16-Sep-2020, 11:34 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 16-Sep-2020, 11:35 AM door Atrike.)
Citaat:Gewoon met de trein zou ik zeggen. En leren fietsen moet je ergens doen. Als je vanuit Amstelveen lijn 51 kunt verslaan naar station Zuid ben je geslaagd.
Alhoewel daar nu de Beneluxbaan overhoop schijnt te liggen... ben er al een tijdje niet geweest. Fietspad langs de Beneluxbaan was wel dé reden dat ik op mijn vouwfiets ook een Cyo Premium heb gezet. Een of ander triest figuur had daar 's ochtends vroeg een keer een hele tegel (fietspad van tegels sowieso 0 sterren) er uit gehaald en precies bovenop naastliggende tegel gelegd. Dan heb je dus direct 60cm breed waar je absoluut niet wilt zijn met een Brompton.
Een vriend met een bestelbus kan hem zaterdagochtend ophalen. Dan staat ie in Utrecht en dan komt ie later een keer hier heen. Maar dan is ie in ieder geval opgehaald bij de verkoper. Ik kan momenteel de deur niet uit, want ik zit in quarantaine met een zoon die verkouden is en koorts heeft. Vrijdag kan hij pas worden getest.
(15-Sep-2020, 09:15 PM)Wim -de roetsende schreef: Ik ben blij, omdat mijn Coronatest negatief was en ik morgen weer gewoon naar school kan.
Gefeliciteerd, Wim. Dat is goed nieuws.
Schoenmaker Tour - ICE Sprint - Challenge Furai - carbon Strada 073 - Flevotrike - Quatrevelo 375