Peiling: Wel of geen ondersteuning. Mocht de wetgeving je vrij laten.
Ja, tot 45km/u.
33.33%
6 33.33%
Ja, tot 25km/u.
0%
0 0%
Nee
66.67%
12 66.67%
Totaal aantal stemmen: 18 100%
* U hebt op deze optie gestemd. [Resultaten weergeven]

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mocht het legaal zijn, zou jij een hulp motor in je VM plaatsen?
ik heb gezorgd dat mijn fiets tegenwoordig ook legaal kan rijden. Maar als het moet kan ik ook nog steeds illegaal rijden. En met een zwangere vriendin is dat wel handig want als je het telefoontje krijgt dat het zover is wil ik er wel zo snel mogelijk zijn.
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle , Willeke_IGKT , Hardloper , NielsKo
(, 02:24 AM)Veloquest schreef: wil ik er wel zo snel mogelijk zijn.
Vergeet niet dat je dan niet helemaal helder bent he. Zelfde als met hard naar het ziekenhuis rijden in geval van nood, of hard naar huis rijden omdat m'n ukje ziek was. Heb ik allemaal gedaan, en is eigenlijk oliedom. Als je een aanrijding krijgt ben je dan nog veel verder van huis. 
Trein, taxi, kan allemaal een oplossing zijn.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: Veloquest , Willeke_IGKT , Hardloper
(, 02:40 AM)365cycle schreef:
(, 02:24 AM)Veloquest schreef: wil ik er wel zo snel mogelijk zijn.
Vergeet niet dat je dan niet helemaal helder bent he. Zelfde als met hard naar het ziekenhuis rijden in geval van nood, of hard naar huis rijden omdat m'n ukje ziek was. Heb ik allemaal gedaan, en is eigenlijk oliedom. Als je een aanrijding krijgt ben je dan nog veel verder van huis. 
Trein, taxi, kan allemaal een oplossing zijn.

ja daar had ik al wel bij stilgestaan ja. Maar gelukkig ligt het ziekenhuis op mijn route dus ik ben er gewend te rijden. En ik weet ook dat hoe graag je door rood wil rijden dan dat je dat niet moet doen. en ik heb 1 stoplicht waar ik echt voor moet wachten en 2 die ik kan omzeilen. maar niet perse nodig. Maar het belangrijkste is dat je snel kunt optrekken want dat scheelt de meeste tijd. want op al die korte stukjes ga je echt geen 60 halen. En dit is gezien als ik er vanuit huis heen moet. en als ik bij mijn oom thuis zou zitten dan is lopend sneller. want die woont naast het ziekenhuis.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle , Hardloper
Wat 365cycle zegt... Doe rustig aan. Opschieten is prima, haasten niet. Je bent er met je hoofd niet bij dus zal eerder zaken over het hoofd zien of verkeerd inschatten.
En vrouwen die onderweg naar het ziekenhuis bevallen zijn nieuws omdat het uitzonderingen zijn. Meestal zit er wel enige uren tussen het moment dat duidelijk is dat er wat gaat gebeuren en dat de baby er werkelijk is.

Nu ik je bericht lees: je schrijft dat als je vanuit huis gaat je de route kent, hoe gaat je vriendin naar het ziekenhuis dan? Of woont die ergens anders? Dan zou het ook kunnen zijn dat je eerst daarheen moet voordat ze besluiten dat ze naar het ziekenhuis gaat.
Antwoord }
Bedankt door: Hardloper , Willeke_IGKT
Een baby kondigt zich meestal ruim bijtijds aan voordat het echt serieus wordt, dus daar zou ik me niet te veel zorgen om maken.
Antwoord }
(2 uren geleden)blokdoorn schreef: Een baby kondigt zich meestal ruim bijtijds aan voordat het echt serieus wordt, dus daar zou ik me niet te veel zorgen om maken.

Bij ons was nummer 3 er toch echt na een paar uurtjes al.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Antwoord }
(2 uren geleden)Wim -de roetsende schreef:
(2 uren geleden)blokdoorn schreef: Een baby kondigt zich meestal ruim bijtijds aan voordat het echt serieus wordt, dus daar zou ik me niet te veel zorgen om maken.

Da's rap. Meestal duurt het een maandje of 9 namelijk.
Antwoord }
Bij ons hadden we een spoedkeizersnede voor de tweeling. Mocht niet worden ingepland in de week voor kerstmis, maar we waren al gewaarschuwd dat we het nodige mee moesten brengen, om dat de kans wel heel erg groot was dat we bij de volgende afspraak een keizersnede zouden krijgen. Maar het was écht niet gepland...
En ook dat duurt een poosje. Het zou jammer zijn als je in die drukke eerste weken geveld bent door een onbenulligheidje omdat je te veel haast maakt.
Antwoord }
Bedankt door: Hardloper
(1 uur geleden)ZoefZoef schreef:
(2 uren geleden)Wim -de roetsende schreef:

Da's rap. Meestal duurt het een maandje of 9 namelijk.

Ik had het over het maakproces  Big Grin Tongue Wink
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Antwoord }
Bedankt door: Hardloper

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: Willeke_IGKT, 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Als ie helemaal ne...Gideonaut — 10:53 PM
Ach ja, kan iemand z...Jeroen S — 10:48 PM
Mocht het legaal zijn, zou jij een hulp...
Een baby kondi...Wim -de roetsende — 10:46 PM
Bij ons hadden we ee...Jeroen S — 10:40 PM
.........en ...ZoefZoef — 10:40 PM
.........en ik...Gideonaut — 10:31 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Zo heb ik ti...Hardloper — 10:08 PM
Een baby kondigt...ZoefZoef — 10:00 PM
Zo heb ik tijd...Wim -de roetsende — 09:49 PM
Een baby kondigt z...Wim -de roetsende — 09:25 PM
Een baby kondigt zic...blokdoorn — 09:18 PM
Klittenband en koolstof
Na verloop van tij...Hardloper — 09:15 PM
Wat 365cycle zegt......Bob Hagendijk — 09:11 PM
Klittenband en koolstof
Na verloop van tijd ...ZoefZoef — 09:00 PM
Klittenband en koolstof
Werkt de remlichten ...Hardloper — 08:52 PM
Klittenband en koolstof
Klittenband bij velo...LigfietsWilsum — 08:40 PM
Da's balen. Here...Hardloper — 08:35 PM