19-Jun-2020, 10:28 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 19-Jun-2020, 10:29 AM door Wim -de roetsende.)
Ik ben blij, omdat ik sinds gisteren weer enigszins normaal functioneer.
Zondag had ik namelijk opeens 40 graden koorts
Maandagochtend Corona-test (resultaat: negatief - dus geen Corona)
Maandagmiddag naar de huisarts, want ik had nu allemaal rode vlekjes op mijn voet.
Maandagavond 18.00 uur ziekenhuisopname met een ontstekingswaarde van 242 in het bloed (<17 is oké) dus aan een infuus met antibiotica (4x 1000mg)
Dinsdag 38 graden nog steeds infuus
Woensdag 36,5 graden, is normaal voor mij en de ontstekingswaarde was gezakt naar 40
Woensdagmiddag om 17.00 uur mocht ik weer naar huis met antibiotica voor 9 dagen mee op zak.
De reden van dit alles: Wondroos aan mijn linkerbeen
Komende week rustig aan doen.
Geen ww-verkeer fietsen. Dus in de elektrische Fiat 500e naar school
Zondag had ik namelijk opeens 40 graden koorts
Maandagochtend Corona-test (resultaat: negatief - dus geen Corona)
Maandagmiddag naar de huisarts, want ik had nu allemaal rode vlekjes op mijn voet.
Maandagavond 18.00 uur ziekenhuisopname met een ontstekingswaarde van 242 in het bloed (<17 is oké) dus aan een infuus met antibiotica (4x 1000mg)
Dinsdag 38 graden nog steeds infuus
Woensdag 36,5 graden, is normaal voor mij en de ontstekingswaarde was gezakt naar 40
Woensdagmiddag om 17.00 uur mocht ik weer naar huis met antibiotica voor 9 dagen mee op zak.
De reden van dit alles: Wondroos aan mijn linkerbeen
Komende week rustig aan doen.
Geen ww-verkeer fietsen. Dus in de elektrische Fiat 500e naar school
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler