Berichten: 2.837
Topics: 97
Lid sinds: Apr 2023
Bedankt: 3126
3356 x bedankt in 2324 berichten
5 uren geleden
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 4 uren geleden door Hardloper.)
(5 uren geleden)Frutsel schreef: Waar jij fietst is het ook echt donker. Dat is iets anders dan 's avonds op een goed verlichte straat rijden.
Van Utrecht naar Den Bosch was het ook echt niet allemaal even goed verlicht. Ik heb stukken gehad met het 40 jaar jubileum zonder straat verlichting dacht ik.
75 N830 - Google Maps Onder hier dus. Maar Wim zal hoe dan ook zelfverzekerder zijn dan ik toen was. Maar weet je, het is een mooie ervaring zo op en neer naar Utrecht op 1 dag.
Maar is deze M9 ongeveer 20 a 25% in waarde gedaald? Is dat veel gedaald of valt het in de trend met andere vm's?
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Berichten: 6.041
Topics: 154
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 2225
7818 x bedankt in 3831 berichten
(5 uren geleden)Hardloper schreef: Laten we dat vooral niet doen. Maar het is meer dat ik weet hoe het is om met mijn verlichting op de QV in de schemer / nacht te rijden. De ervaring is beperkt om het graag te doen op een comfortabele manier. Maar ik weet wel, als het echt moet. Dan kan vertrouwen dat ik voldoende licht aanboort heb met mijn velo.
Ik heb nu pas in de gaten dat je niet begrijpt wat ik bedoel.
Ik heb die extra verlichting niet om zelf iets te zien. Die heb ik om
beter gezien te worden. Vooral de breedte-lampen zijn er voor mijn veiligheid.
Alleen de koplamp is voldoende om te zien waar ik ben en waar ik rijd. Daar heb ik geen extra lampen voor nodig.
De extra koplampen bij de spiegels helpen wel om het onderscheid te kunnen maken tussen asfalt en berm, als er tegenliggers zijn met verblindende verlichting.
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - DF 282
Berichten: 2.837
Topics: 97
Lid sinds: Apr 2023
Bedankt: 3126
3356 x bedankt in 2324 berichten
(4 uren geleden)Wim -de roetsende schreef: (5 uren geleden)Hardloper schreef: Laten we dat vooral niet doen. Maar het is meer dat ik weet hoe het is om met mijn verlichting op de QV in de schemer / nacht te rijden. De ervaring is beperkt om het graag te doen op een comfortabele manier. Maar ik weet wel, als het echt moet. Dan kan vertrouwen dat ik voldoende licht aanboort heb met mijn velo.
Ik heb nu pas in de gaten dat je niet begrijpt wat ik bedoel.
Ik heb die extra verlichting niet om zelf iets te zien. Die heb ik om beter gezien te worden. Vooral de breedte-lampen zijn er voor mijn veiligheid.
Alleen de koplamp is voldoende om te zien waar ik ben en waar ik rijd. Daar heb ik geen extra lampen voor nodig.
De extra koplampen bij de spiegels helpen wel om het onderscheid te kunnen maken tussen asfalt en berm, als er tegenliggers zijn met verblindende verlichting.
Door dit bericht begrijp ik pas je intentie. Maar mooi dat we eruit zijn.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.