|
Medeliggers onderweg
|
Topics: 90
Bedankt: 3169
3380 x bedankt in 1438 berichten
Ik had zo graag meegewild! Helaas onmogelijk. Volgende keer liever niet op 19 september.
Groet,
Marco
Topics: 36
Bedankt: 1
2177 x bedankt in 1215 berichten
Ik zag in een tocht van 171 kilometer vandaag een heer op een zwarte hoge tweewieler. Kwam 'm tegen niet ver van de Heinenoordtunnel, ik ging er juist naar toe en hij denk ik er vanaf/
Topics: 30
Bedankt: 1321
926 x bedankt in 462 berichten
27-Sep-2026, 10:52 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 27-Sep-2026, 10:52 PM door gideon.)
Reed hij op een zwarte M5 M-racer? dan kan het een bekende van mij zijn uit Zwijndrecht, hij rijdt regelmatig op zondag een rondje Hoeksche Waard.
Topics: 3
Bedankt: 19
65 x bedankt in 21 berichten
Vanmorgen op de brug over het Zwolle-IJsselkanal een witte Strada of Quest. Kon het niet helemaal goed zien, ik ging te hard ;-)
Topics: 89
Bedankt: 47600
4891 x bedankt in 2102 berichten
Gisteren op de Noordermaatweg in Heemskerk een handbike, laag, benen vooruit. Ik zwaaide en kreeg een gesproken groet terug.
In de rest van mijn 50 km rondje een aantal hogere delta model trikes met bovenstuur. Bij ongeveer de helft werd er terug gegroet, bij de andere helft keek men verbaasd of zag men mij niet.
Voornaamste fietsen: B4M 041 - M5 Cmpct - Whike - Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing,
Topics: 36
Bedankt: 1
2177 x bedankt in 1215 berichten
, 07:52 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op , 07:58 PM door Lopopodium.)
Vandaag in een rondje van 201 kilometer van Den Haag door Goeree-Overflakkee en weer terug zag ik in de buurt van Goedereede een heer in een lichtblauw en rood/oranje gekleurde velomobiel.
Oh en een enorme hoeveelheid flamingo's gezien in de buurt van Nieuwe-Tonge, bij Battenoord!
Ik denk wel een stuk of 100 tot 200 die daar lekker in het water aan het dobberen waren. Het trok aardig wat belangstelling van wandelaars en fietsers, zeker omdat je ze van best dichtbij kon zien. Een stuk beter dan in de buurt van Winterswijk, waar je alleen van honderden meters afstand een rozig vlekje kan zien in het water. Wist niet dat buiten de omgeving van Winterswijk ze ook op andere plekken voorkwamen.
Topics: 4
Bedankt: 276
634 x bedankt in 217 berichten
Vandaag bij Wilsum; een open trike, een velomobiel en nog een open ligger. Wij waren op de bukfiets dus niet gezwaaid. Maar drie ligfietsen op een dag, en ook nog in zo'n korte tijd, is wel een record!
Litespeed Siena, Koga FPM, Optima Stinger
Topics: 18
Bedankt: 414
868 x bedankt in 326 berichten
(, 08:49 PM)Bianca F schreef: Vandaag bij Wilsum; een open trike, een velomobiel en nog een open ligger. Wij waren op de bukfiets dus niet gezwaaid. Maar drie ligfietsen op een dag, en ook nog in zo'n korte tijd, is wel een record!
En als je over de Ijssel had gekeken, had je mij ook nog kunnen zien fietsen.
Schoenmaker Tour - ICE Sprint - Challenge Furai - carbon Strada 073 - Quatrevelo 375 - Flevotrike - Challenge Fujin - Tuna 39
Ik heb niet teveel fietsen, ik heb voor elke omstandigheid een voor mij ideale fiets!
Topics: 14
Bedankt: 23
168 x bedankt in 99 berichten
Vandaag trof ik op het eiland in Weesp waar ik woon de dude van het Youtube kanaal "thedutchrecumbent" aan het rusten. Ik geloof dat we zeker 45 minuten hebben staan praten, mijn vrienden in Amsterdam moesten wachten
Topics: 22
Bedankt: 67
163 x bedankt in 90 berichten
Vandaag bij Zutphen een Nazca Fiero met onderstuur. Hij stond geparkeerd bij koffietentje Lekker aan de IJssel. Toen ik na eenhavercappu met kruidkoek terugkwam stond hij er nog steeds. Geen bestuurder gespot..
Batavus Sprint, Giant Expedition, Vittorio randonneur, zelfbouw Hoge ligger, Snel Savanne, Giant Downtown, Challenge Wing, Schauff tandem, Drössiger TDA Street tandem, Challenge Furai, Cangoo bakfiets, Flevobike bike.
Topics: 192
Bedankt: 3807
11482 x bedankt in 5448 berichten
4 uren geleden
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 4 uren geleden door Wim -de roetsende.)
(5 uren geleden)ligvogel schreef: Vandaag bij Zutphen een Nazca Fiero met onderstuur. Hij stond geparkeerd bij koffietentje Lekker aan de IJssel. Toen ik na eenhavercappu met kruidkoek terugkwam stond hij er nog steeds. Geen bestuurder gespot..
Vandaag bij Zutphen kwamen wij met 7 Liggers bijna langs het Koffietentje Lekker aan de IJssel.
Daarna kwamen we langs de IJssel een vrouw met een Ligfiets tegen. Het was zo ontzettend mistig (en daardoor een erg vochtige bril) dat ik eigenlijk niet echt gezien heb wat voor een soort fiets. Wel laag, ik vermoed een Trike.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Topics: 19
Bedankt: 984
1854 x bedankt in 825 berichten
(, 08:49 PM)Bianca F schreef: Vandaag bij Wilsum; een open trike, een velomobiel en nog een open ligger. Wij waren op de bukfiets dus niet gezwaaid. Maar drie ligfietsen op een dag, en ook nog in zo'n korte tijd, is wel een record!
Hé, die hoor ik te zien!
Topics: 5
Bedankt: 10
26 x bedankt in 15 berichten
[/quote]
Daarna kwamen we langs de IJssel een vrouw met een Ligfiets tegen. Het was zo ontzettend mistig (en daardoor een erg vochtige bril) dat ik eigenlijk niet echt gezien heb wat voor een soort fiets. Wel laag, ik vermoed een Trike.
[/quote]
Nee, het was geen trike maar een tweewieler. Het merk kon ik echter ook niet zien.
Topics: 22
Bedankt: 67
163 x bedankt in 90 berichten
(4 uren geleden)Wim -de roetsende schreef: (5 uren geleden)ligvogel schreef: Vandaag bij Zutphen een Nazca Fiero met onderstuur. Hij stond geparkeerd bij koffietentje Lekker aan de IJssel. Toen ik na eenhavercappu met kruidkoek terugkwam stond hij er nog steeds. Geen bestuurder gespot..
Vandaag bij Zutphen kwamen wij met 7 Liggers bijna langs het Koffietentje Lekker aan de IJssel.
Da's nou jammer dat we elkaar in de mist gemist hebben...
Batavus Sprint, Giant Expedition, Vittorio randonneur, zelfbouw Hoge ligger, Snel Savanne, Giant Downtown, Challenge Wing, Schauff tandem, Drössiger TDA Street tandem, Challenge Furai, Cangoo bakfiets, Flevobike bike.
Topics: 4
Bedankt: 276
634 x bedankt in 217 berichten
(4 uren geleden)LigfietsWilsum schreef: Hé, die hoor ik te zien!  We vroegen ons al af of jij er bij zat maar nee dus!
Litespeed Siena, Koga FPM, Optima Stinger
Topics: 18
Bedankt: 1632
5512 x bedankt in 2639 berichten
Zaterdag heb ik Datakneder gespot, hij mij ook, maar ik was in cognito op de lowracer met zonnebril. Het was nogal druk ter plekke dus geen kans om even stil te gaan staan, leek me.
Topics: 34
Bedankt: 894
2867 x bedankt in 1293 berichten
Het was inderdaad druk. Op vrijdag op en neer naar Ermelo geweest. Dus op zaterdag even de beentjes gestrekt en in Nederland boodschappen gedaan. In Duitsland was het een nationale feestdag, dus alles dicht. Je zag er wel strak uit op die lowracer.
|
Gebruikers die dit topic lezen: NielsKo, 47 gast(en)
|
|
Welkom
|
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.
|
|
Nieuwe berichten
|
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
| Blij omdat ik vandaa...Boyd Maduro — 11:07 PM |
|
Medeliggers onderweg
|
| Het was inderdaad dr...datakneder — 10:59 PM |