19-Jul-2020, 10:24 AM
Vrijdag thuisgekomen van een bijna twee weken durende trip naar Aachen, Troisvierges in Luxemburg (eindpunt van de Vennbahn). Onderweg toch de nodige liggers gezien. Vrijdag nog in Westerbork. Twee tweewielige liggers naast elkaar met een gangetjes van 17 km/h door het dorp. Ligfietsen hoeft helemaal niet snel te gaan. Je kan ook lekker een beetje relaxen en fietsen, genietend van het landschap. Daar zijn ligfietsen ook heel geschikt voor. De liggers waren lager dan mijn Sinner Demon ik keek over ze heen, toen ik ze achterop reed. Ik heb ze een goede reis gewenst.
Woensdag in 's Heerenberg. Nadat ik te zwaar geluncht had en moeizaam op gang begon te komen, werd ik in gehaald door een groene tweewielige ligger. We hebben gegroet.
Dinsdag in Reuver een Quattrovelo en in Velden (ten noorden van Venlo) Quest XS55 ik heb een pogin tot groeten gedaan, maar geen respons.
Maandag op de Vennbahn diverse tadpole trikes en een tweewielige ligger.
Kortom niet gek voor een weekje.
Over de bewegwijzering. De witrode fietswegwijzers ontbreken bijna geheel in Limburg. Toen ik van Ysselsteyn (in Limburg) naar Nuth fietste regende het. Ik besloot langs provinciale wegen te fietsen. In Helden heb ik er een paar gezien, maar verder erg weinig. Sowieso zijn de fietsvoorzieningen in Limburg niet wat ik elders gewend ben.
Groet,
Marco
Woensdag in 's Heerenberg. Nadat ik te zwaar geluncht had en moeizaam op gang begon te komen, werd ik in gehaald door een groene tweewielige ligger. We hebben gegroet.
Dinsdag in Reuver een Quattrovelo en in Velden (ten noorden van Venlo) Quest XS55 ik heb een pogin tot groeten gedaan, maar geen respons.
Maandag op de Vennbahn diverse tadpole trikes en een tweewielige ligger.
Kortom niet gek voor een weekje.
Over de bewegwijzering. De witrode fietswegwijzers ontbreken bijna geheel in Limburg. Toen ik van Ysselsteyn (in Limburg) naar Nuth fietste regende het. Ik besloot langs provinciale wegen te fietsen. In Helden heb ik er een paar gezien, maar verder erg weinig. Sowieso zijn de fietsvoorzieningen in Limburg niet wat ik elders gewend ben.
Groet,
Marco