19-Jul-2020, 07:12 PM
Mmm, toch is het in Brabant prima fietsen hoor, het is alleen wel sterk regio afhankelijk. Zo is mijn regio, het noord-westen ronduit saai. Maar rondom Breda en meer naar het oosten (Drunense duinen etc.) stukken fraaier. Bewegwijzering let ik nooit op, ik rij altijd op navigatie. Ik heb laatst gelezen dat er in heel Zeeland nog één fiets paddestoel staat!
Hier op vakantie in Limburg (vlakbij Nuth trouwens) is het heerlijk fietsen. Prachtige omgeving, kleine weggetjes, weinig verkeer. Perfect.
Wat ik overigens een enorme saaie en tegenvallende omgeving vond was die ten zuiden van Geldermalsen waar ik laatst reed. Ik had daar een fraaie rit verwacht zoals bij het dichtbij gelegen Leerdam maar het was een saaie bedoening...
Zo heeft iedere provincie zijn mooie en minder mooie stukken denk ik...
Hier op vakantie in Limburg (vlakbij Nuth trouwens) is het heerlijk fietsen. Prachtige omgeving, kleine weggetjes, weinig verkeer. Perfect.
Wat ik overigens een enorme saaie en tegenvallende omgeving vond was die ten zuiden van Geldermalsen waar ik laatst reed. Ik had daar een fraaie rit verwacht zoals bij het dichtbij gelegen Leerdam maar het was een saaie bedoening...
Zo heeft iedere provincie zijn mooie en minder mooie stukken denk ik...