Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kilometer topic
Uiteindelijk heeft 2025 mij 11.006 km gebracht waarvan net geen 1.000 met de rechtop fiets en de rest liggend.
Met 3 stuurtypes in de hand, fietst men door het ganse land ( en daarbuiten)
Antwoord }
Bedankt door: Roepers , Willeke_IGKT , Lig-hen
December was 1089, heel 2025 was 8128.
Vooral veel forenzen, want de laatste vijfeneenhalve maand was ongeveer 5500km, dus de eerste zeseneenhalve maand maar 2500km. Maar ja, toen had ik nog een sabbatical.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Roepers
Mijn kilometers in 2025:

QV: 3865
Batavus: 12
Surly: 1872
Trek: 854
Totaal: 6603
Huidige fietsen: Trek Emonda, Surly Midnight Special, Batavus Professional 1978, Quattrovelo 42
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
De batavus voelt zich wel wat verwaarloosd Smile
Antwoord }
Bedankt door: Bobslee
December was goed voor 1149 km, de 11e maand van het jaar met 1000+ km, alleen de 11e maand niet (lekker verwarrend zo Tongue ). Ook nog eens 111 verticale kilometers dit jaar, kennelijk was er iets geks met 2025.

Totaal voor 2025 geëindigd op 15619 km, een prima resultaat voor mij.
Airborne Valkyrie - Airborne Carpe Diem - Airborne Manhattan Project - Van Nicholas Euros - Litespeed Ultimate - Koga Miyata FPC - Optima Baron - Optima Orca - Hase Pino - HP Gekko 20 FX - M5 Lowracer - Quest 259 'Quifje'
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Roepers
8960 kilometer voor 2025, waarvan wel een paar duizend binnen. Ik geloof niet dat ik ergens kan vinden hoeveel. Jammer.
Overigens heeft onze sabbatical juist geleid tot meer fietskilometers. Smile
Litespeed Siena, Koga FPM, Optima Stinger
Antwoord }
Bedankt door: Tijanus , Roepers , Willeke_IGKT
(1 uur geleden)Bianca F schreef: 8960 kilometer voor 2025, waarvan wel een paar duizend binnen. Ik geloof niet dat ik ergens kan vinden hoeveel. Jammer.
Overigens heeft onze sabbatical juist geleid tot meer fietskilometers. Smile
Gebruik je Strava? Dan kan je met Statshunters wel je statistieken analyseren. Best interessant.
Ik rijd bijvoorbeeld de minste kilometers op woensdag, de meeste op vrijdag en zaterdag.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
Met de B4M heb ik sinds 22 maart 6387 km gereden.
Totaal in 2025 in de Strada en B4M samen 7626 km.
De andere fiets kilometers hou ik niet bij. Ik vermoed minder dan 74 kilometer, dus totaal nog geen 8000.
Voornaamste fietsen: B4M 041 - M5 Cmpct -  Whike  -  Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, 
Antwoord }
Bedankt door:
(4 uren geleden)blokdoorn schreef: De batavus voelt zich wel wat verwaarloosd Smile

Zal best, die staat op de Tacx, en dat binnen fietsen is blijkbaar niet mijn favoriete bezigheid......... Big Grin
Huidige fietsen: Trek Emonda, Surly Midnight Special, Batavus Professional 1978, Quattrovelo 42
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , blokdoorn
2025:
Challenge Wizard #1: 2209 (tot mei)
Challenge Wizard #2: 5663 (vanaf mei)
Optima Orca: 1440 (vanaf april)
M5/Speedliner Blueglide: 2115

Ligfiets totaal 11.427 km

Daarnaast plm 450 km met vouw/stads/toerfietsen
Antwoord }
Bedankt door:
Dit jaar ondanks dat ik t.g.v.  van verhuizing van ons zelf en later ook nog de kinderen veel vaker de auto
Gebruikt heb, heeft de grotere woonwerkafstand en afstand tot de supermarkt ervoor gezorgd dat ik vorig jaar 4934 km en dit jaar toch nog 4930 km gefietst met velomobiel, bakfiets en stadsfiets.
Houd ook de km bij wat het zou zijn als ik het woon-werkverkeer en andere ritten zoals vroeger met de auto zou doen en dan waren het 4809 km geweest met de fiets is de woonwerkrit bijv 3,2 km per dag meer met de auto, en dan  heb ik het boodschappen doen met de auto ipv de fiets zoals veel van mijn buren hier doen( en ik vroeger ook gedaan zou hebben) niet meegerekend (1200 m met de fiets 1600 m met de fiets en dat keer 2)
Al met al nog niet ontevreden maar hoop volgend jaar toch ook weer met de m5 op pad te gaan samen met mijn zoon en ook weer vaker met mijn vrouw met de duofiets.
Voordeel is dat er nu geld overblijft aan de km vergoeding en er anders dik geld bij moet en dan ook nog de gezondheidswinst.
Antwoord }
Bedankt door: Wim -de roetsende

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: Arno boogaart, edberg02, Niels van der Wal, TheoZw, 5 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Nieuwe berichten
Kilometer topic
Dit jaar ondanks dat...Arno boogaart — 06:15 PM
Kilometer topic
2025: Challenge Wiz...De tovenaar — 06:14 PM
Kilometer topic
De batavus voelt z...Bobslee — 05:48 PM
Kilometer topic
Met de B4M heb ik si...Willeke_IGKT — 05:44 PM
OBT 2025 Groningen