Waardering:
  • 2 stemmen - gemiddelde waardering is 4.5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
(17-Sep-2024, 08:35 PM)365cycle schreef:
(17-Sep-2024, 02:50 PM)Atrike schreef: ... ik nu al anderhalve week zonder velomobiel zit. Ik mis hem en snap niet hoe ik al die jaren, voordat ik mijn Strada kocht, zonder heb kunnen doen.
Sterkte! Ik ben eindelijk weer met. Is me ook echt tegengevallen.

Heb je de Snoek-L? Die had je toch 'on hold' gezet?
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR  -  M5 Minimal.Bike  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
Omdat NS..
-Van Rdam-alexander naar Delft Campus. Overstap op Rdam Centraal. Treindeuren gaan paar minuten niet open ->.Aansluiting naar Delft Campus gemist. Vervolgens trein naar Delft moeten pakken om van daaruit weer terug te reizen naar Delft Campus. Doe trein mis je omdat de deur van de trein niet opengaat 1minuut voor vertrektijd. Volgende trein naar Delft gepakt. Wederom terug moeten reizen. Die trein heeft 10min. vertraging.

Op het perron verschijnt een trein en vrijwel iedereen stapt in, dus ik volg de meute. En nu zit ik dus op Schiedam centrum.. maar de volgende trein is wel naar Delft Campus. Hoera.

En nu kom ik er ook achter dat ik mn normale schoenen aan heb en mn spd-schoenen dus nog in Rotterdam staan Sad. Bedoeling was om de roets naar Rotterdam over te brengen en dan de QuestXS naar Delft te rijden. De roets naar Rdam overbrengen gaat m dus niet worden Sad
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
(17-Sep-2024, 09:39 PM)ZoefZoef schreef: Omdat NS..
-Van Rdam-alexander naar Delft Campus.  Overstap op Rdam Centraal. Treindeuren gaan paar minuten niet open ->.Aansluiting naar Delft Campus gemist. Vervolgens trein naar Delft moeten pakken om van daaruit weer terug te reizen naar Delft Campus. Doe trein mis je omdat de deur van de trein niet opengaat 1minuut voor vertrektijd.  Volgende trein naar Delft gepakt. Wederom terug moeten reizen. Die trein heeft 10min. vertraging.

Op het perron verschijnt een trein en vrijwel iedereen stapt in, dus ik volg de meute.  En nu zit ik dus op Schiedam centrum.. maar de volgende trein is wel naar Delft Campus. Hoera.

En nu kom ik er ook achter dat ik mn normale schoenen aan heb en mn spd-schoenen dus nog in Rotterdam staan Sad. Bedoeling was om de roets naar Rotterdam over te brengen en dan de QuestXS naar Delft te rijden.  De roets naar Rdam overbrengen gaat m dus niet worden Sad

Niet zo slim!!
Groet,

Tom
Antwoord }
Bedankt door:
(17-Sep-2024, 10:12 PM)Tom Fekkes schreef:
(17-Sep-2024, 09:39 PM)ZoefZoef schreef: Omdat NS..
-Van Rdam-alexander naar Delft Campus.  Overstap op Rdam Centraal. Treindeuren gaan paar minuten niet open ->.Aansluiting naar Delft Campus gemist. Vervolgens trein naar Delft moeten pakken om van daaruit weer terug te reizen naar Delft Campus. Doe trein mis je omdat de deur van de trein niet opengaat 1minuut voor vertrektijd.  Volgende trein naar Delft gepakt. Wederom terug moeten reizen. Die trein heeft 10min. vertraging.

Op het perron verschijnt een trein en vrijwel iedereen stapt in, dus ik volg de meute.  En nu zit ik dus op Schiedam centrum.. maar de volgende trein is wel naar Delft Campus. Hoera.

En nu kom ik er ook achter dat ik mn normale schoenen aan heb en mn spd-schoenen dus nog in Rotterdam staan Sad. Bedoeling was om de roets naar Rotterdam over te brengen en dan de QuestXS naar Delft te rijden.  De roets naar Rdam overbrengen gaat m dus niet worden Sad

Niet zo slim!!

Dr zijn momenten waren ik bijzonder slim ben, maar ook momenten waarop ik gewoon bijzonder dom ben. Ik heb notabene nog een foto van het bord gemaakt ivm evt claimen van de vertraging en de trein stopte aan de andere kant van het perron. Mja, de bankjes die ook leeg stroomden daarvan zaten de mensen ook aan de kant waar 'mijn' trein zou moeten komen.

Ach ja.. ik baalde meer van het feit dat ik er op hetzelfde moment in Schiedam achter kwam dat ik mn spd-schoenen niet aan had. Ik wou de quest nog niet naar Delft rijden omdat ik nog wat wilde veranderen eraan en ie in Rdam in een afgesloten tuin staat ipv op straat. De 222 blijft dus nog even in Delft staan.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
(17-Sep-2024, 06:44 PM)Wim -de roetsende schreef: Nog in reparatie? Geen spoed  Angel

Het probleem zat hem er meer in om tijd te vinden om hem op te halen. Afgelopen weekend lukte niet, dus wordt het vrijdag. En dan maak ik er ook gelijk een mooie fietsdag van door met een omweg naar huis te fietsen.
Schoenmaker Tour - ICE Sprint - Challenge Furai - carbon Strada 073 - Flevotrike - Quatrevelo 375
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
(17-Sep-2024, 08:55 PM)Wim -de roetsende schreef:
(17-Sep-2024, 08:35 PM)365cycle schreef:
(17-Sep-2024, 02:50 PM)Atrike schreef: ... ik nu al anderhalve week zonder velomobiel zit. Ik mis hem en snap niet hoe ik al die jaren, voordat ik mijn Strada kocht, zonder heb kunnen doen.
Sterkte! Ik ben eindelijk weer met. Is me ook echt tegengevallen.

Heb je de Snoek-L? Die had je toch 'on hold' gezet?

Zal dus een Tuna zijn.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
(18-Sep-2024, 09:14 AM)Hoekie schreef: Zal dus een Tuna zijn.

En dat klopt dus.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR  -  M5 Minimal.Bike  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
..bleek de Ergo-L stoel krom te zijn.

Langere versie: Dan maar eerst de Ergo-M en/of aangepaste Snoek-L stoel.
De QV stoel heeft Velomobiel.nl destijds iets aangepast, maar had nog veel yogamat en dubbel dikke ventisit nodig.

De Ergo M zit weliswaar als gegoten, vaccuum Smile, maar kreeg ik op den duur last van de heupen.
Terug met de QV stoel was (meestal) weer weg.
Nu las ik dat dat ook door een gefixeerde houding van de heup kan liggen in combinatie met te lange cranks.
En dus ga ik eerst de Erg-M + 155 cranks uitproberen.

En kan ik er achteraan om het met de kromme, getordeerd lijkt het wel, Ergo L stoel te regelen. Bah. Zit Velomobile-Nord ook niet op te wachten.
Een carbon stoel kan toch niet zelf krom trekken? En al denkende: dus weer terug recht gebogen worden?

NB Ik kan een uitgesproken lendensteun niet verdragen. Bij geen of lendensteun weggedraaid heb ik er geen last van. Vandaar dit geneuzel.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
..omdat me in heb moeten houden om mn gal te spuwen richting een organisiatie Sad
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
Tip: je gal hoef je niet te spuwen, je kan het ook gedoseerd los laten? Denk aan je hart :-)
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , TimSch
(, 10:46 AM)Hoekie schreef: Een carbon stoel kan toch niet zelf krom trekken? En al denkende: dus weer terug recht gebogen worden?
Als je het heet genoeg maakt is een beetje vervormen wel mogelijk. Zwart carbon in de volle zon op een hete dag, dan lukt het wel.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: Hoekie , Willeke_IGKT


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 9 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Mijn nieuwe Performer Highracer
Hoe bevallen de beid...Lopopodium — 11:16 PM
Hallo allemaal!
Ik stel mij graag ev...denman1710 — 11:11 PM
Optima orca goede beginnersfiets?
Probeer het, en je w...Lopopodium — 11:02 PM
Optima orca goede beginnersfiets?
OK bedankt iederee...Wim -de roetsende — 11:01 PM
Medeliggers onderweg
Vandaag ben ik deze ...kuŝbiciklo — 10:23 PM
Ervaringen met de Tuna
Als ik zo lees zal v...Hardloper — 10:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Mooi Wit is Niet...Hoekie — 09:52 PM
Heeft iemand een heflift in gebruik?
Ik vind de fiets t...Hoekie — 09:41 PM
Heeft iemand een heflift in gebruik?
Ik vind de fiets toc...Jeroen S — 09:37 PM
Medeliggers onderweg
Schijnbaar is da...Bob Hagendijk — 08:44 PM
Medeliggers onderweg
Schijnbaar is dat ...Josligfiets — 08:22 PM
Optima orca goede beginnersfiets?
Zie hierJosligfiets — 08:17 PM
DF269 - Verkocht
Vanmorgen weer gespo...Arend-Jan — 08:17 PM
Ervaringen met de Tuna
Ja, dat is ook preci...Arend-Jan — 08:15 PM
Medeliggers onderweg
En ik nu twee keer d...Arend-Jan — 08:13 PM
Optima orca goede beginnersfiets?
Ik krijg een déjà vu...Lopopodium — 08:03 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
He, sinds wanneer ...Fietsbennie — 08:02 PM