|
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
|
Topics: 186
Bedankt: 3590
11092 x bedankt in 5282 berichten
(, 09:22 AM)TimSch schreef: Toch benieuwd welk vergrijp hieraan ten grondslag ligt? (als ik hier kijk zie ik dat bedrag er niet tussen staan )
Welk bedrag?
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Topics: 51
Bedankt: 1326
2832 x bedankt in 905 berichten
(, 11:24 AM)Wim -de roetsende schreef: (, 09:22 AM)TimSch schreef: Toch benieuwd welk vergrijp hieraan ten grondslag ligt? (als ik hier kijk zie ik dat bedrag er niet tussen staan )
Welk bedrag?
Gezien het aangepaste bericht van ZoefZoef waar het bedrag aanvankelijk genoemd werd én de toegevoegde frase dat hij het hierbij wil laten, vermoed ik dat hij zijn overtreding niet verder bekend wenst te maken
Milan SL Mk3 #039 - RaptoBike lowracer - Challenge Hurricane - Thys 222 - Ligfietsclub Noorderligt
Topics: 30
Bedankt: 42
4410 x bedankt in 2426 berichten
(, 11:24 AM)Wim -de roetsende schreef: (, 09:22 AM)TimSch schreef: Toch benieuwd welk vergrijp hieraan ten grondslag ligt? (als ik hier kijk zie ik dat bedrag er niet tussen staan )
Welk bedrag?
Ach, wat maakt het uit. 179 euro.
Feitcode H...
Topics: 35
Bedankt: 1
2076 x bedankt in 1162 berichten
(, 10:43 AM)LigfietsWilsum schreef: (, 10:40 AM)Lopopodium schreef: Ik heb ooit een boete voor fietsen zonder licht gekregen ondanks dat ik licht op mijn fiets had...
Je moet het ook aan doen. 
Ja, vertel dat die plas water op het wegdek van de Amerikaweg in Zoetermeer maar eens, waardoor mijn dynamo een paar seconden slipte en zo geen licht opbracht, ook precies op het moment dat er een politieauto langs kwam. Wijzen naar mijn dynamo die gewoon op het wiel zat en aangeven dat als ik verder fiets de dynamo binnen een seconden of tien weer droog gereden is en licht brengt, hielp allemaal niet. Gelukkig was het toen nog maar 20 euro.
Topics: 19
Bedankt: 873
1729 x bedankt in 773 berichten
(, 12:07 PM)ZoefZoef schreef: (, 11:24 AM)Wim -de roetsende schreef: (, 09:22 AM)TimSch schreef: Toch benieuwd welk vergrijp hieraan ten grondslag ligt? (als ik hier kijk zie ik dat bedrag er niet tussen staan )
Welk bedrag?
Feitcode H...
Feitcode H is de overkoepelende lettercode voor milieu- en overtredingen in de openbare ruimte, zoals afvaldumping, het wassen van een auto op straat, wildplassen of geluidsoverlast. Het exacte delict en boetebedrag hangen af van de specifieke code die achter de 'H' staat (bijvoorbeeld H 025 voor illegaal storten).
Topics: 3
Bedankt: 1622
1225 x bedankt in 535 berichten
...of de container te vroeg / te laat / op een onjuiste plek neerzetten.
Of afval 'onvoldoende gezekerd' vervoeren.
Airborne Valkyrie - Airborne Carpe Diem - Airborne Manhattan Project - Van Nicholas Euros - Litespeed Ultimate - Koga Miyata FPC - Optima Baron - Optima Orca - Hase Pino - HP Gekko 20 FX - M5 Lowracer - Quest 259 'Quifje' - Milan SL2 'Yellow Submarine'
Topics: 4
Bedankt: 17
94 x bedankt in 62 berichten
(, 12:27 PM)LigfietsWilsum schreef: (, 12:07 PM)ZoefZoef schreef: (, 11:24 AM)Wim -de roetsende schreef: (, 09:22 AM)TimSch schreef: Toch benieuwd welk vergrijp hieraan ten grondslag ligt? (als ik hier kijk zie ik dat bedrag er niet tussen staan )
Welk bedrag?
Feitcode H...
Feitcode H is de overkoepelende lettercode voor milieu- en overtredingen in de openbare ruimte, zoals afvaldumping, het wassen van een auto op straat, wildplassen of geluidsoverlast. Het exacte delict en boetebedrag hangen af van de specifieke code die achter de 'H' staat (bijvoorbeeld H 025 voor illegaal storten).
H..... van hoarding? ?
Azub Max - HP Scorpion FS 26 - HP Speedmachine - Azub Fatty
Topics: 84
Bedankt: 45548
4696 x bedankt in 2010 berichten
(, 09:13 AM)ZoefZoef schreef: En verder laten we het maar even hierbij.
Dus laat het hierbij. Dit was genoeg.
Voornaamste fietsen: B4M 041 - M5 Cmpct - Whike - Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing,
Topics: 30
Bedankt: 42
4410 x bedankt in 2426 berichten
31 minuten geleden
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 17 minuten geleden door ZoefZoef.)
(1 uur geleden)Willeke_IGKT schreef: (, 09:13 AM)ZoefZoef schreef: En verder laten we het maar even hierbij.
Dus laat het hierbij. Dit was genoeg. Toch het laatste woord nog even  Sommige agenten zijn gewoon t*ringlijers eersteklas.. Het zijn zij, die zorgen dat mensen een afkeer voor de politie krijgen en dat is jammer voor degenen die wel waakzaam en dienstbaar zijn.
En de boete zal niet betaald gaan worden, dus ik ben weer wat blijer. Eind goed, al goed.
En wie het echt wil weten, stuur maar een pb'tje.
Ook even niet zo blij met die nieuwe importheffing voor dingen uit China. Wilde nog een paar dingen bestellen, maar laat maar zitten. Prijzen zijn verdubbeld tov paar weken terug toen ik wel al even snel had gekeken maar de bestelling niet had doorgevoerd.
|
Gebruikers die dit topic lezen: 16 gast(en)
|
|
Welkom
|
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.
|
|