Topics: 175
Bedankt: 3101
9900 x bedankt in 4769 berichten
(, 04:06 PM)Hardloper schreef: Later stuurde ze, nou mijn man en zoon vonden het helemaal geweldige die uitleg over de VM. Dus drie mensen weer kennis laten maken met het concept.
Is toch iets om wel blij mee te zijn
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Topics: 22
Bedankt: 1465
876 x bedankt in 355 berichten
...omdat ik vermoed dat de (2) nieuwe broek(en) die ik heb gekocht waarbij de pijpen over de knieën vallen tijdens het fietsen te veel omhoog zal kruipen en daardoor niet meer over mijn knieën zal komen
Topics: 11
Bedankt: 926
4186 x bedankt in 1972 berichten
Da's balen. Heren modellen zijn dan vaak ook wel erg wijd, da's ook niet altijd een voordeel. Ik heb liever gewoon lang of kort, maar daartussen vind ik niks.
Topics: 15
Bedankt: 295
2097 x bedankt in 831 berichten
(1 uur geleden)Jeroen S schreef: Da's balen. Heren modellen zijn dan vaak ook wel erg wijd, da's ook niet altijd een voordeel. Ik heb liever gewoon lang of kort, maar daartussen vind ik niks.
Juist wijd zorgt ervoor, dat je knieen ruimte hebben om te bewegen.
Overigens is het model niet de hoofdoorzaak van schurende of trekkende broekspijpen; de hoofdoorzaak is het materiaal.
Als materiaal vocht opneemt en vasthoud (zoals katoen), dan gaat het kleven aan je huid. Materialen die geen vocht opnemen (of vasthouden) hebben deze eigenschap niet en zijn hierom prima fietsbroeken. De modellen zijn geen fietsbroeken, maar zijn broeken die je overal kunt dragen.
Ik koop veel bij bergsportwinkels, die zijn gefocust op dat materiaal van goede kwaliteit is maar geen belemmering is bij beweging.
Modellen zijn prima.
Niels, ligsporter, van der Wal
De verrijking zit in de beperking
Topics: 119
Bedankt: 4104
4579 x bedankt in 3032 berichten
(2 uren geleden)Wim -de roetsende schreef: (, 04:06 PM)Hardloper schreef: Later stuurde ze, nou mijn man en zoon vonden het helemaal geweldige die uitleg over de VM. Dus drie mensen weer kennis laten maken met het concept.
Is toch iets om wel blij mee te zijn 
Klopt, maar het ging om dat ik ook de Tuna een mooie kleur vind hebben en zij waarschijndelijk ook. Ze dacht namelijk eerst dat ik meer deze kleur fiets zou krijgen.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.