Topics: 29
Bedankt: 0
1941 x bedankt in 1037 berichten
(9 uren geleden)datakneder schreef: Dat jij niet zit te wachten op die berichten kan ik me voorstellen
Wat ik bedoelde, is dat als ik in Snoek043's positie verkeerde, ik mijn fiets niet op een forum aan zou bieden als de manier van handelen me daar niet aanstaat, of dat ik het gezeur voor lief zou nemen. Dat ik in dit draadje kritiek zou leveren op Snoek043's post daarover is jouw misinterpretatie van wat ik schreef.
2x Dries Baron | Optima Stinger | Challenge Hurricane
Topics: 67
Bedankt: 35289
3518 x bedankt in 1531 berichten
(18-Jun-2025, 08:49 PM)Willeke_IGKT schreef: Waar ik ook niet blij mee ben is dat het binnenste van de binnenband achter er niet uit gedraaid wilde/kon worden.
Binnenkort mijn andere binnenbanden achter controleren en er een uitzoeken waar het binnenwerk wel uit komt.
Ik heb nu mijn binnenband vervangen, het is een mij onbekend merk waar het binnenwerk niet uit het ventiel gedraaid kan worden. Ook de voorbanden die ik gisteren vervangen heb zijn van een type waar het ventiel niet uiteen genomen kan worden.
Er zitten nu continental binnenbanden voor en swalbe achter.
Waar ik ook niet blij mee was is het terug plaatsen van de achterband in de wielkast. Eenmaal goed verdeeld bij de velg was het opleggen niet moeilijk maar de band langs de as krijgen was best lastig.
Voornaamste fietsen: B4M 041 - M5 Cmpct - Whike - Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing,
Topics: 5
Bedankt: 2
1392 x bedankt in 750 berichten
Spullen verkopen is gewoon een gedoe, kopen is veel leuker :p
Velayo #04? | Flevobike Versatile #58? | WAW #15 | DF XL 288? | Raptobike | Whike | ICE Trice QNT | Optima Baron (custom)
Topics: 67
Bedankt: 35289
3518 x bedankt in 1531 berichten
Mijn broer werd een paar weken terug gebeld, of hij wist waar ik was.
Er stond een pakketje voor de deur en de buren maakten zich zorgen. Ik was gewoon even een rondje fietsen, twee weekjes, en had gedacht dat het een brievenbus pakketje zou zijn. Het stond op een hoog terwijl we een gesloten voordeur beneden hebben.
Ik ben wel blij met bezorgde buren.
Voornaamste fietsen: B4M 041 - M5 Cmpct - Whike - Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing,