Waardering:
  • 5 stemmen - gemiddelde waardering is 4.4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Omdat ik wat last van mijn heup heb.
Niet geheel verrassend aangezien ik zaterdag een etappe van de veluweloop heb gerend.. zonder enige vorm van hardloopervaring.. op fietsschoenen waar ik de nacht van tevoren de cleats nog even onder weg heb geschroefd.. toen ik om 2:00 's nachts thuis kwam van een feestje.
Wel blij met mijn tijd: 5.7km met 4:20/km Big Grin
Antwoord }
Bedankt door: Lig-hen , TimSch , Willeke_IGKT , Hardloper , Chepap
Ik zit lekker met zo'n 40km/u op een mooi geasfalteerde weg. Met een smal fietsstrookje denk ik, in het buiten gebied. Voor mijn doen had ik er echt wel de snelheid, zie ik in mijn spiegels twee auto's. De achterste rare bewegingen maken, kort erna kreeg ik de Turkse bruiloft serande en haalt de achterste auto mij en de auto achter mij in. En uiteraard geen knipperlichten om te tonen ik ga inhalen. Ik heb hem vriendelijke gegroet met een even zware Turkse bruiloft serenade. Wat een mafketel.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
Het is midden in de nacht en politie staat bij m'n buurman naast mij de deur in te slaan. volgens mij gaat er een hele grote burenruzie komen binnenkort..
Velayo #04? | Flevobike Versatile #58? | WAW #15 | DF XL 288? | Raptobike | Whike | ICE Trice QNT | Optima Baron (custom)
Antwoord }
(, 02:38 AM)Gideonaut schreef: Het is midden in de nacht en politie staat bij m'n buurman  naast mij de deur in te slaan. volgens mij gaat er een hele grote burenruzie komen binnenkort..

Ik zie niet helemaal waarom er dan een burenruzie gaat ontstaan? 
Of hebben de buren de politie gebeld? Maar gaan die dan meteen een deur in slaan?
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - DF 282 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Antwoord }
We hebben een probleemgeval in de wijk die de boel een beetje terroriseert, ik heb zo het idee (na wat praten met andere buren) dat die de politie heeft gebeld met hele wilde verhalen want je stormt niet zomaar midden in de nacht met 5+ man bij een oude man naar binnen. Ik ben benieuwd naar het verhaal maar aan de andere kant wil ik er niets mee te maken hebben Sick
Velayo #04? | Flevobike Versatile #58? | WAW #15 | DF XL 288? | Raptobike | Whike | ICE Trice QNT | Optima Baron (custom)
Antwoord }
Aha zo wordt een buurt nooit saai ;-)
Antwoord }
Bedankt door:
Ik had vele jaren geleden een buurman twee huizen verderop die een drugshandeltje had. Daar is de politie ook eens vroeg in de ochtend naar binnen gestormd. Gelukkig hadden ze zich niet in de deur vergist, in tegenstelling tot een paar rare snuiters die bij mij aanbelden en vroegen om een 'zwembandje'. Ik had in het halletje twee deuren verder ook mijn voordeur links in de hal, net als die drugsbuurman. Dus vergissen zat er in.
Antwoord }
(, 12:04 PM)Gideonaut schreef: ik heb zo het idee (na wat praten met andere buren) dat die de politie heeft gebeld met hele wilde verhalen want je stormt niet zomaar midden in de nacht met 5+ man bij een oude man naar binnen. 
Als dat het daadwerkelijke verhaal is lost het probleem zichzelf binnenkort op. Een valse melding kom je niet zomaar mee weg, zeker niet als het iets heftigs betreft.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 23 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Nieuwe berichten
FlooW zit/ligfiets
Al weer ruim 2 jaar ...PlantageBohémien — 09:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Verschillend wiel, e...blokdoorn — 09:16 PM
Tweede lekke achte...Willeke_IGKT — 07:56 PM
Alpen 2025
Heel leuk en herkenb...blokdoorn — 07:51 PM
Tweede lekke achterb...blokdoorn — 07:48 PM
Ik heb zo'n filame...365cycle — 07:05 PM
ik heb zo het idee (...365cycle — 07:03 PM
Hork van de dag
PS: Iets in mij z...365cycle — 06:56 PM
Ben van Northland Velo gaat verhuizen
#Hoekie kijkt naar...365cycle — 06:48 PM
Ik had vele jaren ge...Lopopodium — 05:45 PM
Remlicht voor Quest 107 - 12V
Vandaag had ik tijd ...Richard107 — 05:42 PM
Ben van Northland Velo gaat verhuizen
benparke — 04:07 PM
Alpen 2025
Wat een mooie en i...De tovenaar — 03:24 PM
Ervaringen gevraagd voor een potentiële...
Ik rij zelden met sc...Frutsel — 01:05 PM
Ongehinderd door e...Frutsel — 12:44 PM
Aha zo wordt een buu...Dharm2004 — 12:18 PM
We hebben een proble...Gideonaut — 12:04 PM