Topics: 15
Bedankt: 269
1546 x bedankt in 481 berichten
Na 3 dagen in Oostenrijk te hebben gefietst (over bekende populaire routes als Tauernradweg en Drau Radweg) maar één andere ligfietser op een delta trike (dacht een Hase) gespot.
Topics: 87
Bedankt: 46664
4804 x bedankt in 2066 berichten
Deze week iedere dag dat ik gefietst heb een ligger gezien.
Vrijdag rond een uur een lage trike op de Westerhoutweg, ik heb niet goed kunnen zien of het een handbike was of een voet aangedreven lage delta trike met bovenstuur, ik stak mijn hand op en de dame op de fiets groette met wat vingers met haar hand nog op het stuur.
Zaterdagmiddag rond 5 uur, tussen de brug over Zijkanaal C de de pont Buitenhuizen twee lage Tadpole trikes, beiden met een aanhanger, zag eruit als een stel samen op fietsvakantie. Onderweg de helling af waren hun vlaggetjes duidelijk te zien. Ook hier weer wederzijds gegroet. En de andere dagen heb ik Mark gezien, deze week koos hij voor zijn open tweewieler.
Ik groet ook de mensen op een van Raam fiets met bovenstuur maar merk dat velen niet snappen waarom. Kinderen die naar mij kijken krijgen vaak een handje omhoog ook al is het bij de kleintjes meestal de ouder die terug zwaait.
Voornaamste fietsen: B4M 041 - M5 Cmpct - Whike - Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing,