02-Sep-2020, 08:30 PM
In een tocht van 155 kilometer van Den Haag naar Ouddorp en weer terug zag ik er twee. De eerste was een dame op een driewieler ergens in de buurt van Ouddorp of Goedereede, de ander een heer op een tweewieler in Den Haag. Ik kwam net uit de Boslaan om links de Bezuidenhoutseweg op de fietsen, de andere fietser sloeg juist van de Bezuidenhoutseweg links naar de Boslaan. Ik stond enige tientallen meters aan de overzijde op het stoplicht te wachten. Ik werd niet gezien.
Overigens een aardig mooie route om in het westelijk deel van Goeree-Overflakkee langs de kust te fietsen. Mooie brede fietspaden en een aardig uitzicht hier en daar. Dat 'uithoekje' was eigenlijk nog nieuw voor mij. Het mooiste stuk, ten zuiden van Stellendam had ik niet gedaan (dit was al wel ver genoeg), maar die kende ik al en komt vast wel weer eens aan bod dit jaar of volgend jaar.
Overigens een aardig mooie route om in het westelijk deel van Goeree-Overflakkee langs de kust te fietsen. Mooie brede fietspaden en een aardig uitzicht hier en daar. Dat 'uithoekje' was eigenlijk nog nieuw voor mij. Het mooiste stuk, ten zuiden van Stellendam had ik niet gedaan (dit was al wel ver genoeg), maar die kende ik al en komt vast wel weer eens aan bod dit jaar of volgend jaar.