Topics: 17
Bedankt: 318
738 x bedankt in 282 berichten
(4 uren geleden)Wim -de roetsende schreef: (7 uren geleden)Atrike schreef: Ik heb er dus maar een besteld. De tweede vandaag, zei Peter.
Wow, gefeliciteerd. Heb je de QV ingeruild? Of ga je die zelf verkopen?
Je bent al de 2e van LOL die deze stap zet. Van QV naar Tuna bedoel ik.
Het is gewoon een verbeterde versie van de DFxl en die vind ik al heel erg fijn om mee te fietsen.
Wanneer zal de Tuna ongeveer klaar zijn?
De verkoop begint nu echt steeds beter te lopen volgens mij.
Verwachte levering is in oktober. En waarschijnlijk ruil ik hem in.
Schoenmaker Tour - ICE Sprint - Challenge Furai - carbon Strada 073 - Flevotrike - Quatrevelo 375 - Challenge Fujin - besteld: Tuna
Ik heb niet teveel fietsen, ik heb voor elke omstandigheid een voor mij ideale fiets!
Topics: 84
Bedankt: 45230
4676 x bedankt in 2000 berichten
Pieter traint eigenlijk niet en rijdt door het jaar heen weinig VM. En hij is nog even lang en breed als voorheen, dus hij toont behoud van vorm zonder training.
Voornaamste fietsen: B4M 041 - M5 Cmpct - Whike - Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing,
Topics: 183
Bedankt: 3553
11011 x bedankt in 5238 berichten
(1 uur geleden)365cycle schreef: Ja, en dan laat je nog wat info weg die de Tuna in een beter daglicht zet: Tenzij Pieter het afgelopen jaar flink getraind heeft en/of nu heel mager is zijn we ongeveer even sterk.
Uit betrouwbare bron kan ik zeggen dat Pieter niet veel heeft gefietst de laatste tijd.
Vertelde hij zelf namelijk toen ik de laatste keer bij ICB was.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike