13-Aug-2020, 11:21 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 13-Aug-2020, 11:25 PM door TvWijk.)
Afgelopen dinsdag (11-8-2020) was echt een top dag.
's Morgens met 23 graden buiten temp naar mijn werk in Eindhoven getrapt.
Vanwege het velethuis werken ben ik elke keet weer blij als ik mij in mijn Mango+ vlij om te forensen.
Maar 23 graden is best veel ook om 8u 's morgens en de schuimdeksel weggrstopt in de neus van de Mango+..
Ondanks de warmte volop genoten.
Na weer een heerlijke dag met collega's was ik om 18:30, omgekleed en wel, klaar om huiswaarts te trappen.
Omdat het begon te spetteren dacht ik er verstandig aan te doen door mijn velomobiel in het voorportaal van het kantoorgebouw in te pakken.
Dus ik haal mijn vm van het slot rijd 'm richting deur.
Shit, badge in min tas; ik heb mezelf buiten gesloten.
Ik was de laatste van ons bedrijf; even aanbellen bij boven- en benedenburen van het kantoorgebouw.
Er was niemand meer.
Dan maar in de Mango+ snel naar de bewaking van de High Tech Campus fietsen.
Shit lekke band.
Dus op mij fietsschoenen naar de portiersloge aan de andere kant van de campus gewandeld.
Met de bewakersauto terug gereden.
De bewaker heeft de deur geopend.
Ik heb mijn badge getoond.
Daarna eerst terug het kantoor in om even langs de fruitmand te lopen voor een banaan, want mijn maag was inmiddels wel toe aan wat eten.
Daarna in de hal van het gebouw mijn band verwisseld, handen gewassen, fiets ingepakt en naar buiten huiswaarts gereden.
Al met al een dik uur vertraging waardoor ik het onweer ontlopen ben en niet bij 30 graden maar weer bij 23 graden naar huis gefietst ben.
Wat een heerlijk dag waarop de tegenslagen mij geen enkele frustratie opgeleverd hebben.
Het glas is halfvol. Proost!
's Morgens met 23 graden buiten temp naar mijn werk in Eindhoven getrapt.
Vanwege het velethuis werken ben ik elke keet weer blij als ik mij in mijn Mango+ vlij om te forensen.
Maar 23 graden is best veel ook om 8u 's morgens en de schuimdeksel weggrstopt in de neus van de Mango+..
Ondanks de warmte volop genoten.
Na weer een heerlijke dag met collega's was ik om 18:30, omgekleed en wel, klaar om huiswaarts te trappen.
Omdat het begon te spetteren dacht ik er verstandig aan te doen door mijn velomobiel in het voorportaal van het kantoorgebouw in te pakken.
Dus ik haal mijn vm van het slot rijd 'm richting deur.
Shit, badge in min tas; ik heb mezelf buiten gesloten.
Ik was de laatste van ons bedrijf; even aanbellen bij boven- en benedenburen van het kantoorgebouw.
Er was niemand meer.
Dan maar in de Mango+ snel naar de bewaking van de High Tech Campus fietsen.
Shit lekke band.
Dus op mij fietsschoenen naar de portiersloge aan de andere kant van de campus gewandeld.
Met de bewakersauto terug gereden.
De bewaker heeft de deur geopend.
Ik heb mijn badge getoond.
Daarna eerst terug het kantoor in om even langs de fruitmand te lopen voor een banaan, want mijn maag was inmiddels wel toe aan wat eten.
Daarna in de hal van het gebouw mijn band verwisseld, handen gewassen, fiets ingepakt en naar buiten huiswaarts gereden.
Al met al een dik uur vertraging waardoor ik het onweer ontlopen ben en niet bij 30 graden maar weer bij 23 graden naar huis gefietst ben.
Wat een heerlijk dag waarop de tegenslagen mij geen enkele frustratie opgeleverd hebben.
Het glas is halfvol. Proost!
Even an absolute beginner has to start somewhere.