn / Velomobiel promotie
Nou ik denk eerder a...Hardloper — 02:43 PM
OBT 2024 Rotterdam
Als ik mee doe . Dan...Hardloper — 02:39 PM
LinkedIn / Velomobiel promotie
Met zo'n voornemen m...Bob Hagendijk — 02:27 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Mooi forumpje dit :D365cycle — 02:07 PM
LinkedIn / Velomobiel promotie
Niet alleen op Linke...365cycle — 02:04 PM
OBT 2024 Rotterdam
Voor stallers heb ik...365cycle — 01:54 PM
KIWA track en trace systeem
In een wielkast zou ...365cycle — 01:46 PM
KIWA track en trace systeem
Heb de vraag uitgeze...Arno boogaart — 12:58 PM
Het nieuwe wapen tegen fatbikes: de rol...
Iemand een Optima Ri...TimSch — 11:00 PM
Tocht met een CruzBike door GCN
Hank past voor gee...Frutsel — 09:25 PM
Tocht met een CruzBike door GCN
Na lang speuren heb ...Lopopodium — 07:15 PM
Tocht met een CruzBike door GCN
Hank past voor geen ...melle z — 07:05 PM
Tocht met een CruzBike door GCN
Ik heb ook Ublock....Frutsel — 06:47 PM
Lange imbussleutel bij M5 Low Racer
Bij de M5 Blueglide ...De tovenaar — 06:27 PM
Tocht met een CruzBike door GCN
Ik heb ook Ublock. M...Lopopodium — 06:01 PM