12-Jul-2020, 03:34 PM
Ik denk dat het op de eerste plaats ligt aan je talent voor fietsen. In mijn windsurf tijd zeiden we dat Robby Naish en Stefan van den Berg ook op een “deur” wedstrijden zou winnen. En daarna komen al de argumenten (training, fitheid, leeftijd, fiets, windrichting, banden, luchtdruk, temperatuur, wegdek, enz.) waarvan de meeste hierboven ook al genoemd zijn.
Ik gebruik mijn fiets om te toeren, wil dingen zien. Merk wel dat mijn gemiddelde snelheid omhoog gaat (nu 1 keer 27km/u over een tocht van 80 km). Als ik stevig door fiets, rijd ik net boven de 30km/u. Dat kan ik een tijd volhouden. Maar 40km/u of meer gemiddeld.... Toekomstmuziek en waarschijnlijk onhaalbaar (of andere fiets, gericht trainen, andere, ook leuke zaken, laten...).
Ik gebruik mijn fiets om te toeren, wil dingen zien. Merk wel dat mijn gemiddelde snelheid omhoog gaat (nu 1 keer 27km/u over een tocht van 80 km). Als ik stevig door fiets, rijd ik net boven de 30km/u. Dat kan ik een tijd volhouden. Maar 40km/u of meer gemiddeld.... Toekomstmuziek en waarschijnlijk onhaalbaar (of andere fiets, gericht trainen, andere, ook leuke zaken, laten...).
Flevobike en trike - Nazca Pioneer - Strada 58 - Quest 846 - Challenge Alize - Bülk 182 - Nazca Fiero - Brompton - Koga LightSpeed - bakfiets (voor de kleinkinderen)