Waardering:
  • 5 stemmen - gemiddelde waardering is 4.4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
(, 04:43 AM)365cycle schreef:
(09-Jan-2026, 08:36 PM)NielsKo schreef: Voor dit draadje en dit bericht heb ik nóg een toevoeging, vandaag ben ik ook niet blij omdat de dure trainer die ik besteld heb voor thuis, al sinds dinsdag kwijt is bij DHL, zij zeggen dat ik contact op moet nemen met de verzender, en de verzender zegt het tegenovergestelde! Nu al een dikke dag niks gehoord.... ze zullen het ook wel koud hebben Rolleyes
De verkoper heeft een contract met jou en met de partij die het pakket bij jou moet afleveren. Jij hebt geen contract met de partij die het pakket moet afleveren.
DHL heeft gelijk: Je moet bij de verkoper zijn, en die moet z'n verantwoordelijkheid nemen.

Wat gebeurd er als je de koop annuleert?

Niels, onvriendelijk, van der Wal

De verrijking zit in de beperking
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Veloquest
Omdat ik (zoals wel vaker) te veel dingen in een dag wil doen (of eigenlijk weekend want morgen ook nog)
Als dan de dingen waar ik daadwerkelijk aan toe kom niet gaan zoals de bedoeling is is dat frustrerend.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
(, 12:36 AM)Boyd Maduro schreef: Omdat ik (zoals wel vaker) te veel dingen in een dag wil doen (of eigenlijk weekend want morgen ook nog)
Als dan de dingen waar ik daadwerkelijk aan toe kom niet gaan zoals de bedoeling is is dat frustrerend.

Kan het zijn dat als je de leverancier opbelt met het verhaal, dat als er niet geleverd wordt je de koop annuleert, dat de leverancier DHL verzoekt het pakket met spoed te leveren of een nieuw pakket maakt en het originele terug laat komen?
Dit laatste heb ik een keer meegemaakt; ook bij DHL trouwens. Het nieuwe pakket werd via een andere bezorger verstuurd.

Niels, manipulator, van der Wal

Antwoord }
Klachten over de bezorging gaan hier in de buurt altijd over DHL.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Antwoord }
(5 uren geleden)Wim -de roetsende schreef: Klachten over de bezorging gaan hier in de buurt altijd over DHL.

Tja, de afkorting DHL staat zoals bekend  mag zijn voor Duurt Heel Lang, dat zegt genoeg denk ik? Big Grin
Huidige fietsen: Trek Emonda, Surly Midnight Special, Batavus Professional 1978, Quattrovelo 42
Antwoord }
Bedankt door: Hardloper , Willeke_IGKT
(5 uren geleden)Wim -de roetsende schreef: Klachten over de bezorging gaan hier in de buurt altijd over DHL.

Niet alleen bij jou, ook hier en ik denk overal.
Er is een tijd geweest dat DHL niet bij mij (buitengebied) bezorgde, maar het pakket direct bij het afhaalpunt reed en een niet thuis bericht stuurde. Ik heb die pakketten nooit opgehaald, waardoor de leverancier verplicht ik ze weer terug te nemen. Vaak informeerde ik hem vooraf. Ik heb bericht gekregen van een fietsonderdelenleverancier, dat ze om die reden DHL niet meer gaan gebruiken. Ik was niet de enige.
Dit is gestopt toen track en trace ingevoerd werd. Er kon gecontroleerd worden of de bezorger inderdaad langs geweest was.

Niels, DIS, van der Wal

Antwoord }

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: Willeke_IGKT, ZoefZoef, 34 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Nieuwe berichten
Klachten over de b...Niels van der Wal — 03:51 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Wat is het voordeel ...Tijanus — 03:00 PM
Klachten over de b...Bobslee — 02:14 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
..de eerste met-...Hoekie — 12:03 PM